سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

Download Accelerator Plus 9.6.0.7 Final

Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا ۳۰۰%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,
  • µTorrent 3.0.25161 Alpha

    چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.
    با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت
    رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید، بعلاوه خود نرم افزار نیز از حجم بسیار کمی و حتی کمتر از یک مگابایت یعنی چیزی در حدود ۴۰۰ کیلو بایت استفاده می کند.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,
  • GetGo Download Manager 4.7.2.1004

    GetGo Download Manager 4.7.2.1004 ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جوابگو باشد. این ابزار که نسخه جدید آن ۴ روز قبل ارائه گردید قابلیت های بیشماری دارد. اولین و مهم ترین خصوصیت این دانلود منیجر رایگان بودن آن است که دیگر به هیچ گونه کرک یا فایل جداگانه ای نیاز نداشته و پس از نصب هم به راحتی قابل استفاده خواهد بود. قابلیت های معمول که در اکثر نرم افزارهای مشابه هم وجود دارد در GetGo Download Manager هم گنجانده شده است. سازگاری با مرورگرهای رایج از جمله نسخه های مختلف IE و Mozilla Firefox ، سرعت بالا در دریافت فایل ها از طریق تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر ، امکان Pause زدن چند باره در طول دانلود یک فایل ، قابلیت زمان بندی دانلود ها و چندین و چند قابلیت دیگر که معمول با کمی تغییرات در اکثر نرم افزارها قابل مشاهده خواهند بود.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,
  • Orbit Downloader 4.1.0.1 Final

    حتما شما هم در اینترنت دانلود میکنید و شاهد آن هستید که سرعت اینترنت ها کم بوده و مدت زمان طولانی را باید صرف کرده تا نرم افزار مرد نظر دانلود شود و یا این که ممکن است ارتباط اینترنتی شما قطع شود و شما باید دوباره آن فایل را دانلود کنید و بعضی از نرم افزار ها که از حجم بالایی برخوردار هستند را نمیتواند با دانلود منیجر های خود مرورگر دانلود کرد زیرا این دانلودر ها تغییر در سرعت به عمل نمی آورند و در بعضی از مواقع باعث قطعی و نداشتن امکان Pause هستند .
    نرم افزار Orbit Downloader 4.1.0.1 Final نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود
    نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت دانلودها دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست . تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد . و برای اجرا فقط کافیست بر روی آیکون برنامه کلیک کنید .

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • NETGATE FortKnox Personal Firewall 6.0.505.0

    نرم افزار فایروال شخصی NETGATE FortKnox Personal Firewall یک فایروال کاربردی فوق العاده آسانی است که به شما امکان محافظت از کامپیوترتان در برابر حملات هکر ها ،تروجان ها ،جاسوس افزارها و تهدیدهای اینترنت را می دهد. به کاربر امکان مرور کامل از تمام شبکه ارتباطات ورودی و خروجی را می دهد. علاوه بر این ،فایروال شخصی همراه با سیستم جلوگیری از نفوذ منسجم با استفاده از فن آوری SPI را تضمین می کند. افزایش حفاظت از کاربر با سیستم rules به کاربر این امکان را میدهد که کنترل وسیعی نسبت به ارتباط نرم افزار هایش با اینترنت را داشته باشد. کاربران پس از نصب می توانند به آپشن نرم افزار مراجعه کنند و گزینه هایی را انتخاب کنند که با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • Outpost Firewall PRO 7.5 Build 3701.574.1664

     

    نرم افزار Outpost Firewall Pro یکی قدرتمند ترین فایروال های مطرح جهان Outpost Firewall Pro محصول شرکت Agnitum است که با توانایی های مختلف خود از سیستم شما در برابر خطرات گوناگون اینترنتی جلوگیری به عمل می آورد . این نرم افزار دارای سیستم کشف حملات مجهز به تکنولوژی قدرتمند IDS یا همان Intrusion Detection System که برای کشف تمامی نفود ها و حملات به سیستم است بوده و این بخش با تحت نظر گرفتن میزان اطلاعات ورودی به سیستم و مقایسه ی آن با حملات رایج و آشنا، از حملات مضر جلوگیری به عمل می آورد.مخفی نمودن هویت شما در اینترنت از دیگر فواید این نرم افزار می باشد و نیز با استفاده از Attachment Quarantine شما در فایل های آلوده ضمیمه شده به ایمیل های دریافتی که ممکن است حاوی ویروس و کرم و جاسوس باشد محافظت به عمل می آورد.همچنین این نرم افزار قادر است شما را از تمامی گذرگاهای اتصالی سیستم شما به اینترنت و نیز شبکه داخلی جهت کنترل مطلع سازد.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • ZoneAlarm Pro 10.0.241.000

    ZoneAlarm Pro یک نرم افزار امنیتی معروف می باشد که از کامپیوتر شما در برابر انواع تهدید های موجود در اینترنت یا شبکه های محلی حفاظت می کند. این برنامه بر اساس داشتن یک فایروال قدرمتند امنیت کاملی را برای سیستم فراهم می کند که می توانید در هنگام اجرای آن با خیال راحت از تمامی فعالیت های آنلاین و آفلاین خود لذت کامل را ببرید. فایروال پیکربندی انعطاف پذیری دارد و هم می توانید آنرا به صورت یک حالت پیشفرض قرار داده یا آنرا دستکاری کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • Sandboxie 3.56

     

    Sandboxie نرم افزاری است که با ساخت یک محیط امنیتی و تست نرم افزار مورد نظر، به شما این امکان را میدهد تا نرم آن نرم افزار را بدون خطر علامت گذاری کرده تا از ثبت دائمی آن برنامه به عنوان یک برنامه بی خطر جلوگیری شود. این نرم افزار با ایجاد یک محیط ایزوله مجازی به شما امکان کنترل و تست نرم افزارهای غیر قابل اطمینان را داده و همچنین می تواند سایت های مخرب را شناسایی کرده و از ورود به آنها جلوگیری کند.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • Windows 8 Pre Xtreme Edition X86

    دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • Microsoft Windows XP Service Pack 3

    Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/

    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود