سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

غرش موتور با بازی مسابقات رانندگی زنده Racing Live™ برای گوشی های آندروید

http://dl.yekmobile.com/1/2/race%20live%20%281%29.jpg
 
غرش موتور سرعت تعقیب بزرگ تحت پوشش تاریکی آزادیبی حد و حصر و دریا از آدرنالینو نیز بیش از دو میلیون بازیکن در سراسر جهان همه چیز با بازی مسابقات رانندگی زنده شما با این بازی ای که برای شما درسایت قرار داده ایم میتوانید با وصل شدن به شبکه اینترنت در گوشی به صورت آنلاین با حریفان قوی ازسراسردنیا

دست به رقابت زده و با جمع اوری سکه گاراژ ماشین و تمام چیز های مورد نیاز رانندگی خودرا داشته باشید و لذت هیجان مسابقات قاره ای را بچشد همچنین میتوانید عکس هایی از محیط کاری خود در ادامه مطلب ببینید
در بازی شما را پیدا خواهد کرد :
بیش از 2 میلیون عضو
به روز رسانی رایگان با آهنگ های جدید، ماشین ها ، قطعات خودرو ، املاک و مستغلات و بسیاری دیگر
فرصت هایی برای تنظیم ، نه تنها مهارت و همچنین بهترین راننده خودرو عملکرد انسان
گرافیک بسیار عالی
فرصت انجام در یک تیم با دوستان
خرید املاک و مستغلات پول بیشتر برای به دست آوردن
یک رابط کاربری ساده و بصری

.: ادامه مطلب :.

بازی زیبای پازلی نبرد بلوک ها برای سیمبیان 3 و سیمبیان سری 60 ورژن 5 بنام Battle Blocks

http://dl.yekmobile.com/1/2/Battle-Blocks-Touch.jpg
 
بازی زیبای Battle Blocks که به سبک پازل میباشد یک بازی زیبا و حرفه ای برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیان سری 60 ورژن 5 میباشد که دارای گیم پلی ساده و روان و اعتیادآور که در آن شما به نبرد بلوک ها میروید.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی سودوکو پلاتینیوم دو بصورت جاوا - دانلود بازی Platinum Sudoku 2 Java

دانلود بازی سودوکو پلاتینیوم دو بصورت جاوا - دانلود بازی Platinum Sudoku 2 Java
کمتر کسی است که نام بازی فکری سودوکو را نشنیده باشد اما برای آن دسته افرادی که نمی دانند سودوکو چیست باید عرض کنیم که یک بازی بسیار فکری و جالب است که با اعداد سروکار دارد و باید در هر ردیف یک عدد از 1 ال 9 قرار گیر البته در 9 خانه بازی . بازی سودوکو با فرمت جاوا و در سایر 360 در 640 برروی گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 قابل نصب است.

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:بازی جاوا بازی سودوکو بازی Platinum دانلود بازی سودوکو دانلود Platinum Sudoku 2,
  • نرم افزار فیلم برداری با کیفیت در سیمبیان سه و سیمبیان s60v5 - دانلود SymDVR v1.24

    نرم افزار فیلم برداری با کیفیت در سیمبیان سه و سیمبیان s60v5 - دانلود SymDVR v1.24
    دانلود نرم افزار SymDVR v1.24 که می توانید روی گوشی سیمبیان سری 60 ورژن 5 و گوشی سیمبیان 3 خود نصب کنید و فیلم برداری دی وی آر کنید.این نرم افزار که یکی از قدرتمندترین برنامه های فیلم برداری است را می توانید هم اکنون در سایت یک موبایل دانلود کنید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل ویدیو های HD با نرم افزار ۴Media HD Video Converter 6.8.0.1101

     

    این روزها با رشد سریع تکنولوژی های مربوط به پخش ویدیو کاربران تمایل بیشتری دارند تا فیلم های مورد علاقه خود را به صورت High-Definition مشاهده کنند . اگر شما نیز جزء این دسته محسوب می شوید قطعا در اختیار داشتن نرم افزاری برای تبدیل ویدیو های اچ دی می تواند بسیار ضروری باشد . ۴Media HD Video Converter نام نرم افزاری است که برای تبدیل فرمت های تصویری اچ دی به یکدیگر طراحی شده است و با استفاده از آن می توانید فرمت هایی نظیر  MPEG4 , M2TS , WMV , MKV , AVI را که در قالب ویدیوهای HD نیز قرار می گیرند به یکدیگر تبدیل نمایید . همچنین این برنامه با بهره گیری از تکنولوژی های NVIDIA CUDA و ATI Stream تجربه تبدیل با سرعتی بیش از ۵ برابر برنامه های مشابه را به ارمغان می آورد . پشتیبانی از Drag & Drop ، تهیه اسنپ شات ، پیش نمایش کردن ویدیو همزمان به انجام فرایند تبدیل ، سفارشی سازی بسیاری از تنظیمات خروجی و محیط بسیار ساده اما زیبا از دیگر ویژگی های ۴Media HD Video Converter به شمار می روند .

     

    .: ادامه مطلب :.

    کپی کردن فیلم ها از روی دی وی دی Movie DVD Copy 1.3.2

    اگر به دنبال نرم افزاری برای کپی کردن فیلم های مورد علاقه تان از روی دی وی دی می گردید Movie DVD Copy از بهترین گزینه هایی است که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم . این برنامه با محیط ساده و کاربرپسند خود می تواند به سادگی چند کلیک از فیلم های مورد علاقه تان بک آپ گرفته و آنها رو بر روی هارددیسک تان ذخیره نماید . از نکات قابل توجه در این برنامه می توان به امکان کپی کردن فیلم ها از روی دی وی دی های قفل دار اشاره نمود . با توجه به اینکه بیشتر کمپانی های پخش فیلم از قفل های نرم افزاری بر روی دی وی دی های خود استفاده می کنند داشتن این ویژگی می تواند کمک شایانی به شما در کپی کردن فیلم ها نماید . پشتیبانی از دی وی دی های ۵ و ۹ گیگابایتی از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد .

     

    .: ادامه مطلب :.

    بازی فیزیکی Smuggle Truck v1.0

    Smuggle Truck

    این روزها بازی هایی که با پیروی از قوانین فیزیکی ساخته می شوند طرفداران بسیاری پیدا کرده اند که پرندگان خشمگین را می توان پایه گذاران نوین آن دانست . حال اگر شما نیز از انجام چنین بازی هایی لذت می برید پیشنهاد می کنیم بازی Smuggle Truck را نیز از دست ندهید . در این بازی شما راننده یک کامیونت هستید که می بایست مسیری را طی کرده و در طول راه از موانعی که وجود دارد به گونه ای عبور کنید که مسافرانی که در پشت ماشین شما نشسته اند به بیرون پرتاب نشده و از بین نروند ! یا آنهایی که در موانع به بالا پرتاب می شوند را بتوانید با کم یا زیاد کردن سرعت دوباره سوار کنید . این بازی بر خلاف گرافیک بسیار زیبایی که دارد بسیار کم حجم بوده و می تواند لحظات بسیار شادی را برای شما به ارمغان آورد .

     

    .: ادامه مطلب :.

    ۱۵۰ والپیپر با کیفیت از خودرو – HD Cars Wallpapers

    برای شما کاربران گرامی سایت دانلود ها ، مجموعه‌ای دیدنی از والپیپرهای اتومبیل های معروف و اسپورت دنیا را به صورت رایگان آماده کرده ایم که بسته به سلیقه‌ی خود می توانید از آن ها در امور مختلف استفاده کنید . اگر به تصاویر ماشین علاقه مند هستید ، این پک را حتما دریافت نمایید . این تصاویر با فرمت JPG و همچنین ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند که امیدواریم از تماشای آن ها لذت ببرید .

     

    .: ادامه مطلب :.

    کارکردن حرفه ای با متون توسط Corel Home Office 5.0.119.1362

    http://oncomp.com/wp-content/uploads/2009/06/corel-home-office1.jpg

    ابزاری حرفه ای از شرکت معروف کورل است که با آن قادر به کارکردن حرفه ای با کلمات و متن ها هستید . با استفاده از ویژگی تب ، این امکان را به شما می دهد تا به صورت مجزا برروی پروژه های مختلف خود کار کنید و از لحاظ قدرت ، با مایکروسافت افیس فرق چندانی ندارد . به سرعت قادر به ساخت و یا ویرایش فایل های متنی هستید . با استفاده از نرم افزار کورل آفیس شما می توانید به نوشتن نامه با کیفیت بالا ، رزومه ، گزارش و مقالات ، ایجاد صفحات گسترده ، نمودارهای مختلف ، ساخت اسلایدهای عکس ، ویرایش و بازکردن فایل های مایکروسافت آفیس ، ایجاد اسناد PDF و … بپردازید که قابلیت های این برنامه بسیار گسترده می باشند . اگر با مایکروسافت آفیس کارکرده باشید و با ابزارهای آن آشنا باشید ، در هنگام استفاده از این نرم افزار ، دچار مشکل و سردرگمی نخواهید شد .

     

    .: ادامه مطلب :.

    تامین امنیت شما در اینترنت با Webroot SecureAnywhere Complete 2012 v8.0.1.20

    http://www.download-free-softwares.org/wp-content/uploads/2011/10/Webroot-SecureAnywhere-Complete-2012.png

    یک برنامه بسیار قدرتمند و کم حجم در زمینه محافظت از کامپیوتر , تلفن های همراه و دیگر دستگاه های جانبی می باشد. شما با کمک این برنامه براحتی می توانید سیستم خود را در برابر تمامی حملات احتمالی ایمن کنید. این برنامه می تواند تمامی اطلاعات مربوط به کلمات عبور , کارتهای اعتباری و دیگر فایلهای محرمانه شما را کدگذاری کند و به این ترتیب دسترسی هکران و افراد سودجو را از سیستم شما کوتاه کند. البته تمامی قابلیت های این برنامه به همین جا ختم نمی شود. این برنامه با در اختیار داشتن فایروال و سیستم مانیتورینگ اتصال شبکه قادر به بلوک کردن ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، روت کیت ها، و تهدیدات امنیتی دیگر می باشد که می تواند کامپیوتر شما را در حدود دو دقیقه اسکن کرده و تهدیدات ناشناخته را بر اساس رفتار مشکوک آن ها متوقف کند. همچنین بلوک وب سایت های مضر و توقف تماس های ناخواسته و پیام های متنی در گوشی های آندروید، تضمین امنیت معاملات آنلاین و اطلاعات مالی برای خرید امن تر و بانکداری در کامپیوتر و تلفن های همراه، بکاپ خودکار فایل ها تا ۳۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین و هماهنگ سازی فایل ها و پسوردها در رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه شما و امکان حذف فایل های شما بدون امکان بازیابی از دیگر مواردی است که این نرم افزار در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.60 Final

    http://media.opera.com/media/images/icon/Opera_512x512.png

    سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    ساخت فایل های فلش بی نظیر با Adobe Flash Builder Premium v4.6

    http://down.cd/images/apps/Adobe.Flash.Builder.Premium.4.5-2724.jpg

    نام نرم افزار قدرتمند و فوق العاده مفید برای علاقه مندان به ساخت فایل های فلش می باشد ، این نرم افزار دارای ابزارهای مختلف و کاربردی بوده و از آنها می توانید برای ساخت حرفه ای انواع منو ، بنر ، صفحات پویا ، اشکال های متفاوت و….استفاده کنید ، بنرهای تبلیغاتی امروزه در دنیای اینترنت بسیار مرسوم شده و شما نیز با این نرم افزار می توانید به یک طراح حرفه ای بنرهای فلش بدل شوید و در صورت لزوم خودتان بنرها و اشکالات سایت با وبلاگ خود را بسازید که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها می توانید آنچه که در ذهن دارید را بر روی پروژه پیاده سازی کنید ، همچنین این نرم افزار دارای محیط بسیار زیبا و گرافیکی بوده و موجب می شود از طراحی های طولانی مدت احساس خستگی نکنید و از رابط گرافیکی آن لذت ببرید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مشاهده اسناد PDF توسط Foxit Reader 5.1.3.120 قابل حمل

    http://www.oslika.net/uploads/posts/2010-05/1274350622_yqpy8qufzj5hel7.jpeg

    به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice 2010

    http://d1466nnw0ex81e.cloudfront.net/iss/600w/416/21584163/954275.jpg

    نام انیمیشن : Young Justice ، عدالت جویان جوان – قسمت های ۱ تا ۶

    ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

    سال انتشار : ۲۰۱۰-۲۰۱۱ 

    وضعیت : در حال  پخش 

    مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

    حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

    کیفیت : HDTVRip

    امتیاز : ۸٫۸ / ۱۰ 

    زیرنویس فارسی : دارد

    تیم دانلودها افتخار دارد تا سومین انیمیشن سریالی را ، از شبکه معروف cartoonnetwork را برای ایرانیان ارائه دهد . این این بار  انیمیشن سریالی فوق العاده جذاب ساخته شرکت برادران وارنر را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئن هستیم این انیمیشن می تواند نظر بسیاری از شما عزیزان را به خود جلب نماید . پخش انیمیشن Young Justice از اواخر سال ۲۰۱۰ آغاز و همچنان ادامه دارد . داستان انیمیشن در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرا قهرمان بت من ، فلش ، آکوا من و گرین آرو آموزش دیده اند تا در برار دشمنان مقابله کنند . البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپر من محبوب . این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد . البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقه مند کند . تیم دانلودها شما را به دیدن این انیمیشن دعوت می کند .

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Gangstar Rio: City of Saints بازی جالب گانگسترهای ریو سری پرستاران شهر برای سیستم عامل اندروی

    http://dl.yekmobile.com/1/2/rio.jpg

    بازی زیبا و اکشن Gangstar Rio: City of Saints را که در این پست قرار داده ایم یک گیم در سطح بالا برای اندروید است که شما در این بازی هدایت کننده گانگسترها برای مبارزه های خیابانی و کشش های مافیا گونه که بین انها پیش امده هستید و سعی میکنید پرده از اسرار گانگستر های شهر ریو برزیل بردارید و برای محافظت از شهر تلاش کنید

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Hess Racer مسابقات حرفه ای را تجربه کنید با بازی زیبای رانندگی با هس ویژه اندروید

    دانلود Hess Racer مسابقات حرفه ای را تجربه کنید با بازی زیبای رانندگی با هس ویژه اندروید
     
    بازی زیبایی Hess Racer که در این پست قرار داده ایم یکی از شاهکار های بازی های رانندگی برای گوشی های موبایل است با کیفیتی خوب و حجمی مناسب شما ر این بازی دست به رقابت های خیابانی میزنید و با سکه های جمع اوری کرده از ماشین خود یک ابر دستگاه برای مسابقه دادن حرفه ای میسازید ان را برای شکست هر رقیبی تنطیم میکنید

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود تم Hi Gold مخصوص سیمبیان 3 - 4 تم

    دانلود تم Hi Gold مخصوص سیمبیان 3 - 4 تم
    مجموعه 4 عدد تم بسیار زیبا و شیک و حرفه ای تحت عنوان Hi Gold برای گوشی های سیمبیان 3 هم اکنون در سایت یک موبایل آماده دانلود می باشد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    برنامه سرعت سنج آندروید Android-Speedometer 3.9

    برنامه سرعت سنج آندروید Android-Speedometer 3.9
    نرم افزار Android-Speedometer سرعت سنج حرفه برای آندروید.می توانید با نصب این نرم افزار برروی گوشی خود راه بروید و از سرعت خود آگاه شوید که چند کیلومتر بر ساعت سرعت دارید.وشتاب شما چقدر است یک برنامه که با حسگر گوشی شما کار میکند.

    .: ادامه مطلب :.

    محرم و اس ام اس های ماه محرم سری چهارم


    محرم و اس ام اس های ماه محرم سری چهارم
    اس ام اس های ویژه ماه محرم در قالب سری چهارم که بصورت مجموعه ای کامل و جدید از سایت یک موبایل منتشر شده است.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Race Of Champions 1.02 مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی با گرافیکی بینظیر ویژه Android و Iphone

    http://dl.yekmobile.com/1/2/ss-800-1-0.jpg

    بازی بسیار مهیج و رانندگی بسیار هیجان انگیز اگر عاشق سرعت هستید بازی Race of Champions بدون شک برای شما بهترین گزینه است.تنوع گسترده در انتخاب ماشین ها یکی دیگر از زیبایی های بازیست البته بیشتر ماشین ها در ابتدا قفل شده اند که باید با رد مراحل آنها را خریداری کنید و ماشین های جدید را آزاد کنید.
    مسابقه سرعت برای انتخاب قهرمان قهرمانان که اگر در خود می بینید می توانید یک بازی و مسابقه با حرفه ای ترین رانندگان را انجام دهید و اول شوید بدون شک آن قهرمان شما هستید و جام رانندگی را برنده می شوید.در آسفالت و جاده های خاکی رانندگی کنید در حالی که می توانید آهنگ دوست داشتنی خود را از درون ماشین گوش دهید.رانندگی در شهرهای لندن,پاریس,دوسلدورف و جزایر زیبای قناری و... را تجربه میکنید.به اشتراک گذاشتن رکورد خود از طریق آنلاین نیز ثابت میکند شما چندمین قهرمان دنیا در این بازی می باشد.
    لینک دانلود بازی Race of Champions + تصاویری از محیط و گرافیک بازی + لینک دانلود برای گوشی های : آندروید وآیفون و آیپاد و آیپد تاچ در ادامه مطلب می باشد که می توانید از سایت یک موبایل دانلود کنید و لذت ببرید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Sacred مجموعه از 25 زنگ موبایل با کیفیت بالا و کاملا گلچین

    دانلود Sacred مجموعه از 25 زنگ موبایل با کیفیت بالا و کاملا گلچین
    دانلود بسته Sacred شامل 25 عدد آهنگ زنگ برای گوشی های موبایل که با فرمت Mp3 و کیفیت بالا می باشند در قالب پک Sacred از سایت یک موبایل برای شما عزیزان و هواداران که در یک فایل فشرده در ادامه متن آماده دانلود می باشد.
    این زنگخور ها گلچینی از جدیدترین آهنگ های زنگ موبایل و کاملا جدید و اختصاصی از سایت یک موبایل می باشند.

     

    .: ادامه مطلب :.

    دیگران را مجذوب گوشی خود کنید با کنید با تم یخی و جذاب برای گوشی دارای سیمبیان Nokia

    دیگران را مجذوب گوشی خود کنید با کنید با تم یخی و جذاب برای گوشی دارای سیمبیان Nokia S60v5th / Symbian^3 / Symbian^Anna / Symbian^Belle بنام Ice Rink by Flotron
     
    دانلود تم یخی زیبا و مجذوب کننده برای گوشی های دارای سیمبیان Nokia S60v5th / Symbian^3 / Symbian^Anna / Symbian^Belle بنام Ice Rink by Flotron که شما عزیزان میتوانید بااستفاده از این تم به محیط گوشی خود زیبایی خاصی ببخشید و چشم گیر کنید منو گوشی خود را که میتوانید ان را از سایت یک موبایل دات کام دانلود کنید
    قابل اجرا بر روی گوشی های سیمبیان 3 سیمبیان سری 60 ورژن 5 مانند:
    Nokia X7 | Nokia X10 | Nokia N9 | Nokia N87 | Nokia N8 | Nokia E7 | Nokia E6 | Nokia C7 | Nokia C6-01 | Satio| Vivaz

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی وِیژه و حرفه ای سامورایی انتقام جو که سری دوم این بازی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده

    دانلود بازی وِیژه و حرفه ای سامورایی انتقام جو که سری دوم این بازی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده Samurai II: Vengeance
     
    بازی زیبایی که در این پست قرار دادیم یکی از شاهکار های دنیای بازی های موبایل است چه از نظر گیم پلی و چه داستان یک بازی زیبا و سراسر هیجانی که در این بازی یک سامورایی خسته و غمگین و ناراحت از کار های گذشته خود دست به جبران میزند برای مردم میجنگد که این بازی زیبا را میتوانید از یک موبایل دانلود کنید همچنین میتوانید در ادامه مطلب عکس هایی از گیم پلی بازی را ببینید

     

    .: ادامه مطلب :.

    تم Black , تم Slid line دو تم زیبا سیمبیان 3

    تم Black , تم Slid line دو تم زیبا سیمبیان 3
    تم Black و تم Slid line نام دو تمی است که می توان از آن ها به عنوان تمهای سنگین و در عین حال بسیار شیکی نام برد که برروی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 قابل نصب است.این دو تم با دارابودن icon های زیبا و جذاب و کریستالی و رنگ سنگین که باعث نمایش بهتر نوشته ها می شود و طراحی استاندارد یک مجموعه بسیار مناسب برای افرادی است که یکی از گوشی های سیمبیان سه را در دست دارند.


    .: ادامه مطلب :.

    دانلود انیمیشن Ice Age: A Mammoth Christmas 2011

     

    نام انیمیشن: Ice Age: A Mammoth Christmas – عصر یخبندان: کریسمس یک ماموت

    ژانر: انیمیشن ، کمدی

    سال انتشار: ۲۰۱۱

    مدت زمان: ۲۵ دقیقه

    حجم: ۱۷۲ مگابایت

    کیفیت: WebRip 720p

    زیرنویس فارسی: دارد

    خلاصه داستان:  وقتی که سید کیسه ی شادی کریسمس دوستش را خراب می کند و تمامی لیست آرزوهای بابانوئل را به هم می ریزد ، سعی می کند تا همه چیز را دوباره درست کند و به حالت اولیه باز گرداند. در این بازه ، ماجراهای جالبی برای سید پیش می آید و …

     

    .: ادامه مطلب :.

    مراسم شب ششم محرم ۹۰ با مداحی حاج محمود کریمی


    تیم سافت دانلود فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت سافت دانلود قرار بگیرد. مراسم شب چهارم محرم ۹۰ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

    |فرمت به صورت MP3 به منظور سهولت در اجرا برای دستگاه های مختلف|

     

    .: ادامه مطلب :.

    مرورگر زیبا، پرسرعت و حرفه ای Safari 5.1.2 Final

    http://cdn4.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2010/06/safari-5.jpg

    شاید برایتان سخت باشد از میان مرورگرهای Opera و Chrome و Firefox مرورگری را انتخاب کنید ولی باید بدانید انتخاب شما سخت تر هم شده است ! شرکت Apple نسخه ۵ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۵ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست. Safari شاهکار شرکت Apple است. این نرم افزار مرورگر (Browser) قدرتمندی است که برای دو سیستم عامل Mac و Windows ارائه می شود . مرورگر سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی نظیر در میان مرورگرها کاربران هنگام مرور صفحات به وجد می آورد . از نظر سرعت شرکت اپل اعدای بی نظیر بودن را دارد. این نرم افزار در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود . قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد . همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است .

     

    .: ادامه مطلب :.

    اسکرین سیور سه بعدی و فوق العاده زیبای Thanksgiving 3D ScreenSaver

    اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Thanksgiving 3D ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیریت و دسته بندی فیلم ها با Movienizer 4.5.248

    http://prea-mg.org/uploads/news/1309786313.jpg

    نرم افزاری قدرتمند و کاربردی در ضمینه دسته بندی مجموعه فیلم های شما می باشد. این نرم افزار با امکانات ویژه خود باعث مدیریت بهتر و آسان تر آرشیو فیلم های شما خواهد بود. توسط این نرم افزار می توانید نقد و بررسی های انجام شده فیلم، امتیاز، جوایز کسب کرده، مشخصات ساخت و بسیاری از اطلاعات دیگر راجع به فیلم ها را مشاهده نمایید . امیدواریم نرم افزار Movienizer مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مراسم شب پنجم محرم ۹۰ با مداحی حاج محمود کریمی


    تیم سافت دانلود فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت سافت دانلود قرار بگیرد. مراسم شب چهارم محرم ۹۰ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

    |فرمت به صورت MP3 به منظور سهولت در اجرا برای دستگاه های مختلف|

     

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل قدرتمند فرمت های تصویری با SnowFox Total Video Converter 3.0.0.0

    یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های مختلف تصویری می باشد. این برنامه قدرتمند می تواند فرمت های HD و SD و دیگر فرمت های رایج تصویری که بصورت فشرده و معمولی هستند را به یکدیگر تبدیل کند. ین برنامه قدرتمند می تواند در سریعترین زمان ممکن فایلهای شما را به یکدیگر تبدیل کند بدون آنکه فایل نهایی ناقص و یا کیفیت آن تغییر کند. همچنین این برنامه قابلیت پشتیبانی بصورت دسته ای دارد. یعنی شما می توانید ویدیوهای مختلف را در برنامه بارگذاری کنید و بصورت گروهی آنها را به فرمت های دلخواه تبدیل کنید. این برنامه با توجه به سرعت بالایی که دارد فضای کمی از هارد دیسک شما را اشغال می کند و این امر سبب می شود تا کارهای شما مختل نشود. این برنامه قابلیت پشتیبانی و تبدیل فرمت های AVI, MP4, WMV, MPEG, FLV, MKV, SWF, 3GP, MTS(AVCHD H.264), M2TS(AVCHD H.264), TS(MPEG-2 HD), HD MKV(H.264, MPEG-2 HD), HD WMV را دارد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    نسخه جدید و نهایی مسنجر معروف Yahoo! Messenger 11.5.0.152

    http://mileniatech.com/wp-content/uploads/2011/07/yahoo_messenger-0day.png

    کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

     

    .: ادامه مطلب :.

    مراسم شب چهارم محرم ۹۰ با مداحی حاج محمود کریمی


    تیم سافت دانلود فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت سافت دانلود قرار بگیرد. مراسم شب چهارم محرم ۹۰ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

    |فرمت به صورت MP3 به منظور سهولت در اجرا برای دستگاه های مختلف|

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۳ اسکرین سیورهای بسیار زیبا Natural ScreenSavers

    اسکرین سیورهای بسیار زیبا و دیدنی با نام Natural ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

     

    .: ادامه مطلب :.

    بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2012 برای PSP

    بی تردید بازی Pro Evolution Soccer 2012 را می توان یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی دانست . بعد از انتشار نسخه های PC ، و نسخه کنسولی این بازی این بار سایت دانلودها افتخار دارد تا شاهکار شرکت کونامی را برای کنسول PSP در اختیار کاربران عزیز خویش قرار دهد .  این بازی زیبا که هم اکنون برای PSP نیز منتشر شده است با حرکات زیبا و واقع گرایانه و تکنیک های بی نظیر بازیکنان، علاقه مندان را مجذوب خود کرده است. داشتن مود های مختلف جهت بازی مثل داشتن لیگ قهرمانان اروپا، لیگ های کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، انگلستان و ایتالیا، و قابلیت بازی به صورت قهرمانی یا CUP قاره ای و جام ملت های مختلف از ویژگی های این بازی پر طرفدار و محبوب میباشد. از نکات قابل توجه این بازی می توان به گرافیک بسیار عالی آن اشاره کرد . این بازی را می توانید هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید .


    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۱۰۰ والپیپر زیبا و جذاب از مناظر طبیعت جهان با کیفیت HD

    تصاویر پس زمینه مناظر مختلف دنیا با سایز بالا بار دیگر توسط سایت بزرگ دانلودها آماده شده است . این تصاویر دارای سایز بسیار بالای۱۹۲۰×۱۰۸۰ می باشند . گرافیک تصاویر بدون وصف بوده و بسیار واقعی است . در این مجموعه از تمام موضوعات عکس پس زمینه موجود است . تصاویر از نظر کیفیت و سایز هیچ مشکلی ندارد و در هنگام استفاده با مه سایز تصاویر مانیتور ها سازگاری دارد . تصاویر به صورت Wide عرضه شده اند . دانلودها امیدوار است از این تصاویر پس زمینه لذت ببرید .

     

    .: ادامه مطلب :.

    کتاب الکترونیکی کلیات اشعار ناصر خسرو

    کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "کلیات اشعار ناصر خسرو" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی Freemake Video Converter 3.0.0.0

    http://www.digital-digest.com/software/images/Freemake_Video_Converter_edit.png

    نرم افزاری سریع، قدرتمند و رایگان برای تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری شما می باشد. این نرم عملیات تبدیل را به سرعت و باکیفیت بالا انجام می هد. همچنین این نرم افزار امکانات دیگری مانند ویرایش و رایت کردن فرمت ها را نیز دارا می باشد. امیدواریم از این نرم افزار مفید و کاربردی استفاده کافی را ببرید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    رمزنگاری و قفل گذاری فایل ها توسط Secure Folder 5.6

    یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 9.0 Beta 2

    یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، یادآوری ضمیمه ها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

     

    .: ادامه مطلب :.
    http://soroushsms.ir/


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    غرش موتور با بازی مسابقات رانندگی زنده Racing Live™ برای گوشی های آندروید

    سافت دانلود

    سافت دانلود