سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

مشاهده فایل های ورد با Word Reader 6.09 + قابل حمل

http://www.staunton-montessori.com/images/Word-2007.jpg

نرم افزار Word Reader به شما اجازه می دهد تا فایل های ایجاد شده با برنامه ی Microsoft Word را بدون نیاز به خود ورد مشاهده کنید که با توجه به حجم آن جایگزینی مناسب برای مشاهده و همچنین تبدیل فایل های ورد است . شما قادر به خواندن و تبدیل فایل های ورد ۲۰۰۷ (. DOCX) ، مایکروسافت ورد ۹۷-۲۰۰۳ (. DOC) ، فایل های وب با فرمت های HTM، HTML ، فایل های متنی مانند txt ، RTF و … هستید . در بخش مبدل این نرم افزار قادر به تبدیل این فرمت ها به یکدیگر می باشید . دارای زبان های مختلفی مانند انگلیسی ، چینی ، آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی و … است که هیچ تفاوتی در کیفیت مشاهده با این نرم افزار و خود ورد وجود ندارد . در ادامه ی مطلب جدیدترین نسخه این برنامه و همچنین نسخه ی قابل حمل (Portable) آن قابل دریافت می باشد .

 

.: ادامه مطلب :.

تبدیل فرمت های تصویری با Freemake Video Converter v2.4.0.2 +قابل حمل

http://cloud.addictivetips.com/wp-content/uploads/2010/07/freemakevideoconverter.png

همان طور که از نامش پیداست نرم افزای جهت تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. علاوه بر این قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد. این نرم افزار سریع، قدرتمند و رایگان میباشد و فرمت های شما را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل میکند.شما میتوانید با این نرم افزار که از دانلودها دریافت میکنید، یک لیست طولانی از فرمت ها را تبدیل به فرمت های avi،wmv،mp4 و ۳gp کنید. این نرم افزار قادر است فرمت های ویدیویی شما را قابل پخش در دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPhone 4، iPad، iPod 5G، Psp، digital media player و … کند.

 

.: ادامه مطلب :.

مرتب سازی تصاویر با Kolor Autopano Giga 2.6.0 Beta 4 قابل حمل

http://www.thepanoawards.com/Images/PrizeImages/Kolor-Autopano-Giga.png

شما دیگر نیازی به انتخاب تصاویر نخواهید داشت. دیگر نگران اینکه عکس های شما به صورت افقی و یا عمودی باشد ، نباشید. این نرم افزار پانورام ها را پیدا کرده و آن ها را ساماندهی می کند. این نرم افزار به طور باورنکردنی سریع است و از یک سیستم تشخیص پیشرفته با نام SIFT بهره می برد ، که این تکنولوژی یک سیستم انحصاری برای تصحیح رنگ ها می باشد و تفاوت رنگ هایی که بین عکس های مختلف مشاهده می شود را برطرف می نماید. برای اولین بار در دنیا ، این نرم افزار قابلیت پشتیبانی کامل از HDR را دارا می باشد.

 


.: ادامه مطلب :.

حذف کامل نرم افزارهای ویندوز با Perfect Uninstaller 6.3.3.9 قابل حمل

 

نرم افزار Perfect Uninstaller ابزاری قدرتمند جهت پاک نمودن کلیه نرم افزار های نصب شده بروی سیستم شما می باشد ، که به سادگی قادر به پاک کردن نرم افزار و کلیه اثرات جانبی آن می باشید. این نرم افزار علاوه بر پاک کردن هر نوع برنامه ای از روی سیستم بر خلاف برنامه Add/Remove Program ویندوز ، رجیستری را نیز کاملا پاک کرده و سیستم شما را از error های رجسیتری دور نگه می دارد. این نرم افزار می تواند فایل های ریجیستر ویندوز که همان قلب ویندوز محسوب می شود را پاک کرده و به سرعت سیستم شما کمک کند. محیط کاربر پسند و حجم به بسیار پایین این نرم افزار یکی از خصوصیات بارز آن محسوب می شود. قابلیت حذف کامل نرم افزارهای Adobe Photoshop CS3, Naomi Web Filter, Roxio Easy Media Creator, ESET NOD32, BitDefender Anti-virus, Zone Alarm, Microsoft Office, AVG, McAfee, Adobe, Internet Explorer , Windows Desktop Search, Norton or Symantec و… به صورت کامل و حرفه ای از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. نسخه جدید این نرم افزار بهینه ساز که Perfect Uninstaller نام دارد را می توانید هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

.: ادامه مطلب :.

بررسی کامل عملکرد سیستم شما با AIDA64 Extreme Edition 1.85.1653 Beta قابل حمل

یکی از ابزارهای قدرتمند جهت تست کردن عملکرد سیستم عامل و نرم افزارها و سخت افزار ها در کامپیوترهای خانگی می باشد . این برنامه با دادن اطلاعات کافی بعد از تست نمودن قطعات اینستال شده بر روی سیستم شما , می تواند راهگشای پیدا کردن بسیاری از مشکلات سیستم باشد . نکته جالب و قابل تامل FinalWire AIDA64 Extreme Edition اینست که در پایان هر لیست از قطعات مختلف , شما به آدرس وب سایت سازنده همان برنامه یا سخت افزار راهنمایی می شوید که در آن قسمت نیز می توانید اطلاعات کاملتری بدست آورید.

 

دانلود حرفه ای از اینترنت با Internet Download Manager 5.18 Build 3 + پرتابل

 

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد . شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها بوده که به وسیله آن میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و باورنکردی فایلهای مورد نظرتان را از اینترنت دانلود کنید

.: ادامه مطلب :.

باز کردن تمامی فرمت های فشرده IZArc 4.1.6

IZArc

نرم افزار IZArc که با نام IZip نیز شناخته می شود یک برنامه بسیار کاربردی می باشد که با پشتیبانی از تمامی فرمت های فشرده سازی تبدیل به ابزاری کامل و انتخاب اول حرفه ای ها شده است . محیط کاربری ساده و استفاده نکردن از قسمت های اضافی و بی مورد باعث شده است تا هر کاربری بتواند نیازهای خود را به سادگی برطرف سازد . اگر می خواهید آرشیو فشرده از فایلهایتان بسازید کافیست آنها را به محیط برنامه کشیده و رها کنید تا طعم قدرت را در عین سادگی بچشید . ساخت آرشیو های چند قسمتی با قابلیت رمزگذاری بر روی آرشیو ها از دیگر امکانات IZArc به شمار می آید . این برنامه که از زبان شیرین پارسی نیز به طور کامل پشتیبانی می کند توانایی های دیگری نیز دارد که از میان آنها می توان به درست کردن آرشیو های خود استخراج شونده ( Self Extracting ) ، تعمیر فایلهای خراب با فرمت zip ، تبدیل یک فرمت فشرده سازی به دیگری ، نمایش و نوشتن نظر در آرشیو ها اشاره نمود .

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

مشاهده فایل های ورد با Word Reader 6.09 + قابل حمل

سافت دانلود

سافت دانلود