سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

ساخت آهنگ به صورت حرفه ای MAGIX Music Maker 17 Premium v17.0.2.30

MAGIX Music Maker 17 Premium

اگر میخواهید آهنگ بسازید و نمیدانید چگونه میتوانید از MAGIX Music Maker استفاده کنید. این نرم افزار یک برنامه بسیار پیشرفته برای ساخت آهنگ و گذاشتن صدا بر روی آن است. این نرم افزار با دارا بودن نمونه های بسیار زیبا و مناسب برای ساخت آهنگ این امکان را به شما میدهد که بدون نیاز به دانش آهنگسازی برای شعر خود موسیقی بسیار زیبا بسازید و آن را با نام خود منتشر کنید ! با این برنامه حرفه ای میتوانید آهنگ ساخته شده را با فرمت مناسب برای اجرا در موبایل و حتی پخش در تلویزیون و رادیو ذخیره کنید.

.: ادامه مطلب :.

ضبط رادیو های اینترنتی Wondershare Streaming Audio Recorder 2.0.0.21

Wondershare Streaming Audio Recorder

 آیا تا به حال این اتفاق برایتان افتاده است که هنگام گوش دادن به موزیک های آنلاین مجذوب آنها شده اما به هیچ صورتی نتوانسته باشید که آنها را ذخیره یا ضبط کنید ؟ اگر چنین باشید استفاده از نرم افزار Wondershare Streaming Audio Recorder را به شما پیشنهاد می کنیم . این برنامه کم حجم اما کاربردی به شما این امکان را می دهد تا به ساده ترین روش ممکن اقدام به ضبط کردن موزیک های آنلاین در حال پخش نموده تا بتوانید در آینده هر گاه که خواستید آنها را باز پخش کنید . کافیست تا دگمه ضبط را فشرده و فرایند ذخیره سازی را آغاز کنید و در انتها نیز موزیک های ضبط شده خود را در یکی از فرمت های صوتی محبوب MP3, WMA, AAC, AC3 ذخیره سازید . این نرم افزار در تست ضبط موزیک ها در بیش از ۵۰۰ ایستگاه رادیو اینترنتی سربلند بوده است که می تواند نوید بخش قدرتی بالا در رفع کامل نیازهای شما باشید .

.: ادامه مطلب :.

تدوین اسان و سریع فیلم ها با AVS Video Editor 5.2.2.173

در زمینه ویرایش فیلم ها نرم افزار دیگری که می توان به آن به عنوان یک ابزار قدرتمند به چشم یک دستیار حرفه ای اعتماد کرد نرم افزاریست که AVS Video Editor نام دارد. نرم افزاری که به گفته سایت سازنده تمامی قابلیت های لازم برای ویرایش حرفه ای فیلم ها را به طور کامل دارا بوده و می تواند با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج کار ویرایش را به صورت حرفه ای امکان پذیر سازد.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • ویرایش و تدوین فایل های صوتی با نرم افزار AVS Audio Editor 7.0.1.417 Final

    AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • ویرایشگر قدرتمند فرمت های صوتی به نام Power Sound Editor Free 7.2.6

    Power Sound Editor Free یک نرم افزار رایگان می باشد که به منظور ضبط و ویرایش صدا به کار می رود. از جمله قابلیت های آن، ویرایش از طریق COPY، CUT و PASTE اصوات، IMPORT و EXPORT کردن فایل های WAV، AIFF، MP3، OGG و … ، میکس کردن چند TRACK، تعداد بسیار زیادی افکت های دیجیتالی و پلاگین، حذف نویز، پشتیلنی ازحالت های MULTI-CHANNEL و امکانات فراوان دیگری که این نرم افزار را تبدیل به رقیبی برای نرم افزارهای تجاری هم ردیف خود کرده است

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • افکت گذاری و ویرایش فیلم ها با Ashampoo Video Styler v1.0.0

    Ashampoo Video Styler نرم افزاری قدرتمند و جدید از شرکت Ashampoo می‌باشد که با رابط گرافیکی ساده و آسان شما را قادر به افکت گذاری و شخصی سازی یک فیلم با فرمت‌های مختلف می‌کند . با این نرم افزار می‌توانید فیلترهای زیبایی را به فیلم خود اضافه کنید و یا اینکه موزیک و پس زمینه مورد نظر خود را به آن اضافه کنید .

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/

    صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    ساخت آهنگ به صورت حرفه ای MAGIX Music Maker 17 Premium v17.0.2.30

    سافت دانلود

    سافت دانلود