سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

پوستر ویژه شهادت حضرت فاطمه (س)

 

  1. مالکیت این پوستر متعلق به آستان قدس رضوی می باشد.
  2. این اثر به صورت هدیه ارائه می شود و استفاده تجاری از این طرح شرعا حرام می باشد.

 

.: ادامه مطلب :.

اس ام اس شهادت حضرت فاطمه زهرا و ایام فاطمیه ۹۱

 

حضرت محمد (ص) می فرمایند: فاطمه پاره تن من است. هرکه او را بیازارد، مرا آزرده خاطرکرده و هر که او را شاد کند، مرا نیز خوشحال نموده است.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود طرح های آماده خوشنویسی با موضوع حضرت فاطمه زهرا (س)

 

شما کاربران گرامی شاهد نمونه شیپ های مذهبی با موضوع حضرت زهرا با فرمت jpg , eps و کیفیت بالا هستید. شما طراحان و گرافیست های گرامی می توانید از این مجموعه شیپ در طراحی های مختلف مذهبی خود بهره ببرید.

 

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار تقویم اذان گو و اسلامی باد صبا ۳ – جاوا

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد.

 

badsaba نرم افزار تقويم اذان گو و اسلامی باد صبا 3   جاوا

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ۹۶ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

مجموعه تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم یکتا دانلود به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

96 Nature HD Wallpapers مجموعه 96 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

 

.: ادامه مطلب :.

طراحی و ویرایش آیکون ها توسط IcoFX 2.2.1 – قابل حمل

IcoFX نرم افزاری بسیار قدرتمند و کاربردی برای افرادی می باشد که به ساخت و ویرایش آیکون های گوناگون علاقه مند هستند. توسط این نرم افزار می توانید به راحتی آیکون های دلخواه خود را ایجاد نمایید. توسط نرم افزار IcoFX می توانید به سادگی انواع تصاویر با فرمت های مختلف را با چند کلیک به آیکون تبدیل نمایید. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول شما کاربران عزیز یکتا دانلود واقع شود.

 

icofx طراحی و ویرایش آیکون ها توسط IcoFX 2.2.1   قابل حمل

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 آپدیت شده تا April 2012

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا April 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت یکتا دانلود دریافت نمایید.

 

Windows XP دانلود سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 آپدیت شده تا April 2012

 

.: ادامه مطلب :.

کپی دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.2.3929 Final Retail

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود! 

در این نسخه از نرم افزار ویژگی های جدید از قبیل : آپدیت SPTD به ورژن ۱٫۸۱ که برای پشتیبانی از ویندوز ۸ آماده شده است ، بهبود موتورهای خواندن و رایت اطلاعات ، آپدیت VDriver به ورژن ۴٫۴۴ ، افزوده شدن بخش Alcohol Audio Converter ، پشتیبانی کامل از ویندوز ۸ و … می توان اشاره نمود.

 

Alcohol 120 کپی دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.2.3929 Final Retail

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود مجموعه لوگو ساعت آنالوگ Clock FC Logo Collection

دانلود نرم افزار مجموعه لوگو ساعت آنالوگ Clock FC Logo Collection برای شما علاقه مندان به ورزش فوتبال در نظر گرفته ایم که از برند باشگاه های معروف اروپایی مثل:آرسنال ,منچستر یونایتد, رئال مالدیو و غیره ساخته شده.این نرم افزار مخصوص سیمبیان بل طراحی و عرضه شده است.
 
دانلود مجموعه لوگو ساعت آنالوگ Clock FC Logo Collection مخصوص سیمبیان بل
 

.: ادامه مطلب :.

قدرتمندترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk 3ds Max v2013 x86/x64

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.

 

AUTODESK 3DSMAX قدرتمندترين نرم افزار طراحي سه بعدي Autodesk 3ds Max v2013 x86/x64

 

.: ادامه مطلب :.

بازی مکس پین Max Payne Mobile v1.0 – آیفون و آیپد

Max Payne Mobile v1.0 – بازی مکس پین یکی از بهترین و قدیمی ترین بازی های سوم شخص و شوتر می باشد که به تازگی نسخه ی جدیدی از آن برای سیستم عامل iOS منتشر شده است . این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند .

 

Max Payne Mobile بازي مكس پين Max Payne Mobile v1.0   آيفون و آيپد

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ۷۰ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

مجموعه تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

70 Nature HD Wallpapers مجموعه 70 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه والپیپرهای با کیفیت و متنوع HD Wallpapers Pack

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۵ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۳۰۰۰X2000 آماده شده اند .

 

HD Pack Superior Wallpapers مجموعه والپيپرهاي با كيفيت و متنوع HD Wallpapers Pack

 

.: ادامه مطلب :.

اورلاک کردن گوشی های آندروید با Android Overclock v2.4.0

Android Overclock برنامه ای مفید و کاربردی برای افزایش سرعت و صرفه جویی در مصرف باطری است . با این برنامه میتوانید CPU گوشی های آندرویدی خود را اورلاک کنید تا از حداکثر توان آن بهره ببرید . این برنامه همچنین دارای ۱۰ هک و ترفند برای افزایش سرعت گوشی شما می باشد . با Android Overclock می توانید گوشی های اورلاک شده‌ی خود را از این حالت خارج کنید زیرا هرچه توان گوشی بالا برود ، از باطری استفاده ی بیشتری می شود . برای استفاده از این نرم افزار نیازمند آندروید ۲٫۱ می باشید .

 

Android Overclock اورلاك كردن گوشي هاي آندرويد با Android Overclock v2.4.0

 

.: ادامه مطلب :.

افزایش سرعت سیستم با AVG PC Tuneup 2012 v10.0.0.27

AVG را همه به واسطه نامش در محافظت از سیستم شما در برابر ویروس ها و تهدیدات اینترنتی میشناسند. حال این شرکت پا را فراتر گذاشته و محصول AVG PC Tune Up 2012 را معرفی نموده که راه کاری برای بهبود سرعت کامپیوتر شما یا در واقع مقابله با مشکلاتی که باعث کتد شدن سیسم میشود . این نرم افزار به طور مفید و سریع ، تمام بخش های حیاتی ویندوز همچون هارد دیسک ، ریجستری ، فایل های سیستمی ، دیفراگ کردن هارد و … را بهینه کند و باعث افزایش سرعت کامپیوتر و ویندوز شما شود . این نسخه قابلیت بازیابی فایل های پاک شده به طور تصادفی را نیز دارد .

 

AVG PC TUNEUP افزایش سرعت سیستم با AVG PC Tuneup 2012 v10.0.0.27

 

.: ادامه مطلب :.

اسکین سیور زیبای Sunshine Clouds Screensaver

Sunshine Clouds Screensaver عنوان یک اسکین سیور و همچنین والپیپر متحرک می باشد که می تواند جلوه ی خاصی به دسکتاپ شما بدهد . این برنامه به صورت نصبی می باشد که در صورت عدم رضایت ، میتوانید آن را به صورت کامل حذف کنید . داشتن صدا و افکت های با کیفیت و سه بعدی از ویژگی های این اسکین سیور می باشند که در ادامه به راحتی از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

Sunshine Clouds Screensaver اسكين سيور زيباي Sunshine Clouds Screensaver

.: ادامه مطلب :.

تجربه تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.3

myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت  دریافت کنید.

 

myTV

.: ادامه مطلب :.

آموزش حرفه ای اکسل ۲۰۰۷ – Microsoft Excel 2007 Advanced

در این ویدئوهای آموزشی که محصول شرکت Total Training می باشند ، به شما نکات حرفه ای اکسل ۲۰۰۷ آموزش داده می شود . مایکروسافت اکسل جز برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت ویرایش و پخش‌شده و برای استفاده در کامپیوترها با سیستم‌عامل ویندوز و برای کامپیوترهای اپل مکینتاش مناسب می‌باشد. این برنامه برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود. این برنامه توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد. اکسل بعد از نسخه ۵ در ۱۹۹۳ جزئی از بسته مایکروسافت آفیس می‌باشد.فرمت این ویدئوها MOV و زبان آن ها نیز انگلیسی می باشد .

 

Microsoft Excel 2007 آموزش حرفه اي اكسل 2007   Microsoft Excel 2007 Advanced

.: ادامه مطلب :.

ساخت اسلایدشوی دی وی دی با RZ Slideshow DVD Maker 1.86

RZ Slideshow DVD Maker به شما کمک می کند تا با استفاده از عکس های خود ،‌ اسلایدشو بسازید تا به صورت زیباتری آن ها را برای دوستان و خانواده ی خود به نمایش بگذارید . این برنامه قابلیت ویرایش انواع فایلهای مالتی مدیا نظیر موسیقی ، فیلم ، زیرنویس فیلم ، عکس و … را نیز به شما میدهد . برنامه دارای افکت های ۳D می باشد که می توانید به ویدئوهای خود اضافه کنید . این برنامه از فرمت های Avi, Divx, Xvid, MPEG, MP4(MPEG-4), MKV, Flv, VOB, Ogg, 3GP, AVC, H.264, TS, M2TS(blu ray video), Wmv, Asf, Rm/Rmvb, Mov, PMP, F4V, M4V, AVCHD و … پشتیبانی می کند و قابلیت رایت مستقیم انواع دی وی دی ها را نیز به شما می دهد .

 

RZ Slideshow DVD Maker ساخت اسلايدشوي دي وي دي با RZ Slideshow DVD Maker 1.86

.: ادامه مطلب :.

کنترل تنظیمات مخفی ویندوز با Uniblue SystemTweaker 2012

Uniblue SystemTweaker نرم افزاری حرفه ای و کاملا مطمئن برای سیستم عامل ویندوز می باشد که توسط آن می توانید تنظیمات و پیکربندی هایی که به صورت عادی در دسترس نیستند را کنترل نمایید و آن ها را به سلیقه خود تغییر دهید. تغییر منوی Start ، ایجاد تغییرات روی رفتارهای شبکه به صورت بسیار ساده و سریع و بیش از ۵۰ امکان دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشند تا شما بتوانید تجربه ای بهتر در استفاده از ویندوز داشته باشید. این نرم افزار همچنین توانایی ایجاد تغییرات در ویندوز برای اجرای سریع تر و بهتر سیستم تان نیز دارا می باشد.

 

 

.: ادامه مطلب :.

والپیپر با کیفیت با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

 

55 Beautiful Cars HD Wallpapers 55 والپيپر با كيفيت با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

 

ridge racer unbounded pc cover small دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

 

.: ادامه مطلب :.

بازی آیفون غذا برای اژدها سبزرنگ بزرگ Feed That Dragon IOS Game

بازی آیفون اژدها که شما باید در بازی Feed That Dragon به اژدهای سبز رنگ بزرک غذا بدهید ولی غذا دادن به این اژدها کار ساده ای نیست پس باید بسیار تلاش کنید.
بازی Feed That Dragon برای سیستم عامل IOS ارائه شده است که دارای محیط گرافیکی بسیار مناسب و داستان بسیار سرگرم کننده ای می باشد که بدون شک بسیار لذت خواهید برد از این بازی هیجان انگیز و دوست داشتنی در و گوشی موبایل خود.

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ۱۷۵ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

مجموعه ۱۷۵ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

175 Nature HD Wallpapers مجموعه 175 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

.: ادامه مطلب :.

دانلود انیمیشن کوتاه Kung Fu Panda: Secrets of the Masters 2011

secret of the masters cover دانلود انیمیشن کوتاه Kung Fu Panda: Secrets of the Masters 2011

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Secrets of the Masters – پاندای کونگ فو کار : اسرار اساتید

ژانر: انیمیشن ، انیمیشن کوتاه

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۳ دقیقه

حجم: ۹۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: پو به همراه ببری و مانتیس به سالن اسطوره های کونگ فو وارد می شود تا چیزهای جدیدی را ببیند ، که از اساتید برجسته این سالن ، پو به دنبال ۳ تن از آن ها که استاد تمساح ، استاد اوکس و استاد رینو می باشند می رود . پو نیز در میان این اساتید به روایت داستان های زندگی خود می پردازد و …

 

.: ادامه مطلب :.

نسخه جدید مرورگر اپرا Opera v11.62.1347 – قابل حمل

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 

Opera 11 نسخه جديد مرورگر اپرا Opera v11.62.1347   قابل حمل

 

.: ادامه مطلب :.

چک کردن پیامک با Talking SMS v2.01 – نوکیا S60v3 S60v5 Symbian^3

Talking SMS v2.01 – این برنامه ی کم حجم که برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ویرایش ۳ و ۵ و همچنین سیمبیان ۳ منتشر شده است ، این برنامه این قابلیت را دارد تا نام فرستانده اس ام اس را برای شما بخواند تا دیگر نیازی به رفتن به صندوق پیام ها نداشته باشید . قابلیت اکتیو و غیرفعال بودن برنامه را نیز دارید .

 

Talking SMS چك كردن پيامك با Talking SMS v2.01   نوكيا S60v3 S60v5 Symbian^3

.: ادامه مطلب :.

FrostWire 5.3.4 – جستجو و دانلود فایل ها

FrostWire نرم افزاری رایگان و متن باز برای به اشتراک گذاری و دانلود فایل ها از شبکه تورنت می باشد. این نرم افزار دارای امکاناتی مانند فرستادن فایل و پوشه ها، پخش فایل های صوتی به صورت مستقیم، سیستم جستجوی پیشرفته وابسته به موتورهای جستجوی معروف دنیا و … می باشد.

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: شنبه 12 فروردين 1391برچسب:P2P,اشتراک گذاری فایل ها,برنامه FrostWire,تورنت,دانلود FrostWire,دانلود تورنت,,
  • نسخه نهایی مرورگر گوگل کروم Google Chrome 18.0.1025.142 Final

     

    Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۷۲ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

    مجموعه ۷۲ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی سرگرم کننده Marble Factory v1.0

    بازی Marble Factory v1.0 (کارخانه سنگ مرمر) یک بازی پازل و سرگرم کننده می باشد . در این بازی همه چیز در مورد قوانین فیزیک است و شما می بایست برای شکستن این قوانین تلاش کنید . بازی دارای ۴۰ مرحله ی مختلف و جذاب است که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . از ویژگی های این بازی می توان به موارد کم حجم بودن ، ۴۰ مرحله مختلف ، بیش از ۳۰ اسباب بازی ،‌چند زبانه ، گیم پلی نوآورانه و فیزیک واقع گرایانه را نام برد .

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Devil May Cry HD Collection برای XBOX360

     

    Devil May Cry HD Collection – چندی پیش شرکت Capcom مجموعه بازی های Devil May Cry را تایید کرد و حال این بازی برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است . حتما با سری بازی های شیطان هم میگرید آشنا هستید ، بازی اکشن و تخیلی که داستان آن در مورد جوانی به نام Dante است . اولین نسخه از سری بازی های Devil May Cry در سال ۲۰۰۱ منتشر شد که با استقبالی خوبی از طرف پلیرها مواجه شد و همین حمایت ها باعث شد تا شرکت سازنده خیلی سریع به فکر نسخه ۲ این بازی بیوفتد و سرانجام در سال ۲۰۰۳ نسخه دوم این بازی نیز منتشر شد . نسخه ۳ این بازی نیز در سال ۲۰۰۶ منتشر شد که دارای ویژگی های منحصربفرد و جدیدی نسبت به نسخه های قبلی بود . کیفیت این مجموعه نسبت به نسخه های اصلی بسیار بهتر می باشد که در ادامه می توانید برای نسخه ایکس باکس ۳۶۰ این بازی را از سایت  دریافت نمایید .

     

    .: ادامه مطلب :.

    آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۸ فروردین ۹۱

    آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ۸ فروردین ۹۱

    مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپراسکای به تاریخ ۲۶ اسفند ٩٠ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.همچنین در این پست ، کلید های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ٢٠١٢ نیز موجود می باشد.

     

    kasper keys مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 8 فروردین 91

     

    .: ادامه مطلب :.

    آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ ۸ فروردین ۹۱

    یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

     

    kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 8 فروردین 91

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود مرورگر جدید Opera 11.62 Final بازدید: 3 دسته بندی: نرم افزار اینترنتنرم افزار مرورگر

     

    Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:دانلود مرورگر Opera 11,62,دانلود Opera 11,62,درباره Opera 11,62,ویژگی های Opera 11,62,دانلود Opera,دانلود جدیدترین Opera,,
  • نرم افزار Camera Plus 3.0.1 پلاس آیفون برای استفاده از حداکثر کیفیت دوربین موبایل و وضوح بالا عکس و

    نرم افزار Camera + 3.0.1 آیفون یک برنامه خوب و مفید برای بهینه سازی دوربین آیفون که شما را در گرفتن عکس های بینظیر و فیلم برداری های طولانی وبا کیفیت که با هیچ نرم افزار دیگری نمی توانید بگیرید یاری می کند.همچنین شما می توانید بدون داشتن دانش عکاسی حرفه ای با کمک نرم افزار Camera Plus 3.0.1 عکس های حرفه ای بگیرید.همچنین گالری عکس ایجاد کنید و وضوح تصویر را در زوم ها بالا ببرید.

    نرم افزار Camera+ 3.0.1 پلاس آیفون برای استفاده از حداکثر کیفیت دوربین موبایل و وضوح بالا عکس و فیلمبردای در آیفون

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار آندروید بارش برف Falling Snow

    برنامه بارش برف در منو آندروید با عنوان Falling Snow که می توانید هم اکنون دانلود کرده و به آسانی به منوهای گوشی خود تغییرات را اعمل نمایید.شما می توانید مدت زمان بارش برف و اینکه برف باقی بماند یا خیر و چرخش و سرعت بارش را کنترل نمایید.این نرم افزار برروی گوشی های آندروید 1.6 به بالا قابل نصب است.

    دانلود نرم افزار آندروید بارش برف Falling Snow

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود مرورگر Safari 5.1.5 Final

     

    شاید برایتان سخت باشد از میان مرورگرهای Opera و Chrome و Firefox مرورگری را انتخاب کنید ولی باید بدانید انتخاب شما سخت تر هم شده است! شرکت Apple نسخه ۵ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۵ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست. Safari شاهکار شرکت Apple است. این نرم افزار مرورگر (Browser) قدرتمندی است که برای دو سیستم عامل Mac و Windows ارائه می شود . مرورگر سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی نظیر در میان مرورگرها کاربران هنگام مرور صفحات به وجد می آورد . از نظر سرعت شرکت اپل اعدای بی نظیر بودن را دارد. این نرم افزار در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود . قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد .همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:دانلود Safari 5,1,5,دانلود مستقیم Safari 5,1,5,ویژگی های Safari 5,1,5,درباره Safari 5,1,5,دانلود مرورگر سافاری,,
  • دانلود بازی Rayman Origins برای PC

     

    و این بار ، شاهکار کمپانی یوبی سافت ! نسخه ی رسمی بازی Rayman Origins هم اکنو برای کنسول پی سی قابل دریافت است . این بازی در تاریخ 29 مارس سال 2012 میلادی ، موعد انتشار داشته است . گرافيك Rayman Origins يك زيبايي مطلق است. طرح هاي مراحل را خود ميشل آنسل و تيم خبره Ubi Artwork زده اند كه نتيجه، محيط هاي بسيار زيبا و پرجزئيات است. رنگ هاي بسيار شاد، كيفيت عالي محيط و شخصيت ها، انيميشن هاي زيبا و فريم بالا يك اثر هنري جذاب خلق كرده است. به هيچ وجه نمي توان زيبايي گرافيك اين بازي را توصيف كرد و بايد با چشمان خود آن را تجربه كنيد. بازي پر از شخصيت ها و موجودات گوناگون است كه هر كدام صداهاي خاص خود را دارند.

     

    .: ادامه مطلب :.
    http://soroushsms.ir/


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    پوستر ویژه شهادت حضرت فاطمه (س)

    سافت دانلود

    سافت دانلود