سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

Windows 7 Service Pack 1

سرانجام نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ منتشر شد ! چندی پیش نسخه جداگانه آپدیت سرویس پک ۱ که نهایی نیز بود ، در وبسایت دانلودها برای شما کاربران محترم قرار گرفت و هم اکنون نسخه ی نهایی ویندوز که همراه با نصب خود ویندوز می باشد برای شما آماده شده است. از ویژگی های این نسخه می توان به All In One بودن آن اشاره کرد که به معنای آن می باشد که تمامی نسخه های Starter , Home Premium , Ultimate , Enterprise , Professional , Starter را در نسخه ۳۲ بیتی برای نصب کامل را برای شما به همراه دارد. همچنین اگر شما نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ را می خواهید که نصب کنید ، دقت داشته باشید که این مجموعه تنها برای آپدیت نسخه ۶۴ بیت می باشد که توضیحات کامل این موضوع در ادامه مطلب برای شما موجود است. همچنین ویژگی منحصر به فرد این نسخه با نسخه های قبلی ، کپی اصلی از دیسک اوریجینال ویندوز ۷ سرویس پک ۱ بوده که هیچ دستکاری در فایل های ویندوز نشده و ۱۰۰% اوریجینال می باشد. به عبارتی دیگر ، نسخه قرار گرفته در سایت ، همراه داشتن نسخه های Retail و OEM ویندوز بوده .به همین دلیل باید پس از نصب ، اگر خواستار نسخه کرک شده باشید ، ۲ کرک برای شما قرار داده شده که با استفاده از آن ها می توانید ویندوز خود را برای همیشه فعال سازی کنید و از آپدیت و نسخه کامل آن استفاده کنید. توضیحات کامل نصب و نکات اضافی در ادامه مطلب موجود می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، از سایت دانلودها دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition May 2011

    ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.

    هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا May 2011 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Student Edition می باشد که علاوه بر نسخه کامل ویندوز ، شامل نرم افزارهای پیش زمینه ای می باشد که برای دانشجویان و دانش آموزان کاربرد بسیاری دارد. در ادامه مطلب می توانید توضیحاتی را مربوط به این نسخه جدید و تفاوتی که با نسخه های قبلی دارد مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky

    یکی از مشکلاتی که در حال حاضر ما و بسیاری از کاربران دارند بلک لیست شدن کلیدهای کسپرسکی(Kaspersky) است که کلیدهایی که همزمان توسط چند نفر استفاده می شود به سرعت شناسایی و در لیست سیاه قرار میگیرد.پیدا کردن کلید معتبر هم مشکل بزرگی است.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • Mozilla Firefox 4.0 Final

    برای این ساعت در سایت دانلود ها نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 4.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
  • Google Chrome 10.0.648.127

     

    Google Chrome از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
  • Internet Explorer 9 Build 9.0.8112.16421

    Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
  • Opera 11.0 Final

    اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ۲٫۶۷% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ۴٫۳۳% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
  • Norton Antivirus 2011

    آنتی ویروس Norton ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروسهایی همچون نود32 و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا می توانید با کمک آن تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این آنتی ویروس شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
  • BitDefender AntiVirus Pro 2011 Build 14.0.22.326 Final

    همه ی ما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه مان داریم که همواره از آنها به طرق مختلف حفاظت می کنیم . پس لازم است یک آنتی ویروس قدرتمند نصب نماییم . با وجود آنتی ویروس های فراوان که هر کدام قابلیت های خاص خودش را دارد که دیگری فاقد آن است ، این سردرگمی در بین افراد دیده می شود که از چه نرم افزاری استفاده نمایند . تک سافت در ادامه یکی از معتبرترین آنتی ویروس های جهان را به شما معرفی می کند . نام این نرم افزار امنیتی قدرتمند BitDefender Antivirus می باشد . BitDefender Antivirus یکی از بهترین آنتی ویروس هاست که با وجود آن در رایانه تان و آپدیت روزانه یا حداقل هر ۳ روز یک بار آن نگرانی از بابت ویروس ها و تروجان ها نخواهید داشت . می توانید این نرم افزار امنیتی قدرتمند را از دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید .

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
  • Avast! Free Antivirus 6.0.1125

     

    ضد ویروس سریع و قدرتمند برای شناسایی و انهدام انواع ویروس و تروجان. یکی از مزایای این برنامه نسبت به سایر آنتی ویروسها، احترام به کاربر در مورد ویروس یافت شده است. این برنامه بر خلاف برخی آنتی ویروسهای معروف که در نسخه های اخیر بدون اجازه از کاربر اقدام به پاک کردن دائمی فایل حاوی ویروس می کنند (آنتی ویروس نورتون در بسیاری موارد، فایلهای کرک و Keygen را بدون اطلاع شما از روی هارد دیسک پاک می کند)، هر گونه مشکل و یا ویروس یافت شده را به اطلاع شما رسانده و کسب تکلیف می کند. این مساله زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که بسیاری از کاربران به صورت تجربی در یافته اند که برخی از آنتی ویروسهای معروف، برخی از فایلهای کاملا سالم و مطمئن را به عنوان ویروس شناسایی و اقدام به پاک کردن آن می کنند. این آنتی ویروس به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/

    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود