سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

تست و بررسی سخت افزار اندروید توسط AnTuTu Tester 1.1.1

https://g1.gstatic.com/android/market/com.antutu.tester/hi-256-0-aebb9b54453fbe5e64822524e96e20516547af5a

توسط نرم افزار AnTuTu Tester می توانید گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید را مورد تست و بررسی سخت افزاری قرار دهید. کارهایی از قبیل تست حافظه، پردازنده، نمایشگر، صدا، شبکه، گرافیک، تاچ و … امیدواریم نرم افزار AnTuTu Tester مورد قبول تان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

قفل تشخیص چهره آندروید Visidon AppLock Plus v1.4.0 Android

http://www.dl.yekmobile.com/1/1/Visidon-AppLock-Plus-v1.4.0.jpg
قفل کردن گوشی توسط سیستم تشخیص چهره که یکی از پرطرفداترین قفل های گوشی های موبایل می باشد برای آندروید با استفاده از نرم افزار Visidon AppLock Plus v1.4.0 که  بعد از نصب این نرم افزار می توانید چهره خود را به گوشی بشناسانید و در زمان باز کردن قفل گوشی پس از اسکن چهره شما قفل را باز گشایی می کند البته چند روش کمکی دیگر نیز برای بازگشایی قفل گوشی در نرم افزار گنجانده شده است. قفل گالری و قفل فیسبوک و قسمت اس ام اس ها و... هر نرم افزار و قسمتی که بخواهید از ویژگیهای برنامه قفل آندروید با تشخیص چهره می باشد.

 

.: ادامه مطلب :.

آخرین نقشه ارائه شده از راه های ایران بصورت jpg

آخرین نقشه ارائه شده از راه های ایران بصورت jpg
 
نقشه راههای ایران بصورت فایل تصویری که شما با اجرا برروی این فایل به راحتی تمام قسمت های راه های کشور ایران می توانید مشاهده کنید و با زوم کردم مسیر خود را انتخاب کنید.فرمت نقشه jpg بوده و به همین دلیل روی تمام گوشی های موبایل قابل اجراست.

 

.: ادامه مطلب :.

قدرتمندترین و کاملترین نرم افزار حرفه ای پخش و ویرایش فیلم iMovie برای ایفون

نرم افزار حرفه ای پخش و ویرایش فیلم iMovie برای ایفون
 
نرم افزار ویژه ای به نام iMovie v1.1-1.2 برای شما در نظر گرفته ایم هدیه ای کوچک از مرجع دانلود نرم افزار گیم و... برای آیفون یک موبایل . کام به شما بازدید کننده گرامی که حتما بعد از نصب نرم افزار روی گوشی آیفون و یا ایپاد و آیپد خود بدون شک از آن لذت خواهید برد.
این نرم افزار قابلیتهای بیشماری دارد و دارای ابزارهای گوناگونی است و کارایی های ای برنامه میتوان به پخش فرمتهای تصویری ویرایش فیلم و درست و ساختن فیلم ها برای تولدها و مناسبتها و به اشتراک گذاشتن آنها و ما هم اکنون این برنامه را برای دانلود شما قرار دادهایم.

 

.: ادامه مطلب :.

برنامه ویژه عکاسی و ویرایش عکس بنام Camera 360 Ultimate برای اندروید

بزنامه ویژه عکاسی و ویرایش عکس بنام Camera 360 Ultimate برای اندروید

نرم افزار ویژهای به نام Camera 360 Ultimate v2.5.2 برای شما در نظر گرفته ایم تقدمی از سایت مرجع دانلود نرم افزار گیم و... برای آندروید یک موبایل دات کام به شما بازدید کننده عزیز که در ادامه مطلب با دو لینک مستقیم آماده دانلود می باشد.

این نرم افزار یک برنامه فوق العاده قوی برای عکس گرفتن با وضوح فوق بالا و همینطور ویرایش عکس در سطحی پیشرفته است از قابلیتهای این برنامه ذخیره کردن عکس بر روی حالتها و تصاویر پیش فرض , تبدیل کردن گوشی شما به دوربین عکاسی پیشرفته و کار کردن با آسان و راحت است.

 

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار ROM Manager Premium v4.4.0.0 برنامه مدیریت رم گوشی های اندروید

نرم افزار ROM Manager Premium v4.4.0.0 برنامه مدیریت رم گوشی های اندروید
 
برنامه ROM Manager Premium که یک نرم افزار قوی و پر کابرد برای گوشی های آندروید است با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید دست به مدیریت رم گوشی خود زده و از ان پشتیبانی کرده و بازگردانی( ریکاوری) کنید و یک رابطه کاربری مناسب بین رم و هارد خود ایجاد کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

مخفی سازی تصاویر و ویدئوها توسط Hide It Pro 2.7 – اندروید

نرم افزاری کاربردی و محبوب برای سیستم عامل اندروید می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا تصاویر و ویدئوها را از دید دیگران مخفی نمایید. این نرم افزار محبوب را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

مرورگر قدرتمند و پرسرعت iCab Mobile v5.1.1 – آیفون و آی پد

حتماً می دانید که برای ویگردی در اینترنت نیاز به مرورگر هستید که با تعریف دیگر مرورگرها تفسیرکننده ی کدهای وب هستند . برای وبگردی و بازکدن صفحات وب در گوشی های آیفون ، آی پد تاج ، آی پد خود می توانید از iCab Mobile استفاده کنید که علاوه بر سرعت بالا در بارگذاری صفحات ، امکانات و قابلیت های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد . با استفاده از موتورهای جستجوگر تعبیه شده در برنامه از جمله گوگل و یاهو به راحتی می توانید عبارات خود را به طور مستقیم سرچ کنید . قابلیت پرکردن فرم های سایت به شکل دستی و اتوماتیک ، فیلتر مبتنی بر URL ، بلوکه کردن تبلیغات مزاحم ، بازکردن لینک های متعدد در تب های مختلف ، داشتن حالت تمام صفحه ، ذخیره ی امن رمزهای عبور ، ا پشتیبانی از Dropbox و … از ویژگی های این مرورگر پرسرعت هستند که برای اجرای آن نیازمند iOS 3.1 و بالاتر می باشید .

 

.: ادامه مطلب :.

مشاهده ی فایل های پی دی اف با RepliGo Reader v3.4.1 – آندروید

برای مشاهده ی فایل های پی دی اف در گوشی های آندروید خود می توانید از برنامه ی RepliGo Reader استفاده کنید . علاوه برمشاهده ، قادر به کپی برداری از متون ، تنظیم رنگ ، ضخامت حاشیه ، کلیک برروی لینک های وب و ایمیل ، زوم در داخل و خارج توسط pinching ، چرخش اسناد به جهات مختلف ، باز کردن رمز فایل های محافظت شده و … هستید . برای اجرا نیازمند سیستم عامل آندروید ورژن ۲٫۰ و بالاتر هستید .

 

.: ادامه مطلب :.

وبگردی با موبایل با نرم افزار UC Browser 8.1.0.104 برای سیمبیان,آیفون,آندرویید

وبگردی با موبایل با نرم افزار UC Browser 8.1.0.104 برای سیمبیان,آیفون,آندرویید
 دانلود نرم افزار UC Browser 8.1.0.104 که یک مرورگر پر قدرت و کم مصرف برای موبایل می باشد که با کمترین میزان مصرف از پهنای باند صفحات را باز میکند و برروی گوشی های سیمبیان و آندروید و آیفون بصورت جداگانه در ادامه مطلب آماده دانلود می باشد.

 

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار آیفون iTalk Recorder Premium v4.2.0 ضبط مکالمه بدون بیپ در بهترین کیفیت

ضبط مکالمه بدون بیپ در آیفون
 نرم افزار iTalk Recorder Premium v4.2.0 که یکی از کاملترین ابزار ضبط مکالمات تلفنی شما می باشد که با فشردن یک کلید قرمز مکالمات شما را در بهترین کیفیت ممکن ذخیره می کند.همچنین ضبط صدای اطراف با کیفیت بالا از دیگر ویژگی های این  نرم افزار است.ارسال فایل ضبط شده مستقیم به ایمیل هم در نوع خود جالب و کارآمد می باشد که با نصب نرم افزار iTalk Recorder Premium  برروی گوشی آیفون می توانید از این امکانات استفاده کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود دیوان شعر و فالنامه حافظ شیرازی بصورت نرم افزار آندروید

دانلود دیوان شعر خواجه حافظ شیرازی بصورت نرم افزار آندروید
دانلود نرم افزار دیوان کامل حافظ برای آندروید که یکی از بهترین دیوان اشعار فارسی است که بصورت کامل برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید منتشر شده است.قسمت مهم دیگر نرم افزار فالنامه این نرم افزار می باشد و همچنین خط بسیار زیبای برنامه و امکانات بسیار متنوع دیگر.

 

.: ادامه مطلب :.

نمایش مشخصات کامل سیستم با System Status 3.1 – آیفون و آیپد

http://a1.mzstatic.com/us/r1000/098/Purple/b7/e1/b8/mzl.jvbiytez.320x480-75.jpg

یک نرم افزار کامل و بسیار قدرتمند برای گوشی های آیفون و تبلت آیپد می باشد که توسط آن می توانید کارهایی همچون نمایش کامل وضعیت باتری، نمایش پروسه ها، وضعیت شبکه، وضعیت مموری  و بسیاری از کارهای دیگر را مدیریت نمود. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول تان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

تماس رایگان و ارسال اس ام اس مجانی در آندروید با نرم افزار Viber 2.1.2.116554

تماس رایگان و ارسال اس ام اس مجانی در آندروید با نرم افزار Viber 2.1.2.116554
 
 توسط نرم افزار Viber 2.1.2.116554 میتوانید در گوشی آندروید خود تماس رایگان برقرار کنید و یا اینکه اس ام اس مجانی ارسال کنید.این نرم افزار یک برنامه رایگان می باشد که کار با آن بسیار ساده است و صد در صد جواب می دهد.
این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.
فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا ۳G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود.

 

.: ادامه مطلب :.

کیبورد زیبا و حرفه ای با GO Keyboard v0.6.2 – آندروید

شما می توانید با استفاده از GO Keyboard یک کیبورد کامل و زیبا را در گوشی یا تبلت خود داشته باشید و از امکانات فوق العاده آن استفاده کنید. پشتیبانی از تم های مختلف پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی واژهنامه های دقیق، غلط گیر خودکار، پیشنهاد کلمات، دیکشنری داخلی و… از جمله امکانات این برنامه هستند.

کیبورد زیبا و حرفه ای با GO Keyboard v0.6.2 - آندروید

.: ادامه مطلب :.

عکسبرداری از صفحه نمایش با Screenshot UX v1.1.4 – آندروید

http://www.fvwm.org/screenshots/desktops/Nuno_Alexandre-1600x1200/screenshot.jpg

ابزاری کم حجم و ساده برای گرفتن اسکرین شات در گوشی های آندرویدی می باشد . این برنامه امکان ویرایش ساده ی تصاویر را نیز دارد . قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر از طریق MMS ، ایمیل ، شمارش معکوس قبل از عکس برداری و … از سایر امکانات این برنامه می باشند . برای استفاده نیازمند سیستم عامل اندروید ورژن ۲٫۲ و بالاتر هستید .

 

.: ادامه مطلب :.

تم بسیار زیبای Eudemons Online 3 برای گوشی های آندروید

http://androidtheme4u.com/wp-content/uploads/2011/08/Eudemons-Online-3-android-theme.jpg

یک تم زیبا و جدید برای گوشی های آندرویدی می باشد که چهره‌ی جدیدی به گوشی شما می بخشد . امیدواریم از این تم زیبا نهایت استفاده را ببرید . این تم در ادامه ی مطلب با فرمت APT از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی sonic tennis برای موبایل

بی شک یکی از محبوب ترین بازی هایی که تا کنون ساخته شده است ، سونیک است . شخصیتی که از سال های خیلی دور پا به دنیای بازی ها گذاشته و طرفدارن ملیونی برای خود کسب کرده است . به طوری که همیشه در نظرسنحی های محبوب ترین شخصیت بازی های رایانه ای یکی از چند زتبه ی اول شده است .
امروز یکی از بازی های جاوای سونیک رو در به شما معرفی خواهیم کرد که با گیم پلی روانی که دارد ، حتما از آن خوشتان خواهد آمد . این بار سونیک به تجربه ی بازی تنیس رفته و با شیرین کاری های خود در بازی حتما دلتان را خواهد برد

 

.: ادامه مطلب :.

اجرای برنامه های آندروید برروی ویندوز با YouWave Android v2.0.0

 

به راحتی بازی ها و برنامه های موردعلاقه ی گوشی های آندرویدی خود را برروی ویندوزهای مایکروسافت اجرا کنید . برای اجرا نیازی به گوشی ندارید و در واقع یک شبیه ساز می باشد که کار با آن بسیار آسان است . بازیهای آندرویدی خود را با ویندوز اجرا کنید و این نسخه قابلیت چند نفره (آنلاین) بازی کردن را نیز دارد . به طور کلی این برنامه برای کسانی که قصد تست نرم افزارها و بازیهای آندروید را دارند بسیار مناسب است و از طریق آن با کاربردها و قابلیت های سیستم عامل آندروید آشنا می شوند . این نرم افزار برروی ویندوز های XP/Vista/7 نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی قابل اجرا می باشد و از آندروید ۲٫۳ نیز پشتیبانی می کند .

 

.: ادامه مطلب :.

ذخیره اطلاعات مختلف با Awesome Note 5.5 – آیفون و آی پد

با Awesome Note می توانید اطلاعات مختلف کاری و روزمره ی خود را در گوشی های آیفون به ثبت برسانید و آن ها را در دسته بندی های مختلف ذخیره کنید . این اطلاعات می توانند بسیار گسترده باشند به عنوان مثال کارهای روزمره ، قرارهای ملاقات ، روزهای مهم ، لینک های وب ، خاطرات ، اطلاعات مهم ، لیست خرید و … عنوان هایی برای ذخیره اطلاعات شما هستند . این نسخه این امکان را به شما می دهد تا خاطرات خود را به راحتی از طریق اینترنت ، Wi-Fi ، اس ام اس ، ایمیل و … با دوستان خود به اشتراک بگذارید . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، مدیریت حرفه ای اطلاعات در دسته بندی های گوناگون ، ضمیمه کردن تصاویر ، پشتیبانی از حالت افقی ، سفارشی کردن پوشه ها توسط رنگ ها و آیکون های منحصر به فرد ، تغییر عکس پس زمینه و غیره از سایر امکانات این برنامه هستند که برای اجرای آن نیازمند iOS 3.0 و یا بالاتر هستید .

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار فوق العاده کاربردی Google Plus برای ایفون

دانلود نرم افزار فوق العاده کاربردی Google Plus برای ایفون

حتما نام گوگل پلاس را شنیده اید و از شبکه ی اجتماعی جدید گوگل باخبر هستید و حساب کاربری گوگل خود را چک می کنید اما در یک مدت زمان کوتاه نرم افزار گوگل پلاس +Google برای سیستم عامل iOS توسط گوگل ارائه شد تا کاربران این سیستم عامل نیز به راحتی بتوانند از این شبکه اجتماعی جدید استفاده کنند.سایت ایرانیان دانلود این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان برای شما آماده ی دانلود کرده است.امیدواریم که مورد پسند شما کاربران عزیز واقع شود.

.: ادامه مطلب :.

مانیتورینگ کامل باطری با Battery Monitor Widget Pro v1.9.3 – آندروید

به شما کمک می کند تا به صورت حرفه ای و کامل مقدار شارژ ، ولتاژ ، زمان باقی مانده ، دما و … باطری خود را در گوشی های آندروید چک کنید . این کار باعث افزایش طول عمر باطری شما خواهد شد و همیشه از وضعیت آن با خبر خواهید بود . نمایش درصد باطری به صورت گرافیکی ، نشان دادن نمودارهای دقیق از وضعیت کلی باطری ، تخمین زمان باقی مانده و همچنین دمای باطری از کاربردهای این برنامه است . برای اجرا نیازمند سیستم عامل آندروید ۱٫۵ و یا بالاتر هستید .

 

.: ادامه مطلب :.

مدیریت حرفه ای آیفون و آیپد با SYSTEM Manager 4.0.3

یک نرم افزار کامل و بسیار قدرتمند برای گوشی های آیفون و تبلت آیپد می باشد که توسط آن می توانید کارهایی همچون نمایش کامل وضعیت باتری، نمایش پروسه ها، وضعیت شبکه، وضعیت مموری  و بسیاری از کارهای دیگر را مدیریت نمود. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول تان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

برنامه ویژه و کاربردی بنام winamp pro برای آندروید

برنامه ویژه و کاربردی بنام winamp pro برای آندروید
 
نرم افزار کاربردیwinamp pro یکی از قدرتمند ترین پلیر برای کامپیوتر است که به تازگی شرکت نرم افزاری Nullsoft برای سیستم عامل اندروید هم این نرم افزار ویژه را بیرون داده تا دارندگان اندروید با استفاده ازاین نرم افزار در گوشی خود با کیفیت بالایی که برخوردار است این پلیر از موسیقی خود لذت ببرن همرا با این که این برنامه قدرت پخش تمام پسوندهای صوتی را دارا میباشد دانلود کنید و نهایت کیفیت پخش موسیقی را بچشید

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود برنامه ADobe Air v2.7 مخصوص گوشیهای دارای سیستم عامل آندروید

دانلود برنامه ADobe Airv 2.7 مخصوص گوشیهای دارای سیستم عامل آندروید
با نرم افزار Adobe Air از برنامه های کاربردی و تحت وب مورد علاقه خود لذت ببرید ادوبی ایر شما را قادر می سازد که برنامه های وب مورد پسند خود را درهر نقطه و مکان با خود به همراه داشته همچنین ادوبی ایر باعث می شود تا برنامه های تحت وب بر روی دستگاه شما بدون نیاز به مرورگر اجرا شوند.

 

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار تغییر چهره افراد به زامبی با ZombieBooth 3.05 – آندروید

نرم افزار تغییر چهره افراد به زامبی با ZombieBooth 3.05 - آندروید

بوسیله نرم افزار ZombieBooth 3.05 میتوانید چهره افراد مختلف را ترسناک و به زامبی تبدیل کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل آندروید میباشد. امید است با دریافت این نرم افزار لذت ببرید.

 

.: ادامه مطلب :.

شوخی با چهره ها توسط Photo Warp 1.1 اندروید

یک اپ بسیار جالب و بامزه برای سیستم عامل اندروید می باشد که به وسیله آن می توانید عکس ها را ویرایش کرده و به شکل خنده داری تبدیل نمایید. امیدواریم لذت ببرید.

 

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار بسیار قدرتمند Mobo_Player برای اندروید

نرم افزار بسیار قدرتمند Mobo_Player برای اندروید
 
نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه پخش که قادر به اجرائ تمامی فرمتهای صوتی و تصویری از قبیل ام کی وی و فرمتهای بلوری است را برای دارندگان گوشیها اندروید اماده کرده ایم

 

.: ادامه مطلب :.

تم زیبای ایفون 4 اس ورژن 1.5 برای دارندگان اندروید

تم زیبای ایفون 4 اس ورژن 1.5 برای دارندگان اندروید
 
تم زیبای ایفون 4 اس ورژن 1.5 برای دارندگان اندروید آخرین مدل ارایه شده از کمپانی مطرح اپل می باشد . با استفاده از تم ای که در این پست برایتان قرار داده ایم می توانید خیلی زودتر از افرادی که قصد خرید این گوشی گران قیمت را دارند از محیط زیبای آن در گوشی اندرویدی خود بهره مند شوید .

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار Google Reader برای گوشیهای آندروید

دانلود نرم افزار Google Reader  برای گوشیهای آندروید
 
این نرم افزاربهترین در نوع خود است به راحتی بخوانید و از خواندن لذت ببرید با استفاده از نرم افزارگوگل ریدر همه rss-feed های خود را به زیبایی بخوانید. از ویژگی های Google.Reader.v1.0.1 می توان به دارا بودن پوسته تیره و حالت شب، ویجت، همسان سازی خودکار و خواندن به صورت آفلاین اشاره کرد برای گوشی Android 1.6 or later.

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:دانلود نرم افزار Google Reader برای گوشیهای آندروید ,
  • تبدیل یک عکس به 25000 عکس با افکت گذار توسط نرم افزار Pixlr o matic 1.1در آندروید

    نرم افزار افکت گذاری و قدیمی کردن عکسها در آندروید Pixlr o matic 1.1
    آیا می توانید تصور کنید که یک عکس را به  25000 عکس مختلف تبدیل کنید ؟؟ نرم افزار Pixlr o matic 1.1 به شما این امکان را می دهد تا بتوانید روی عکس های خود افکت گذاری کنید.این نرم افزار که برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه 2.1 به بالا قابل نصب است یکی از بهترین نرم افزار های افکت گذاری عکس است که تا به حال ارائه شده است.

     

    .: ادامه مطلب :.

    اجرا بازی های tegra روی آندروید با نرم افزار Chainfire3D v3.3

    اجرا بازی های tegra روی آندروید با نرم افزار Chainfire3D v3.3
     
    نرم افزار Chainfire3D v3.3 یک رابط کاربری بین برنامه ها و چیپست گرافیکی گوشیه برای بهتر پیاده شدن گرافیک همچنین بهتر اجرا کردن بازی ها،این برنامه برای افراد بازی باز 100%توصیه میشود و گرافیک گوشی شما رو ارتقا میدهد و بازی ها رو با گرافیک بالا میتونید بازی کنید،این برنامه برای اولین بار توسط سایت موبفا در اینترنت قرار داده میشود و اگر به مارکت های معبر مراجعه کنید خواهید دید که برنامه 8.99$ به فروش میرسد،ولی یک موبایل اولین وب سایتی میباشد که برنامه رو به صورت فول و رایگان در اختیار هم وطنان خود قرار میدهد،پیشنهاد میکنم حتما از یک موبایل برنامه رو دریافت کنید

     

    .: ادامه مطلب :.

    مرورگر قدرتمند Opera Mini 6.5 برای موبایل (نسخه فارسی)

    این بار سایت بزرگ دانلودها نسخه جدید محبوبترین مرورگر اینترنت موبایل را برای کاربران عزیز دانلودها قرار داده است. نسخه جدید ۶ دارای ویژگی های بهتری نسبت به نسخه های قبلی خود می باشد که می توان به افزایش سرعت پردازش صفحات سایت ها به عنوان مهمترین ویژگی اشاره کرد. این نسخه بر روی اکثر گوشی های موبایل قدیمی قابل نصب می باشد.

     

    .: ادامه مطلب :.

     GO Launcher EX

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

    یک تم بسیار زیبا و البته جالب که می تواند محیط گوشی شما را به طور کلی دگرگون سازد . این تم برای نرم افزار GO Launcher ساخته شده است و برای اجرای آن حتما می بایست برنامه نام برده را ابتدا بر روی گوشی یا تبلت خود نصب داشته باشید . برای دانلود نرم افزار GO Launcher به اینجا بروید .

     

    .: ادامه مطلب :.

    FlashLight HD LED Pro v1.0.6 چراغ قوه اندروید

    FlashLight HD LED Pro

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

    آیا می خواهید شبها هنگامی که همه جا تاریک است به در و دیوار برخورد نکرده و بتوانید از یک چراغ قوه همراه برخوردار باشید ؟

    کافیست نرم افزار FlashLight HD LED Pro را که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است بر روی گوشی یا تبلت اندرودی خود نصب نمایید تا با استفاده از نوری که برایتان تولید می کند مسیر خود را روشن سازید !

     

    .: ادامه مطلب :.

    اپرا مینی آندروید Opera Mini Web Browser v6.5

    اپرا مینی آندروید Opera Mini Web Browser v6.5
     
    نرم افزار Opera Mini Web Browser v6.5 یکی از محبوب ترین مرورگر های موبایل است که با توجه به پیشرفته تر شدن گوشی های بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.این نرم افزار با دارا بودن سرعت بالا و حجم کم و امنیتی فوق العاده بیشترین پیشرفت را در بین مرورگر های موبایل از آن خود کرده است.نرم افزار اپرا مینی برای آندروید هم اکنون با لینک مستقیم آماده دانلود می باشد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    لذت عکاسی پانورما در آندروید با نرم افزار Photaf 3D Panorama Pro v2.9.8

    لذت عکاسی پانورما در آندروید با نرم افزار Photaf 3D Panorama Pro v2.9.8
     
     نرم افزاری جالب برای گوشی های اندروید نسخه ۲٫۱ به بالا برای شما کاربران عزیز سایت یک موبایل تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما واقع گردد . نام این نرم افزار Photaf 3D Panorama Pro v2.9.8 بوده که  با کمک آن قادر خواهید بود تا تصاویر پانورما، با گوشی های اندرویدی خود تهیه نمایید . از ویژگی های این نرم افزار می توان  عکاسی دستی و خودکار ، چسباندن خودکار عکسهای گرفته شده ، نصب برنامه روی کارت حافظه استفاده تصاویر گرفته شده بعنوان Live Wallpaper ، عکاسی HD و عکاسی در حالت عمودی را نام برد .

     

    .: ادامه مطلب :.

    آنتی ویروس ای اس ای تی آندروید ESET Mobile Security v1.0.189

    http://dl.yekmobile.com/yekmobile/d/pic/ESET-Mobile-Security-RC_www.yekmobile.com.jpg
     
    در سایت یک موبایل آنتی ویروس ESET Mobile Security v1.0.189 beta را برای گوشی های اندروید نسخه ۲ به بالا را تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . از قابلیت های این برنامه می توان به : قابلیت اسکن فایلها و برنامه ها ، دزدگیری کامل با قابلیت قفل گوشی از راه دور،پاک کردن اطاعات،شناسایی محل سارق ، رمز گذاری روی برنامه ها و بازی ها ، تسک منیجر ، جلوگیری از پاک کردن برنامه و ... را نام برد .

     

    .: ادامه مطلب :.

    پاک کردن اپلیکیشن های سیستمی در آندروید SystemApp Remover v4.26

    SystemApp Remover

    پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

    آیا احساس می کنید برخی از اپلیکیشن های پیش فرض گوشی شما کارایی لازم را برای شما نداشته و تنها فضای مفید گوشی شما را اشغال کرده اند ؟

    برای آن-اینستال کردن ( نه فقط حذف معمولی ) لازم است از نرم افزاری که مخصوص این کار طراحی شده است و SystemApp Remover نام دارد استفاده کنید . این برنامه به شما کمک خواهد کرد به سادگی هر برنامه ای را که می خواهید از روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود حذف نمایید .

    توجه : برای حذف برنامه های سیستمی نیاز به روت بودن گوشی خواهید داشت اما برای حذف برنامه هایی که خود نصب کرده اید به روت بودن نیازی ندارید .

     

    .: ادامه مطلب :.

    اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید

    اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید

    مجموعه اس ام اس های جدید و به روز خنده دار تهیه شده توسط سایت یک موبایل .کام ویژه آبان ماه 90 که می توانید با رفتن به ادامه مطلب اس ام اس ها را مشاهده کنید و برای دوستان و عزیزان خود ارسال نمایید.

    .: ادامه مطلب :.
    http://soroushsms.ir/

    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    تست و بررسی سخت افزار اندروید توسط AnTuTu Tester 1.1.1

    سافت دانلود

    سافت دانلود