سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲

Euro 2012 Logo 3004121 دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲

همراه با مراسم افتتاحه بازی ها

 تا پایان مرحله مقدماتی اضافه شد

بلخره بازی های یورو ۲۰۱۲ شروع شده برای همین سایت یکتا دانلود تمام بازی هایی که انجام میشه رو با بهترین کیفیت ممکن برای دانلود شما عزیزان قرار میدهد. هم اکنون می توانید بازی های گروهی را با کیفیت عالی از سایت یکتا دانلود دریافت نمایید .

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند ۵۰۰ گل برتر تاریخ فوتبال Footballs 500 Greatest Goals

نام مستند : Footballs 500 Greatest Goals

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۵۱ دقیقه

حجم : ۷۲۸ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه : این مستند شامل ۵۰۰ گل برتر تاریخ فوتبال است که توسط بازیکنانی همچون زیدان ، جرارد ، مسی ، مایکل اون و … به ثمر رسیده است . این گل ها در مسابقات مختلفی توسط ستارگان بزرگ جهان زده شده اند که مشاهده ی آن ها بسیار لذت بخش و دل نشین است …

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند ستاره های بزرگ فوتبال Beautiful Game: Superstars

نام مستند : History of Football – Beautiful Game: Superstars

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۵۱ دقیقه

حجم : ۷۰۰ مگابایت

کیفیت : XviD – 1684Kbps

زبان : انگلیسی

زیرنویس : ندارد

خلاصه : ستاره های بزرگی همچون پله ، مارادونا ، زیدان و … هیچ گاه از فوتبال خط نخواهند خورد و هنوز هم بازیکنان جدید و امروزی با این شخصیت ها مقایسه می شوند . در این مستند با سبک فوتبال و نوع زندگی بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال بیشتر آشنا می شوید …

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی FIFA 12 برای PC

fifa 12 pc cover small دانلود بازی FIFA 12 برای PC

 اینبار موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود وسیعی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.درنسخه ی آینده ی این بازی همچنین شاهد شکل های مختلف و تاکتیک های متفاوت تری برای دفاع خواهید بود که این نیز به فیزیکی تر شدن بازی کمک کرده است .

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند زیبای باشگاه محبوب رئال مادرید Real Madrid Documentary

دانلود مستند زیبای باشگاه محبوب رئال مادرید Real Madrid Documentary


بار دیگر تیم  ایرانیان دانلود با یک مستند زیبای ورزشی و تاریخی در خدمت شماست، این بار مستند باشگاه محبوب و معروف رئال مادرید را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر روی آرم این باشگاه قرار گرفت.رئالی‌ها در طی تاریخ خود، حتی یک بار هم از لیگ اول اسپانیا (لالیگا) خارج نشدند و همیشه در این لیگ حضور داشتند. آن‌ها از دهه ۵۰ بود که خود را به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال اسپانیا و اروپا به همگان معرفی کردند. در دهه ۸۰ یکی از بهترین دوران‌های خود را داشتند و یکی از بهترین تیم‌ها بودند (معروف به «تیم کرکس‌ها») که موفق به کسب دو جام یوفا، ۵ قهرمانی متوالی اسپانیا، ۱ قهرمانی جام اسپانیا و ۳ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا شدند.لباس تیم از ابتدا به رنگ سفید بوده‌است. هر چند که رنگ آبی که در ابتدا کاملاً در لباس تیم مشخص بود، بارها به‌خاطر زیباترشدن و یا تغییر حامی مالی تیم، دچار تغییر شد. ورزشگاه خانگی آن‌ها، سانتیاگو برنابئوست که گنجایش ۸۰٫۳۵۴ نفر به صورت نشسته را داراست. این ورزشگاه در مرکز شهر مادرید قرار دارد و از سال ۱۹۴۷، ورزشگاه اختصاصی این تیم شد. این ورزشگاه تاکنون ۴ بار و در سال‌های ۱۹۵۷، ۱۹۶۹، ۱۹۸۰ و ۲۰۱۰، میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.رئال مادرید سال‌هاست که در لالیگا، از تیم‌های قدرتمند محسوب می‌شود و رقیب اصلی تیم نیز، بارسلوناست. از نظر درآمد، رئال مادرید با ۴۱۰ میلیون یورو درآمد در صدر تیم‌های دنیا قرار دارد و با ارزشی معادل ۹۵۰ میلیون یورو، تا سال ۲۰۰۸، دومین تیم پرارزش دنیا بود. این مستند زیبا که نشانگر محبوبیت تاریخی این تیم است و مربوط به تاریخچه ۱۰۰ سال بعد از به وجود آمدن رئال می باشد را هم اکنون از سایت ایرانیان دانلود با فرمت avi. و کم حجم شده دریافت کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود قسمت دوم مستند فوق سریع ها-Super Speeders 2 Across America

دانلود قسمت دوم مستند فوق سریع ها-Super Speeders 2 Across America

راب فرتی (Rob Ferretti) از سال ۲۰۰۳ و هنگامی که درگیر مسابقات خیابانی در محله های نیویورک شد همواره به عنوان سرگرمی با دوربین هندی کمی که به همراه خود داشت از این مسابقات تصویر برداری میکرد و کلیپ های کوتاهی را که ضبط کرده بود با کمک دوستانش بر روی اینترنت قرار میداد. پس از مدتی با مشاهده ی استقبال بالایی که از این کلیپ های کوتاه میشد راب به این فکر افتاد که میتواند با جمع اوری و تهیه DVD از این کلیپ ها برای خود درآمد زایی کند. از این رو با شرکت در یک دوره کلاس های پایه با ادیت و فنون پایه سینمایی آشنا شد و خود شروع به ویرایش و تهیه اولین DVD کارهایش کرد . پس از موفقیت و استقبال بی نظیری که از این DVD شد و سود بسیار زیادی را نصیب راب کرد او به طور جدی روی انتشار DVD های بعدی سرمایه گذاری کرد و تا به حال ۵ DVD از مجموعه فوق سریع ها (Super Speeders) را منتشر کرده است

در هر قسمت از این مجموعه شما شاهد آزمایش و حرکات نمایشی و همچنین مسابقات خیابانی انواع لامبورگینی و فراری  و دیگر اتوموبیل های فوق سریع و به شدت تقویت شده خواهید بود. این اتفاقات کاملا در خیابان های عادی شهرها روی میدهد و هیچگونه هماهنگی قبلی برای آنها انجام نشده است . جایی که هیچ پرچم شطرنجی یا چراغی شروع مسابقه را اعلام نمیکند و رانندگان با به صدا در آوردن بوق ماشینهای خود رقیب را به مسابقه دعوت میکنند. در طی این مسابقات شما شاهد صحنه های واقعی تعقیب و گریز از دست پلیس ها , تصادفات شدید و بسیاری اتفاقات کاملا واقعی و بدون هیچگونه جلوه های ویژه هستید و میتوانید لذت واقعی سرعت را بچشید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند زندگینامه و لحظات به یادماندنی زیدان Zinedine Zidane Exclusive Fate

دانلود مستند زندگینامه و لحظات به یادماندنی زیدان Zinedine Zidane Exclusive Fate

تیم ایرانیان دانلود با یکی دیگر از مستندهای زیبای ورزشی در خدمت شماست. این مستند زیبا به زندگی اسطوره فوتبال فرانسه می پردازد و لحظات نابی از حضور این ستاره فوتبال در میدان مسابقات را به تصویر می کشد. زین‌الدین یزید زیدان ملقب به زیزو متولد ۲۳ ژوئن ۱۹۷۳ فوتبالیست مشهور فرانسوی (الجزایری‌الاصل) است که در میانهٔ میدان ( هافبک ) بازی می‌کند، وی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در جهان شناخته می‌شود و یک اسطوره به حساب می آید. زیدان جوان‌ترین فرزند خانوادهٔ هفت نفری خود است. پدر و مادرش، اسماعیل و ملیکه، نام داشتند و نسبتشان به روستایی در الجزایر برمی‌گشت. حزب دست راستی فرانسه، جبهه ملی، ادعا می‌کرد که پدر زیدان در جریان جنگ استقلال الجزایر از «حرکی»ها بوده‌است (یعنی از کسانی که در رکاب ارتش فرانسه و علیه الجزایر جنگیده‌اند) اما زیدان این ادعا را به شدت رد کرده‌است و همیشه گذشته و تاریخ خود را ارج نهاده‌است. زیدان در ۱۹۹۳ با ورونیک، رقاص و مدل اسپانیایی‌الاصل، ازدواج کرد.او تاکنون برای تیم‌های باشگاهی همچون یوونتوس و رئال مادرید و تیم ملی فرانسه به میدان آمده‌است.او در تاریخ فوتبال خود، سه بار جایزهٔ بهترین بازیکن سال جهان، یک بار جایزهٔ بهترین بازیکن سال اروپا، یک بار جایزهٔ پرارزش‌ ترین بازیکن جام باشگاه‌های اروپا و یک بار جایزهٔ بهترین بازیکن جام جهانی را دریافت کرده‌است و به قهرمانی جام جهانی، جام ملت‌های اروپا، جام باشگاه‌های اروپا، لیگ ایتالیا، و لیگ اسپانیا نائل آمده‌است و از این رو می ‌توان او را از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ دانست. او در ضمن در فینال جام جهانی و در فینال جام باشگاه‌های اروپا گل زده‌است. او در فرانسه رده دومین فوتبالیست تاریخ فرانسه را به خود اختصاص داده‌است.زیدان پس از مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ از فوتبال خداحافظی کرد و به این ترتیب رئال مادرید آخرین تیم باشگاهی و فینال جام جهانی ۲۰۰۶ آخرین بازی حرفه‌ای او بود. در همین فینال ضربهٔ سر او به شکم ماتراتزی و کارت قرمزی که دریافت کرد، یکی از جنجالی‌ترین لحظات تاریخ زندگی‌اش را در آخرین لحظات عمر حرفه‌ای‌اش رقم زد. در این مستند زیبا و کمیاب بسیاری از گل های خاطره انگیز زیدان را خواهید دید و در کنار آن خلاصه ای از زندگی زیدان را نیز مشاهده خواهید کرد. وعلاوه بر آن خاطراتی از زیدان را از زبان دیگر بازیکنان اسطوره ای مثل David Beckham، Alessandro Del Piero و Patrick Vieira نیز خواهید شنید. لازم به ذکر است که این مستند زیبا با کیفیت avi.

.: ادامه مطلب :.

دانلود قسمت سوم مستند فوق سریع ها – Super Speeders 3 On The Run

راب فرتی (Rob Ferretti) از سال ۲۰۰۳ و هنگامی که درگیر مسابقات خیابانی در محله های نیویورک شد همواره به عنوان سرگرمی با دوربین هندی کمی که به همراه خود داشت از این مسابقات تصویر برداری میکرد و کلیپ های کوتاهی را که ضبط کرده بود با کمک دوستانش بر روی اینترنت قرار میداد. پس از مدتی با مشاهده ی استقبال بالایی که از این کلیپ های کوتاه میشد راب به این فکر افتاد که میتواند با جمع اوری و تهیه DVD از این کلیپ ها برای خود درآمد زایی کند. از این رو با شرکت در یک دوره کلاس های پایه با ادیت و فنون پایه سینمایی آشنا شد و خود شروع به ویرایش و تهیه اولین DVD کارهایش کرد . پس از موفقیت و استقبال بی نظیری که از این DVD شد و سود بسیار زیادی را نصیب راب کرد او به طور جدی روی انتشار DVD های بعدی سرمایه گذاری کرد و تا به حال ۵ DVD از مجموعه فوق سریع ها (Super Speeders) را منتشر کرده است.

در هر قسمت از این مجموعه شما شاهد آزمایش و حرکات نمایشی و همچنین مسابقات خیابانی انواع لامبورگینی و فراری  و دیگر اتوموبیل های فوق سریع و به شدت تقویت شده خواهید بود. این اتفاقات کاملا در خیابان های عادی شهرها روی میدهد و هیچگونه هماهنگی قبلی برای آنها انجام نشده است . جایی که هیچ پرچم شطرنجی یا چراغی شروع مسابقه را اعلام نمیکند و رانندگان با به صدا در آوردن بوق ماشینهای خود رقیب را به مسابقه دعوت میکنند. در طی این مسابقات شما شاهد صحنه های واقعی تعقیب و گریز از دست پلیس ها , تصادفات شدید و بسیاری اتفاقات کاملا واقعی و بدون هیچگونه جلوه های ویژه هستید و میتوانید لذت واقعی سرعت را بچشید.


.: ادامه مطلب :.

دانلود ۹۳ گل برتر از رونالدینهو Ronaldinho – 93 Goals For Barcelona

دانلود 93 گل برتر از رونالدینهو Ronaldinho - 93 Goals For Barcelona

رونالدو ده آسیس موریر متولد ۲۱ مارس ۱۹۸۰ در پورتو آلگره، برزیل فوتبالیست مشهور برزیلی است که بیشتر با نام رونالدینیو گائوچو یا تنها «رونالدینیو» شناخته می‌شود. رونالدینهو در زبان پرتغالی به معنی «رونالدوی کوچک» است و جهت تمیز دادن او از رونالدو استفاده می‌شود. او تا بحال دو بار از سوی فیفا به عنوان بهترین بازی‌کن سال برگزیده شده‌است.او در ضمن از موفق‌ ترین بازیکنان تیم ملی برزیل است و با این تیم به قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۲ رسیده‌ است.در ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۸ با امضای قراردادی ۳ساله به ارزش ۲۱ میلیون یورو از جمع بازیکنان بارسلونا خارج شد و به عضویت آ.ث میلان ایتالیا درآمد. گفتنی است که او از کودکی به فوتسال و فوتبال ساحلی علاقه داشت و استعدادش به همان‌جا برمی‌گردد. رونالدینیو در ضمن از طرفداران پر و پا قرص موسیقی برزیلی است و با دوستانش طبل می‌نوازد و آواز می‌خواند. در این فیلم گلچین به سراغ ۹۳ گل برتر از زمان حضور وی در بارسلونا خواهیم رفت و صحنه هایی تکرار نشدنی از حضور این اسطوره برزیلی در مستطیل سبز را مشاهده خواهیم کرد. هم اکنون این فیلم زیبا را برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی  با فرمت wmv. از وب سایتایرانیان دانلود دریافت کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود تمامی گل های کاکا در آ.ث میلان Kaka All Goals With Milan

دانلود تمامی گل های کاکا در آ.ث میلان Kaka All Goals With Milan

ریکاردو ایزکسون داس سانتوز لیته ملقب به

کاکا

متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۲ در شهر برازیلیا، پایتخت کشور برزیل و بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۰۷، بازیکن تیم ملی برزیل و رئال مادرید اسپانیاست.دوره نوجوانی و جوانی خود را با عضویت در تیم باشگاهی سائوپائولو سپری کرد و از ابتدای سال ۲۰۰۱ عضو تیم بزرگسالان این باشگاه شد و در ۱۳۱ بازی رسمی ۴۸ گل برایشان زد. الگوی او در فوتبال به گفته خودش: هموطنش «رای» که باشگاه سابق او نیز سائوپائولو بوده است. وی در ژوئن ۲۰۰۳ تیم خانگی اش یعنی سائوپائولو را ترک و به میلان، یکی از بهترین باشگاههای حال حاضر ایتالیا و اروپا پیوست.و در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۰۹ قرارداد ۶ ساله ای به ارزش ۵۶ ملیون پوند با رئال مادرید منعقد کرد. وی به عنوان سفیر غذا در سازمان ملل برای کمک به کودکان محروم مشغول به کار است. در این فیلم ورزشی زیبا تمامی گل های این بازیکن محبوب در میلان مشاهده کرده و صحنه هایی زیبا از حضور کاکا در این تیم را تماشا خواهید کرد. این فیلم زیبا با کیفیت avi. برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت

ایرانیان دانلود

ارائه شده است، بدین امید که مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته و رضایت شما را جلب کرده باشد.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مجموعه سه قسمتی کریستیانو رونالدو و شیاطین سرخ-قسمت اول

دانلود مجموعه سه قسمتی کریستیانو رونالدو و شیاطین سرخ-قسمت اول

برای نسختین بار در بین سایت های ایرانی تیم

ایرانیان دانلود

مجموعه ای سه قسمتی از کریستیانو رونالدو و شیاطین سرخ را برای شما عزیزان آماده کرده است. به جرأت می توان گفت در این مجموعه تمامی صحنه های به یادماندنی و گل های زیبا از رونالدورا مشاهده خواهید کرد. کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرا ۵ فوریه سال ۱۹۸۵ درشهر فانچال کشور پرتغال به دنیا آمد. جورج بست اولین کسی بود که به شماره ۷ منچستر معنا داد. دیگر پشت پیراهن هر کسی ‏عدد ۷ دیده نمی‌شد. جالب اینکه او تنها کسی بود که قبل از رونالدو توپ طلایی را برده ‏بود. بعد از بست نوبت رسید به نام‌های بزرگ دیگری نظیر: برایان رابسون، اریک کانتونا و ‏دیوید بکهام. وقتی فرگوسن بکهام را عملاً از الدترافورد اخراج کرد، شماره ۷ را به کریستیانو ‏رونالدو، بازیکن نوجوان و تازه وارد تیمش داد. خیلی‌ها آن زمان فکر کردند فرگوسن با این ‏کار می‌خواهد بکهام را در الترافورد از یادها بیرون برد.‏ او عضو تیم ملی فوتبال پرتغال و تیم باشگاهی رئال مادرید (درحال حاضر) می باشد. این مجموعه با کیفیت avi. ارائه شده است.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مجموعه ۵۰۰ گل برتر در تاریخ فوتبال Golden Goals In Football History

دانلود مجموعه 500 گل برتر در تاریخ فوتبال Golden Goals In Football History

بازی فوتبال یکی از پرطرفدارترین بازی های حال حاضر دنیا محسوب می شود و تیم های سرشناس زیادی در هر نقطه از دنیا از میان صدها تیم پرچم برافراشته و روز به روز برمحبوبیت خود می افزایند، بازیکنان بزرگی همچون مارادونا و پله که در سال های دور پا به این ورزش گذاشته و پس از درخشیدن و کسب موفقیت های فراوان به دست فراموشی سپرده شده اند. تنها آثار و فیلم های موجود از ستارگان فوتبال ( چه قدیمی و چه جدید ) می تواند یاد و خاطره آن روزهای فراموش نشدنی را بازگرداند، در همین راستا مجموعه ای متشکل از دوفصل با عنوان ۵۰۰ گل برتر و گلچین را برای تمامی دوستداران، آماده کرده ایم تا یاد و خاطره بازیکنان قدیمی زنده شده و همچنین گل های فراموش نشدنی ستارگان امروزی فوتبال را تماشا کنید. مجموعه بی نظیر ۵۰۰ گل برتر، گل های تاریخی و به یادماندنی بازیکنان سرشناس را در سرتاسر دنیا به نمایش گذاشته و لحظات فراموش نشدنی از حضور بازیکنان بزرگ را به تصویر خواهد کشید. این مجموعه زیبا شامل دو بخش بوده و با کیفیت avi. ارائه شده است و ارمغانی کمیاب برای دوستداران فوتبال محسوب می شود. هم اکنون برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی می توانید این مجموعه زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲

سافت دانلود

سافت دانلود