سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

شهيد نواب صفوي به روايت امام خامنه اي

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در آستانه‌ی بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی، بیانات معظم‌له را كه در گفتگویی درباره شخصیت این شهید بزرگوار در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه سال 1363 ایراد شده است، بازنشر نموده است..

سوال: چنانچه حضرتعالى مستحضريد اولين مبارزه‌ى مرحوم نواب صفوى پيش از آنكه جنبه‌ى سياسى، نظامى داشته باشد جنبه‌ى فرهنگى داشت، به اين معنى كه ايشان اولين مبارزه را با افكار كسروى شروع كرد، حالا از نظر حضرتعالى تأثير اين حركت در جامعه‌ى آن روز مخصوصاً در ميان روشنفكران و علماء چگونه بود؟

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
  • اگر در آن روزگار بودیم در کدام سپاه بودیم؟!

    در دهه ی محرمی گاهی با خودم فکر می کردم که اگر ما در آن روزگار بودیم در جانب کدام سپاه بودیم؟

    آیا در سپاه حضرت أباعبدالله (علیه السّلام) بودیم یا سپاه یزیدیان؟

    همه ما در عزاداری ها می گوییم «یا لَیتَنى کنتُ مَعکُم فَأَفُوزَ فَوْزاً عَظِیماً» امّا واقعاً آیا اگر در آن زمان بودیم به این شعار خود جامه عمل می پوشاندیم؟!

    همینطور که در حال فکر بودم به خودم گفتم: آیا الان هم می شود آن جنگ و معرکه کفر و اسلام را تصور کرد. متوجه شدم در زمان ما قابل تصور است. اینگونه به ذهنم رسید که ما هر چه در عمل و رفتارمان مطابق گفتار و رفتار اهل بیت (علیهم السّلام) رفتار کنیم به آنها نزدیک تر و در سپاه آنها هستیم و هر قدمی که به سوی نافرمانی آنها برداریم خود را به سپاه یزیدیان  نزدیک تر می کنیم.


    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
  • نگاه به افراد محرم و نامحرم در قرآن

    قرآن کریم در آیه ی 30 سوره ی نور به ممنوعیت چشم چرانی و لزوم حجاب مردان و تأثیر آن در پاکی و رشد آنان اشاره می کند و می فرماید:
    «قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَ يَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِکَ أَزْکَى لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ‌ (ای پیامبر) به مردان مومن بگو: «چشم هایشان را (از نگاه حرام) فرو کاهند، و دامانشان را (در امور جنسی) حفظ کنند. که این برای آنان [پاک کننده تر و] رشدآورتر است، [چرا] که خدا به آنچه با زیرکی انجام می دهند آگاه است.»
    شأن نزول

    داستان نزول آیه ی فوق این گونه حکایت شده که جوانی از مسلمانان انصار مدینه، با زنی رو به رو شد. (و زنان در آن زمان مقنعه ی خود را پشت گوش ها قرار می دادند و طبیعی است که صورت، گردن و مقداری از سینه ی آنان نمایان می شد.) آن جوان در حال راه رفتن به زن چشم دوخت تا این که صورتش به دیوار خورد و در اثر چیز تیزی که در دیوار بود، صورتش شکافت و خون بر لباس و سینه اش ریخت.
    او ناراحت شد و به همان صورت خدمت پیامبر (ص) رسید و ماجرا را نقل کرد. در این هنگام پیک وحی فرود آمد و آیه ی فوق را نازل کرده و به مردان مومن دستور داد که از چشم چرانی دوری کنند (1) (و در آیه ی بعد به زنان دستور حجاب داد.)

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار قرآنی بشارت نسخه ۱٫۱ - Besharat Quran

    دانلود نرم افزار قرآنی بشارت نسخه ۱٫۱ - Besharat Quran

    علیرغم وجود نرم افزارهای تخصصی متعدد قرآنی، نرم افزاری با رویكرد استفاده غیر تخصصی تولید نشده است نرم افزار قرآنی پرنیان جهت توسعه فرهنگ قرآنی با كاربری بسیار ساده و امكان استفاده همگانی توسط شركت پرنیان پردازش پارس تهیه گردیده است. با توجه به این رویكرد، بخش مربوط به كاربری عمومی با مد نظر قرار دادن مواردی نظیر محیط گرافیكی زیبا ، انتخاب تم نرم افزار توسط كاربر ، تنظیم اندازه دستخط به میزان دلخواه، خط بردن و صفحه زدن خودكار و نگه داشتن سرخط در اجرای بعدی و ... برجسته گردیده است.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:,
  • نرم افزار قدرتمند قرآنی ذکر (نسخه جدید)

    Image

    نرم افزار بسیار مفید و قدرتمند ذکر نوشته یکی از برنامه نویسان ایرانی با زبان جاوا است که با امکاناتی بسیار جالب از جمله ترجمه کاملا فارسی، قرائت، جستجو و ریشه یابی کلمات و.... قابلیت نصب بروی سیستم عامل لینوکس، ویندوز و مکینتاژ را دارد.

    نرم افزار ذکر از برنامه های بسیار قوی و شاید تنها برنامه قرائت، ترجمه و جستجوی قرآنی می باشد که بر روی دنیای مجازی اینترنت بطور رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

    این برنامه به ۱۹ زبان زنده دنیا ترجمه شده است و دانلود و نصب آن نیز به صورت مجانی است. این نرم افزار قابلیت کار به صورت آنلاین و آفلاین را دارا می باشد. امکانات این نرم افزار بسیار زیاد می باشد بطوری که شما می توانید سایز، رنگ و فونت متن و ترجمه قرآن را انتخاب کنید. همچنین می توانید نوع و ترتیب نمایش آیات را انتخاب کنید و بطور همزمان از چندین ترجمه برای هر آیه استفاده کنید!

    امکان جستجو سریع در متن عربی و ترجمه فارسی قرآن کریم و ریشه یابی کلمه یکی از بهترین و مفید ترین امکانات این برنامه می باشد.

    اگر قاری مورد علاقه شما در لیست قاری های این نرم افزار نیست و یا ترجمه مورد علاقه شما در لیست این نرم افزار نیست شما میتوانید به راحتی قاری و ترجمه مورد نظر را طبق دستورالعمل سایت به این نرم افزار اضافه کنید.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:,
  • امام خامنه ای – انواع خواص طرفدار حق

    سخنان رهبر معظم انقلاب درباره این که خواص کیستند و

    چه عاملی باعث می شود پای خواص در موقع لزوم بلغزد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
  • نماهنگ بسیار زیبای استقبال از رهبر انقلاب با صدای زیبای آهنگران

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
  • فونت فارسی روضه , rozeh persian font

    شما کاربران گرامی شاهد فونت فارسی مذهبی به نام کربلا با فرمت TTF  هستید. طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا در طراحی پروژه های مذهبی، اسلامی مرتبط با محرم استفاده کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
  • قرآن همراه با iQuran 2.1.7 برای اندروید

    نرم افزار iQuran Pro که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم یکی از کاملترین نرم افزار های قرآن مربوط به اندروید می باشد که امکانات جالبی از جمله متن کامل قرآن کریم به همراه ۶ ترجمه به زبان انگلیسی و ۱۳ ترجمه به زبانهای دیگر از جمله زبان فارسی و همچنین قابلیت قرائت آیات توسط ۶ قاری مختلف و قابلیت جستجو در آیات و ترجمه آنها و امکان علامت گذاری آیات وجود دارد.

    .: ادامه مطلب :.

    آموزه مهدویت یا محوری برای نزدیکی ادیان

     

    عصری که انسان ها چشم به راه منجی دوخته اند و خواسته یا ناخواسته از اعماق وجود خود حضور شخصی را با ویژهگی های الهی در حکومت جهانی خالی می بینند، بهترین زمان برای تبیین تفکر مهدوی با ذوق و منطق اسلامی می باشد که نه تنها باعث آرامش دل ها خواهد بود بلکه گرایش مردم را به این تفکر ناب و پاک بیش از پیش خواهد کرد.
    به طور مسلم هر دین و آیینی برای اینکه نام دین و آیین بر آن صدق کند باید از یک سلسله باورها و دستورات برخوردار باشد که با عدم وجود آنها صدق دین و یا آیین برآن بی معنی خواهد بود. نکته دیگر اینکه آنچه باعث دوری و افتراق این ادیان از یکدیگر نیز می شود همین باورها و یا دستورات آن ها می باشد. اختلافاتی که در بسیاری از موارد موجب درگیری های شدید فکری و عملی بین پیروان آن ها بوده است. در دورانی که انسان ها نیاز به امنیت، برابری، برادری و حداقل عدم برخورد های خشن با یکدیگر می باشند نباید صرفا به دنبال اختلافات گشت چرا که به نظر می رسد راه حل بسیاری از مشکلات جوامع بشری در پیدا کردن نقاط مشترک می باشد. نقاطی که با فرض اشتراک آن ها گفتگوی از آن ها و فهم سخن دیگران را نسبت به بسیاری از مسائل روشن خواهد کرد.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
  • عنايات امام زمان(ع) به علما و انديشمندان 1

    حكايت نيكبختان
    فقها، مراجع و علماى با تقواى شيعه همواره مورد عنايت ويژه حضرت بقية‏اللّه‏(ع) بوده‏اند؛ به نحوى كه گروهى از آن بزرگواران به شرف بزرگ درك حضور مبارك آن حضرت نايل شده يا صداى ملكوتى و نغمه دلنواز ايشان را شنيده‏اند يا به گونه‏هاى مختلف؛ مانند تقدير و تشكر، دعاى خير، ارشاد و راهنمايى، تصحيح اشتباهات، پاسخ به سؤالات و... مشمول لطف و عنايت آن حضرت(ع) واقع شده‏اند.
    از جمله اين عنايات ويژه دستور حضرت ولى‏عصر(ع) به برخى از علما و انديشمندان شيعه جهت تأليف كتاب است، كه در اين نوشتار به مواردى از آنها اشاره مى‏كنيم:

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
  • انتظار حضرت مهدى (عج) در قرآن

     

    در پـرتـو قـرآن به انتظار مهدى عجل الله تعالـى فـرجه الشـريف
    بيش از 120 آيه قرآن براساس روايات معتبر به وجود نازنيـن حضرت امـام مهدى(عجل الله تعالـى) و ويژگيهاى آن شخصـى(ع)بــاعظمت و همچنيـن قيام و انقلاب جهانـى آن حضرت, اشاره كرده است; و ما در ايـن مختصر برآنيـم تا نمـونه اى از آن آيات نورانى را همراه با ديدگاههاى معصوميـن(عليهم السلام) به عاشقان حضرتش تقديم داريـم:

    2حكـومت مهدى, خواسته الهى 2 در قرآن مى خـوانيـم: اراده و مشيت ما بر اين قرار گرفته كه بر مستضعفان زميـن ـ كه بـر اثـر ستـم ستمكاران به ضعف كشيده شـده اند ـ منت نهيـم (و ايشان را مشمـول مواهب خويـش نماييـم.) و آنها را پيشوايان و وارثان زميـن قرار داده و نيرومنـد و صاحب قـدرت و حكـومت گردانيـم... (و نريد ان نمـن علـى الذيـن استضعفـوا فى الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين و نمكـن لهم فى الارض...) آيات فوق بشارتى است در مورد پيـروزى حق بـر باطل و بـرچيـده شـدن بسـاط ظلـم و تبـاهـى. كه نمونه هاى آن را مى تـوان در پيروزى حضرت مـوسـى(ع) و بنى اسرائيل بر فرعونيان و همچنيـن پيروزى و حكومت حضرت محمد(ص) جستجـو كرد اما نمـونه كامل آن با ظهور حضـرت امام مهدى(ع) تحقق مـى يابـد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
  • مهدى موعود(عج) ، يارانى اين گونه دارد

     

    انـديشه پيروزى حق بر باطل و غلبه صالحان بر طالحان و عادلان بر ظالمان كه برگرفته از متـن قرآن كريـم است, بارقه اى از نور اميد در دل ها تابانيده و همه را چشـم به انتظار شخصى گذاشته كه منادى حق است و سفير نـور, كشتيبان هدايت است و قافله سالار رهايى; مجدد حيات بشريت است و احياگر اخلاق خدايـى, ايـن شخصيت بزرگ را در روايات اسلامـى ((مهدى)) ـ عليه السلام ـ مـى نامنـد.
    چنيـن انتظارى افضل عبادات شمـرده شـده است. زيـرا ايـن انتظار با اميـد, تعهد, تحرك با مسـووليت و سازندگـى و رفع نااميدى از جامعه همراه مى باشد.
    منتظران واقعى, خـود را در حال مهياى جامعه اى مـى بينند كه انتظار مـوعودى را مـى كشد, بنابرايـن براى حضـور حضرتـش شرايطـى لازم است كه هـم زمينه ساز قـدومـش باشـد و هـم پذيراى حكـومت عدل او, زيرا تحمل عدالت خـود نياز به سازندگى دارد. و الا, پذيرايى حق بر افراد بسى مشكل خواهد بود.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
  • مرورگر قدرتمند Mini Browser Mobile 4.0 – نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳

    Mini Browser Mobile عنوان یک مرورگر ساده و درعین حال قدرتمند برای گوشی های نوکیا سیمبیان ۳ و همچنین سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد که با استفاده از این برنامه می توانید از امکانات و سرعت بیشتری در هنگام وبگردی بهره ببرید . این نسخه PLUS می باشد و دارای برتری های نسبت به سایر نسخه های این مرورگر است که ویژگی هایی همچون پشتیبانی از تب ها ، جستجو و ترجمه ، استفاده از گوگل در نوار آدرس ، پرکردن خودکار فرم های اینترنتی ، سازگاری با کوکی و در این مرورگر قابل مشاهده و استفاده هستند .

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۱۰۰ والپیپر با کیفیت از دل طبیعت Nature HD Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که موضوع تمامی آن ها طبیعت می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۸۳ والپیپر زیبا با موضوع فوتبال Football Wallpapers

    برای شما علاقه مندان به ورزش فوتبال مجموعه ای از ۸۳ والپیپر زیبا و دیدنی از صحنه های فوتبال را به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم که برای استفاده در دسکتاپ و یا سایر امور گرافیکی و ورزشی مناسب هستند . فرمت این تصاویر JPG بوده و سایر آن ها نیز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ باشد .

     

    .: ادامه مطلب :.

    GPS آفلاین اندروید با Navitel Navigator v5.0.3.70 به همراه نسخه جدید نقشه ایران

    به جرأت می توان گفت یکی از بهترین و قدرتمند ترین برنامه های GPS برای گوشی های اندروید ، برنامه Navitel Navigator  می باشد . برنامه ای که با پشتیبانی از  قابلیت مسیر یابی با راهنمای صوتی فارسی ، منو  و کیبورد فارسی ، محبوبیت بالایی نزد پارسی زبانان کسب نمود . امروز در سایت دانلودها ، جدیدترین نسخه این برنامه یعنی Navitel Navigator v5.0.3.70 را به همراه نسخه جدید نقشه راه ها و شهر های ایران برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا مورد توجه شما عزیزان  قرار خواهد گرفت . در نسخه جدید امکانات زیادی به برنامه افزوده شده است . زبان فارسی  بر خلاف نسخه های قبلی به صورت پیش فرض در برنامه قرار گرفته است . نقشه بعضی از شهر ها از جمله آمل ، زنجان ، کاشان ، آران و بیدگل و … با افزودن جزئیات بیشتر کامل تر شده است . توضیحاتی تکمیلی در مورد ویژگی های افزوده شده به برنامه ، نحوه استفاده از برنامه و نقشه ایران را در ادامه مطلب می توانید بیابید .  اگر شما هم گوشی اندرویدی دارید ، سایت دانلودها به شما این برنامه قدرتمند را پیشنهاد می نماید . 

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۵۰ والپیپر با کیفیت از دل طبیعت Nature HD Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که موضوع تمامی آن ها طبیعت می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

    .: ادامه مطلب :.

    تهیه نسخه پشتیبان از برنامه ها با Ultimate Backup Pro v1.1.7 – آندروید

    Ultimate Backup Pro برنامه ای چند منظوره برای گوشی های آندروید می باشد که مهمترین کاربرد آن تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مختلف است که قابلیت های دیگری همچون مدیریت برنامه های در حال اجرا ، حذف کامل APPهای نصب شده ، اشتراک گذاری برنامه ها و … نیز در این برنامه در دسترس می باشند . برای اجرای این نرم افزار برروی گوشی های آندروید ، نیازمند نسخه ۱٫۶ و بالاتر آندروید می باشید .

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۸۰ والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop HD Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۰ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۳۲۰۰X2000 آماده شده اند .

     

    .: ادامه مطلب :.

    بازی کم حجم و پرتابل Puzzle Expedition برای PC

    بازی های کم حجم و ساده محبوبیت خاصی بین تمام کاربران دارند که معمولا این بازی ها برای تمامی سنین مناسب می باشند . Puzzle Expedition نیز یک بازی دوبعدی و فکری برای ویندوز می باشد که شرکت Top3Line این بازی را منتشر کرده است . بن و آنا همانند یک تیم هستند و برای یافتن سرنخ های مختلف در میان خرابه ها تلاش می کنند . هرکدام از آن ها دارای ویژگی های منحصربفردی می باشند . در ادامه می توانید این بازی زیبا را برای PC دریافت نمایید .

     

    .: ادامه مطلب :.

    آموزش ساخت برنامه برای آیفون iPhone Development Tutorial

    در حال حاضر گوشی آیفون با داشتن سیستم عامل iOS یکی از بهترین گوشیهای موجود در بازار می باشد که سرسخت ترین رقیب آندروید است . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی مربوط به ساخت App برای گوشی های آیفون را به صورت رایگان آماده‌ی دریافت کرده‌ایم . در این درس ها Ben Scheirman به شما نشان می دهد تا چگونه اولین برنامه ی خود را بسازید و راهی بازار آیفون کنید . این فیلم ها در ۷ فصل محتلف هستند که ابتدا با مقدمات آشنا می شوید و سپس قدم به قدم با برنامه نویسی آیفون کار را پیگیری می کنید . زبان این فیلم ها انگلیسی می باشد و فرمت ها نیز FLV است .

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۶ تصویر استوک دیدنی با عنوان Space Nebula Stock Photo

    مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Space Nebula Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

     

    .: ادامه مطلب :.

    فرار از دست دوربین مدار بسته با my speed

     

    MySpeed

    آیا شما هم به دنبال راهی هستید که برای رد شدن از جلوی دوربین های کنترل سرعت ، هراسی نداشته باشد؟

    کافیست برنامه MySpeed را بر روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود نصب کنید تا هنگام نزدیک شدن به این دوربین ها با اخطارهایی که به شما داده می شود سرعت خود را به سرعت مجاز برسانید و از جریمه شدن تان جلوگیری کنید .این نرم افزار بر روی آندروید ۱٫۶ به بالا قابل نصب است. بعد از نصب این برنامه در هنگام مسافرت دیگر جریمه نخواهید شد و به میزان قابل توجهی در هزینه های شما صرفه جویی میشود. این نرم افزار احتیاجی به ۳g ندارد و با GPS  کار میکند.

    این نرم افزار مفید و کم حجم را میتوانید هم اکنون ، از مستردانلود دریافت نمایید.

    .: ادامه مطلب :.

    20 والپیپر زیبا

     

    Mobile_Wallpaper

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار همراه بانک ملی برای موبایل آندروید

     

    در این مطلب از سایت مستر دانلود نرم افزار کاربردی جدیدی را برای موبایل آندروید آماده کرده ایم که توسط آن قادر خواهید بود تمامی عملیات بانکی خود را بدون مراجعه به بانک انجام دهید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار طراحی بنر Aurora 3D Animation Maker 11.12.22

     

    mxpxmv28fnlvjnmmjw.jpg

    نام یک نرم افزار کم حجم و کارآمد است که به شما امکان طراحی بنر به ساده ترین روش و بدون نیاز به دانش قبلی در این زمینه را می دهد. با استفاده از این نرم افزار تنها کافی است تا متن مورد نظر خود را تایپ نمایید و با کمی اعمال تغییرات و اضافه کردن افکت هایی که انتخاب آنها کاملأ به سلیقه شما بستگی دارد ، یک بنر زیبا بسازید. حتی در صورتی که طرح و مدل بخصوصی را در نظر ندارید ، می توانید از طرح ها و مدل های از پیش آماده شده نرم افزار استفاده نمایید و تنها متن مورد نظر خود را در آنها قرار دهید. از جمله نکات مهم در مورد این نرم افزار می توان به امکان ذخیره خروجی به فایل ویدیویی ، فلش و یا GIF اشاره کرد. افکت های انیمیشنی قرار داده شده در نرم افزار جلوه بسیار زیبایی به بنرهای شما می دهند و باعث زیبایی و جذابیت آنها می شوند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت سافت دانلود دریافت نمایید.

    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


    .: ادامه مطلب :.

    بازیابی اطلاعات حذف شده با Wondershare Data Recovery 4.0.0.23

     

    Wondershare Data Recovery نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند با کاربری آسان جهت بازیابی فایل ها برای کاربران می باشد. این نرم افزار قدرتمند نه تنها فایلهای حذفی شما را بر می گرداند بلکه به کمک این نرم افزار می توانید فایلهایی را که از درایورهایی که قبلاً خراب شده بودند یا ساخت مجدد یافته اند را بازیابی کنید. این نرم افزار نیز قابلیت بازگردانی فایلهای مموری های گوشی و دوربین ها، فلش مموری ها و… را دارد. امیدواریم نرم افزار Wondershare Data Recovery مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

     

    euekv6n25xjwje19wwza.jpg

     

    .: ادامه مطلب :.

    قدرتمندترين نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.07 Build 16

    Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.
     

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته :
  • تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:دانلود,دانلودر,اینترنت,مدیریت دانلود,
  • جدیدترین نسخه کرک ویندوز سون Windows 7 Loader v2.09

    در هنگام نصب نرم افزار های مختلف بر روي ويندوز خود فايلهاي مختلفي بر روي سيستم شما باقي مي ماند شايد شما از آن دسته از افرادي باشيد كه هر روز با آمدن نرم افزار يا بازي جديد آن را از اينترنت گرفته و بر روي سيستم خود نصب ميكنيد و در صورتي كه از آن نرم افزار يا بازي خوشتان آمد از آن استفاده ميكنيد. شايد بيشتر اين نرم افزارهايي كه شما نصب كرده ايد به درد استفاده مداوم شما نخورد و شما تصميم به حذف اين نرم افزار كنيد. اولين راهي كه به ذهن شما ميخورد اين است كه توسط نرم افزار نصب شده بر روي ويندوز خود كه همان Windows Add/Remove program معروف مایکروسافت ميباشد. اقدام به حذف آن نماييد. خوب اين نرم افزار حذف برنامه ها كمي قديمي شده است و از قدرت و كارايي بالايي براي حذف تمامي نرم افزارها ندارد و در هنگام مواجه شدن با برنامه هاي غير استاندارد و نا آشنا براي اين نرم افزار با مشكل حذف مواجه شده و برخي از فايلهاي ايجاد شده از اين نرم افزار به درستي حذف نمي گردد و اين كار باعث ميشود كه سيستم شما حجيم و كند شود. بهترين راهي كه به نظر ميرسد استفاده از برنامه هاي كمكي قدرتمند ساخته شده در اين زمينه ميباشد. نرم افزار قدرتمند Perfect Uninstallerيكي از بهترين نرم فزارها در اين زمينه ميباشد. تا نرم افزارهايي كه شما به آن احتياج نداريد را به صورت كامل حذف كند و هيچ اثري از آن بر روي رايانه شما باقي نماند.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته :
  • تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:حذف کننده,حذف,uninstaller,
  • دسترسی به سیستم از راه دور با TeamViewer v7.012142

    مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته :
  • تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:کنترل,ریموت,کنترل از راه دور,مشاهده سیستم دیگران,
  • ویرایش حرفه ای متون با EmEditor Professional Portable v.11.0.3

    EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار پلیر RealPlayer 14.0.7.669

    یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای پلیر است که بی شک کاربران قدیمی ویندوز این نرم افزار را بخاطر دارند. این نرم افزار یکی از موفق ترین پلیرهای ارائه شده است که توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. امروز در سایت میهن دانلود آخرین ورژن این پلیر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف بسیار وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری نیازهای شما را بخوبی برطرف خواهد ساخت. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان گوش دادن آنلاین به بیش از 3200 رادیو اینترنتی اشاره کرد. اکولایزر کامل و قدرتمند ، امکان گوش دادن به پادکست ، آرشیوبندی مناسب و امکان ذخیره فایل های موسیقی بر روی دیسک را می توان از جمله قابلیت های این پلیر دانست. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود به صورت پرتابل (قابل حمل) دریافت نمایید.

    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته :
  • تاریخ: جمعه 9 دی 1390برچسب:پلیر,پخش صدا و تصویر,,
  • دانلود نرم افزار KMPlayer v3.1.0.0 Final

    در این پست وب سایت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای پخش فیلم و موزیک در سراسر جهان به شمار میرود که می توان به جرات این پلیر جدید ساخت شرکت کره ای را رغیب نرم افزارهای قدیمی شرکت های آمریکایی همچون Winamp, JetAudio و ... دانست. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید انواع فایل های مالتی مدیا اعم از فرمت های گوناگون ویدیویی و فرمت های مختلف صوتی را در کامپیوتر خود بخش و اجرا نمایید. داشتن محیط گرافیکی بسیار زیبا و امکانات و قابلیت های فراوان آنرا به پلیری منحصر به فرد تبدیل کرده است. توانایی پخش فیلم های با کیفیت DVD در مقایسه با حجم کم آن یکی دیگر از ویژگی های این پلیر در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD می باشد. شما در این برنامه به آسانی میتوانید فیلم های مورد نظرتان را همراه با زیر نویس و در اختیار داشتن تمامی امکانات پخش فیلم تماشا کنید. داشتن انواع تنظیمات مربوط به سایز و کیفیت تصویر فیلم ها و نیز داشتن تنظیمات مختلف مربوط به کیفیت صدا از قابلیت های دیگر این پلیر بسیار عالی به شمار میرود.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته :
  • تاریخ: جمعه 9 دی 1390برچسب:پلیر,تصویر و صدا,پخش کننده,
  • بازی زیبای Colosseum Heroes v1.0.1

     
    unnamedca0 بازی زیبای Colosseum Heroes v1.0.1

    در بازی بازی زیبای Colosseum Heroes v1.0.1  شما توسط اسلحه های مختلفی که در هر مرحله دریافت میکنید باید اسکلت های زنده شده را تکه تکه کنید و از بین ببرید. این بازی بسیار جذاب و زیبا است و دارای مراحل زیادی است.


    .: ادامه مطلب :.

    تم زیبای GO Launcher EX Theme ICS v1.3

     

    unnamedcaq تم زیبای GO Launcher EX Theme ICS v1.3

    تم زیبای ICS برای لانچر GO Launcher EX برای شما کاربران پارس آندروید.برای استفاده از این تم باید لانچر GO  EX را در دستگاه آندرویدی خود نصب کرده باشید . برای تغییر آیکون باید روی یک آیکون چند لحظه دست خود را نگهدارید تا بتوانید آیکون را تغییر دهید.

    .: ادامه مطلب :.

    YouTube Music Downloader دانلود ویدیو های یوتیوب

    YouTube Music Downloader یک برنامه بسیار کاربردی و قدرتمند در زمینه دانلود موزیک ویدیوهای سایت یوتیوب و تبدیل آنها به دیگر فرمت های می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید موزیک ویدیوهای مورد علاقه خودتان را از بین 6.000.000 میلیون موزیک دانلود کنید و آنها را به فرمت های MP3, AVI, WMV, MOV, MP4, 3GP تبدیل کنید. کار کردن با این برنامه بسیار ساده می باشد و شما می توانید بصورت تکی و یا گروهی اقدام به دانلود و تبدیل موزیک ویدیوها کنید. همچنین این برنامه می تواند موزیک ویدیوها را برای دستگاه های مختلف iPod, iPhone, PSP و... سازگار کند. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تبدیل ویدیو های دانلودی به تمامی فرمت های موجود , امکان رایت ویدیوهای تبدیل شده بر روی سی دی و دی وی دی , امکان پیش نمایش موزیک ویدیوها قبل از دانلود , امکان قرار دادن لینک ها در برنامه و دانلود خودکار و... اشاره کرد.
     




     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته :
  • تاریخ: جمعه 9 دی 1390برچسب:دانلود,دانلود منیجر,یوتیوب,
  • دانلود بازی اتومبیل رانی Race Injection برای PC

    سری بازی های RACE همیشه دارای علاقه مندان زیادی بوده اند و هرساله شاهد ارائه نسخه ی جدید و بهتر از شرکت سانده ی آن بوده ایم . به گفته سازندگان عنوان Race Injection آخرین نسخه از این بازی ها می باشد که با نهایت قدرت ظاهر شده است و با یک گرافیک بالا و گیم پلی واقعی می تواند شما را ساعت ها مشغول کند . این سری بازی ها همیشه به عنوان یک شبیه ساز واقعی از مسابقات اتومبیل رانی در پیست های متنوع مدعی بوده اند . این نسخه با ۲۳ اتومبیل جدید در ۷ کلاس مختلف ، ۹ نقشه ی جدید ، بخش آنلاین با بازی ۲۵ پلیر و … عرضه شده است . برای دانلود رایگان این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .


    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی مسابقات دیوانه وار ماشین های قدرتمند StuntMANIA 4.5 برای PC

    سری جدید بازی بسیار زیبای مسابقات دیوانه وار ماشین های قدرتمند StuntMania عرضه شد. یک بازی هیجانی و بسیار زیبا به صورت گرافیکی سه بعدی. شما در این بازی باید در هر مرحله با ماشین انتخابی خودتان امتیازات هر مرحله را جمع کنید وپیروز شوید. مثال جمع آوری ابزارها در زمان داده شده در مسیرهای عجیب! مثال از روی تپه و پل بپرید و با حرکاتی دیوانه وار امتیاز بگیرید و یا در مسیرهای داده شده با سرعت حرکت کنید تا در زمان ممکن به پایان مرحله برسید. استفاده از انواع ابزارها در هر مرحله به هیجان بازی افزوده است. استفاده از انواع مدلهای ماشینهای قدرتی که حتی قدرت بالا رفتن و پرش از هر سکو و مانعی را دارند و حتی میتوانید مانند یک موتور از رو سکو بپرید و چرخش کنید. گرافیک بازی سه بعدی میباشد و آهنگهای بازی بسیار دلنشین است که بر زیبایی بازی افزوده است.

    .: ادامه مطلب :.

    محبوب ترین نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر با نام Adobe Photoshop CS5.1 Extended Portable 12.1

    راه حلی بی نظیر برای عکاسی های حرفه ای دیجیتال ، با به همراه داشتن تمامی امکانات ویرایش و منظم سازی عکس ها که در نسخه Photoshop CS5 وجود دارد را به همراه ابزارهای جدیدی که به شما امکان ایجاد و ویرایش فایل های ۳بعدی و متحرک را می دهد می باشد. توسط این نرم افزار فوق العاده که به عنوان برترین نرم افزار ویرایش عکس ها شناخته شده است و بالاترین رتبه را درمیان کاربران کسب کرده است ، می توانید عکس های فوق العاده ای را خلق کنید . در این نسخه از نرم افزار ۲ امکان جدید با نام های Painting و Warping به نرم افزار افزوده شده که به شما اجازه هرچه تمامتر در طراحی ۳بعدی و یا ۲بعدی را می دهد.یکی از مزیت هایی که نرم افزارهای قابل حمل(Portable) دارا می باشند نداشتن مدت زمان برای نصب و ثبت آن است که این نرم افزارها را بسیار محبوب کرده است. دانلودها برای شما کاربران عزیز فتوشاپ ۱۲ نسخه قابل حمل را که بسیار ارزشنمد و گران قیمت است را با حجمی فقط ۶۴ مگابایت و با قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان ها به شما عزیزان هدیه می دهد. مهمترین نکته در نسخه ۱۲ فتوشاپ قابلیت طراحی سه بعدی است که توجه تمامی علاقه مندان را به خود جلب کرده است اگر تا قبل از این نسخه فقط به کشیدن و رها کردن تصاویر بسنده می کرده اید با این نرم افزار هر کاری را که بخواهید می توانید با آن تصویر انجام دهید. این نرم افزار گرافیکی و قابل حمل را به شما پیشنهاد می دهیم.
     

    Adobe Photoshop CS5 محبوب ترین نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر با نام Adobe Photoshop CS5.1 Extended Portable 12.1

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته :
  • تاریخ: جمعه 9 دی 1390برچسب:ویرایشگر,فتوشاپ,عکس,ویرایشگر عکس,
  • http://soroushsms.ir/


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    شهيد نواب صفوي به روايت امام خامنه اي

    سافت دانلود

    سافت دانلود