سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

دانلود لایو والپیپر جمجمه بیومکانیکی Biomechanical Skull آندروید

 دانلود لایو والپیپر آندروید جمجمه بیومکانیکی Biomechanical Skull - با تصویر زمینه جمجمه، اثرات درخشان و پیمایش زندگی می کنند! برای طرفداران علمی تخیلی ، ترسناک وتکنولوژی بیگانه مناسب می باشد. بهینه شده برای گوشی های تلفن همراه آندروید. پیاده سازی با استفاده از اپنجیال با بهبود بهره وری، و همچنین تنظیمات مربوط به پردازنده و قدرت صرفه جویی بالا باطری ارائه شده است.
 

دانلود لایو والپیپر جمجمه بیومکانیکی Biomechanical Skull آندروید

 

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار تقویم اذان گو و اسلامی باد صبا ۳ – جاوا

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد.

 

badsaba نرم افزار تقويم اذان گو و اسلامی باد صبا 3   جاوا

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار همراه بانک ملی برای موبایل آندروید

 

در این مطلب از سایت مستر دانلود نرم افزار کاربردی جدیدی را برای موبایل آندروید آماده کرده ایم که توسط آن قادر خواهید بود تمامی عملیات بانکی خود را بدون مراجعه به بانک انجام دهید.

.: ادامه مطلب :.

۱۰ تم جدید و بسیار زیبا برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵

 ۱۰ تم جدید و بسیار زیبا برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵، را در این پست از سایت سافت دی ال برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت کرده ایم.امیدواریم مورد قبول تان واقع شود.

 

Nokia s60 Theme 10 تم جدید و بسیار زیبا برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵

 

.: ادامه مطلب :.

ذخیره یادداشت های مهم در آندروید با Note Everything Pro v4.2.0

Note Everything Pro ابزاری کاربردی برای گوشی های آندروید می باشد که توسط آن کاربران می توانند یادداشت ها ، کارهای روزانه ، قرارهای مختلف و سایر امور مهم خود را ذخیره کنند و با تنظیم نرم افزار ، در هنگام رسیدن تاریخ و ساعت ، آن را به صورت های مختلف برای شما یادآوری کند . Noteهای شما می توانند از نوشته ، صدا ، نوت ها رنگی ، پوشه ، لینک ها اینترنتی و … باشند که قادر به شخصی سازی نوت های خود نیز هستید . این برنامه برای اجرا نیازمند نسخه ۱٫۵ و بالاتر سیستم عامل آندروید (Android) می باشد که به راحتی در ادامه ی مطلب از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

Note Everything Pro ذخيره يادداشت هاي مهم در آندرويد با Note Everything Pro v4.2.0

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی sonic tennis برای موبایل

بی شک یکی از محبوب ترین بازی هایی که تا کنون ساخته شده است ، سونیک است . شخصیتی که از سال های خیلی دور پا به دنیای بازی ها گذاشته و طرفدارن ملیونی برای خود کسب کرده است . به طوری که همیشه در نظرسنحی های محبوب ترین شخصیت بازی های رایانه ای یکی از چند زتبه ی اول شده است .
امروز یکی از بازی های جاوای سونیک رو در به شما معرفی خواهیم کرد که با گیم پلی روانی که دارد ، حتما از آن خوشتان خواهد آمد . این بار سونیک به تجربه ی بازی تنیس رفته و با شیرین کاری های خود در بازی حتما دلتان را خواهد برد

 

.: ادامه مطلب :.

تم بسیار زیبای New Purple by Khawar برای Symbian^3

تم بسیار زیبا با نام New Purple by Khawar را در این پست از سایت بزرگ سافت دانلود قرار داده ایم. این تم از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است که برای گوشی های دارای سیستم سیمبیان ۳ طراحی شده است.

تم بسیار زیبای New Purple by Khawar برای Symbian^3

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

دانلود لایو والپیپر جمجمه بیومکانیکی Biomechanical Skull آندروید

سافت دانلود

سافت دانلود