سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

ساخت گالری فلش از تصاویر با Kvisoft Flash Photo Gallery 1.5.3.0

 Kvisoft Flash Photo Gallery شما را قادر به ایجاد گالری های حرفه ای از تصاویر می کند . به همراه گالری ، افزودن موسیقی پس زمینه و افکت های مختلف را نیز بدون هیچ گونه برنامه نویسی در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از ۲۵ قالب پیش فرض نرم افزار ، می توانید به کار خود سرعت بدهید و درکمترین زمان ممکن از تصاویر دیجیتال خود گالری های حرفه ای و زیبا بسازید . می توانید گالری های فلش خود را به صورت ۳D نیز ایجاد کنید و آن ها را با دوستان خود به اشتراگ بگذارید و یا اینکه در وب سایت خود از آنها بهره ببرید . پس از طراحی و ساخت ، می توانید گالری خود را با فرمت های SWF ، EXE ، ZIP و یا به صورت یک فایل HTML از برنامه دریافت کنید .

 

Kvisoft Flash Photo Gallery ساخت گالري فلش از تصاوير با Kvisoft Flash Photo Gallery 1.5.3.0

 

.: ادامه مطلب :.

ساخت فلش های حرفه ای برای وب سایت با Sothink SWF Quicker 4.5 Build 456

نرم افزار Sothink SWF Quicker ابزاری حرفه ای و البته با کاربری آسان می باشد که با استفاده از آن می توانید بازی های فلش ، فیلم های فلش ، انیمیشن های جذاب ، اسلاید شو با افکت های حیرت انگیز و … مد نظرتان را برای نمایش و استفاده در وب سایتتان بسازید . همچنین شما به وسیله این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های SWF را به سادگی ویرایش کرده و قست های مورد نظر خود را از آنها حذف و یا به آنها اضافه نمایید .

.: ادامه مطلب :.

Wondershare Flash Gallery Factory Standard 5.0.0.12

Wondershare Flash Gallery

اگر می خواهید از تصاویرتان آلبوم بسازید بهترین گزینه ، آلبوم های فلش هستند چرا که علاوه بر کم بودن حجم ، محیط های بسیار زیبایی دارند و با استفاده از افکت های خاصی که برای نمایش عکس ها جلوه ای توصیف ناپذیر را از تصاویر شما می سازند .
Wondershare Flash Gallery Factory Standard یکی از این برنامه ها می باشد که هنوز هم در نوع خود بی نظیر است . به وسیله این نرم افزار می توانید اسلایدشو های فلش را به سادگی و بدون نیاز به دانش این کار بسازید و آنها را در خروجی های SWF و یا HTML ذخیره کنید . کافیست تا تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از آن یکی از تمپلیت های گوناگونی که برای شما تهیه شده است را انتخاب نمایید و بقیه کارها را به Wondershare Flash Gallery بسپارید

.: ادامه مطلب :.

ساخت آسان انیمیشن های فلش و GIF با Sothink SWF Easy v6.3.630

Sothink SWF Easy

امروزه فضای اینترنت تنها محلی برای سرگرمی و وقت گذرانی نبوده و عده ی بسیاری از آن به عنوان یک محل کسب درآمد استفاده می کنند . حتما شما تا به حال به سایت های زیادی مراجعه کرده و با تصاویر متحرکی که درباره ی کالا و یا خدماتی اطلاع رسانی می کنند رو به رو شده اید . این تصاویر متحرک که بنر های تبلیغاتی نامیده می شوند در دو فرمت ، یکی GIF که از فرمت های تصویری بوده و دیگری SWF که از فرمت های فلش می باشد ساخته می شوند . به طور معمول از نرم افزارهای فتوشاپ و فلش برای ساخت این بنر ها استفاده می شود که به دلیل پیچیده بودن ابزارهای موجود در آنها ، به سادگی نمی توان طراحی مورد نظر را انجام داد . Sothink SWF Easy نام یک نرم افزار ساخت بنر می باشد که همانطور از نامش پیداست سادگی کاربری یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می رود . از این رو با کم ترین دانش کامپیوتری وتنها با چند کلیک می توانید بنر خود را بسازید . این برنامه علاوه بر بنر توانایی ساخت دکمه های فلش ، آلبوم های عکس فلش و کارت های تبریک را نیز داراست .

.: ادامه مطلب :.

Eltima SWF & FLV Player Pro 3.0.33.5106 پخش کننده فایلهای فلش

Eltima SWF & FLV Player Pro

 

SWF و FLV دو فرمت بسیار جالب و کارآمدی هستند که به لطف وجود وب ، از محبوبیت بالایی برخوردار گشته اند . همانطور که می دانید برای پخش این فرمت ها نیاز به نرم افزار مخصوصی وجود خواهد داشت که Eltima SWF & FLV Player Pro یکی از آنها می باشد . این برنامه با در اختیار داشتن قابلیت های پیشرفته ی بسیاری ، تنها یک پلیر ساده نخواهد بود . نمایش با سرعت بالا و به تصویر کشاندن فایلهای FLV به صوریت فریم به فریم از نکتا قابل توجه در این نرم افزار می باشند . شما همچنین خواهید توانست به صورت خیلی ساده لیست های پخش مورد علاقه خودتان را بسازید و اینکه فیلم های دلخواهتان را به طور مستقیم از وب سایت های مختلف دانلود کنید .

.: ادامه مطلب :.

ساخت گالری های عکس فلش با CoffeeCup Flash Photo Gallery v5.95.4

CoffeeCup Flash Photo Gallery

آیا تا به حال با گالری های عکس آنلاین مواجه شده اید تا فکر ساخت چنین گالری هایی با افکت های ویژه به ذهنتان خطور کرده است ؟ Flash Photo Gallery نام یکی دیگر از نرم افزار های کمپانی قدرتمند و معروف CoffeeCup می باشد که به منظور طراحی و ساخت گالری های آنلاین عکس با استفاده از تکنولوژی فلش می باشد که به شما در ساخت آلبوم های زیبا کمک خواهد نمود . تمام کاری که شما می بایست انجام دهید انتخاب یک تم از کلکسیون آماده شده و گلچین کردن تصاویر و عکس های مورد نظرتان است . به همین سادگی و تنها با یک کلیک گالری عکس شما ساخته شده و برای آپلود در فضای اینترنت و استفاده در وبلاگ یا وب سایت تان آماده می گردد . نکته ی قابل توجه در فرمت خروجی ساخته شده توسط Flash Photo Gallery کدی است که در انتها در اختیار شما قرار گرفته و امکان استفاده از آن در صفحات وبلاگ و سایت شما بدون نیاز به لینک دادن به آدرس های دیگر فراهم می سازد . کدنویسی دستی فلش و HTML را به طور کلی فراموش کنید چرا که این برنامه تمام آن چیزی که مورد نیازتان هست را فراهم می کند و آن چیزی که در محیط برنامه می بینید ، همانی است که در اختیار می گیرید ( WYSIWYG ) .

.: ادامه مطلب :.

تبدیل پاورپوینت به فلش با Wondershare PPT2Flash Professional 5.6.6.42

Wondershare PPT2Flash Professional

Wondershare PPT2Flash Professional نرم افزاری جالب و حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از ابزارهای گوناگون گنجانده شده ، تنها با چند کلیک ساده انیمیشن های فلش ، تست های الکترونیکی و یا شبیه سازی های مورد نظرتان را بسازید تا با استفاده از آن بتوانید رابطه ی بهتری با مخاطبانتان برقرار نمایید .
اگر با پاورپوینت آشنایی داشته باشید می دانید که ویژگی های ذکر شده مربوط به این نرم افزار نیز می باشد اما آیا تا به حال به فکر این افتاده اید که فرمت های PPT که مختص این نرم افزار است را به فایلهای
فلش تبدیل کنید ؟ بدین ترتیب به دلیل گستردگی دامنه ی استفاده از فلش ، امکان بهره برداری از فایلهای پاورپوینت شما بیشتر خواهد شد و نیز استفاده ی آن آسانتر .

شما می توانید با اضافه کردن صدا ، فایلهای فلش ، صفحات وب و … ،‌ بهتر و رساتر منظورتان را به شنوندگان القا نمایید .

.: ادامه مطلب :.

ساخت اسلایدشو فلش از عکس Xilisoft Photo to Flash 1.0.0.0105

Xilisoft Photo to Flash

اگر شما نیز عکس هایی که با دوربین دیجیتال خود گرفته اید را بر روی کامپیوتر ذخیره می کنید حتما تا به حال این فکر به ذهنتان رسیده است که یک آلبوم بسیار زیبا از آنها ساخته تا هنگامی که قصد دیدن آنها و یا نمایش به سایرین را داشته باشید ، این کار در محیطی جذاب و خیره کننده انجام پذیرد . یکی از بهترین راهها استفاده از تکنولوژی فلش می باشد چرا که با دارا بودن قابلیت های فراوان این فرمت ، امکان مانور بسیاری برای نحوه نمایش و افکت گذاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت ؛ اما معمولا چیزی که افراد را از این آرزو دور می سازد عدم آشنایی با فناوری فلش می باشد .

.: ادامه مطلب :.

ایجاد اسلاید شو های فلش AnvSoft Photo Flash Maker Platinum v5.31

AnvSoft Photo Flash Maker Platinum

با در اختیار داشتن Photo Flash Maker Platinum شما خواهید توانست به سادگی آب خوردن از ویدیو های FLV و موزیک های مورد علاقه تان اسلاید شو های خارق العاده ای در قالب SWF ساخته و آن ها در کامپیوتر مشاهده کرده ، بر روی دیسک های CD یا DVD به صورت خوداجرا رایت نموده ، در وب سایت تان استفاده نمایید و یا اینکه آنها را در سایت های ویدیوی آنلاین منتشر بسازید و به رخ سایر کاربران بکشانید .


.: ادامه مطلب :.

خلق اسلاید شو فلش Ultraslideshow Flash Creator Professional v1.40

Ultraslideshow-Flash-Creator-Professional

ساخت اسلاید شو یکی از بهترین راه ها برای ثبت خاطرات و تصاویری است که با دوربین های دیجیتال تهیه کرده اید .اسلاید شو ها به شما این امکان را می دهند تا عکس های خود را به زیبایی هر چه تمام تر در قالب های زیبا به نمایش در آورید و همگان را مجذوب تماشای آنها نمایید . خلق اسلاید شو ها که معمولا در قالب فلش صورت می گیرند تنها با در اختیار داشتن نرم افزار های طراحی امکان پذیر خواهد بود و در این پست قصد معرفی یکی از این برنامه ها را داریم .

.: ادامه مطلب :.

تبدیل فلش به فرمت های ویدیویی Moyea SWF to Video Converter Pro 3.10.0.3

Moyea SWF to Video Converter Pro 3.10.0.3

فرمت SWF بی شک پر استفاده ترین قالب برای نمایش کلیپ های متحرک در اینترنت می باشد که مورد استفاده بسیاری از سایت ها قرار گرفته و می گیرد . علاوه بر این بسیاری از طراحان انیمیشن از این فرمت برای ساخت کلیپ های مورد نظر خود استفاده می کنند . این فرمت در کنار ویژگی های بسیار مفید خود نظیر حجم پایانی بسیار اندک و طراحی آسان دارای یک ایراد بزرگ نیز بوده و آن هم چیزی جز نیاز به نصب فلش پیر برای اجرای کلیپ ها نیست .

.: ادامه مطلب :.

ساخت آسان کلیپ های فلش SWiSH Max v4.0.2011.03.18

swish4max

با در اختیار داشتن SWiSH Max v4 می توانید به سادگی و با بالاترین سرعت کلیپ های فلش مورد نظر خود را بسازید . SWiSH Max v4 که مجموعه ای از قابلیت ها و ابزارهایی که یک کاربر ممکن است برای ساخت فیلم های فلش بدان ها نیاز داشته باشد در خود گنجانده است . این ابزار ها که هدف اصلی شان جذاب تر کردن انیمیشن های فلش است وظیفه دارند تا تنها با چند کلیک ساده فیلم های شما را درگون ساخته و زیبایی منحصر به فردی را به آنها بدهند .

 

ویژگی های کلیدی SWiSH Max v4.0.2011.03.18 :
- در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای برای گرافیست ها و طراحان وب
- تاکید بر سادگی انجام فرایند ها در ساخت هسته ی اصلی نرم افزار
- در اختیار داشتن بیش از ۳۸۰ افکت آماده استفاده
- در اختیار داشتن بیش از ۳۰۰ کامپوننت آماده آستفاده و وکتور شیپ
- توانایی استفاده از عکس ، گرافیک ، ویدیو و صدا از تمامی فرمت های محبوب
- در بر داشتن زبان برنامه نویسی پیشرفته برای کاربران حرفه ای
- و …

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

ساخت گالری فلش از تصاویر با Kvisoft Flash Photo Gallery 1.5.3.0

سافت دانلود

سافت دانلود