سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

دانلود آخرین نسخه فایرفاکس – Firefox 4.0 Final

firefox-4

سرانجام پس از گذشت چندین هفته از رونمایی نسخه های آزمایشی فایرفاکس ، ورژن شماره ۴ روباه آتشین منتشر گردید . این مرورگر وب که از بدو ورود خود با تکیه بر فناوری های نوین ، لرزه را بر اندام رقبای قدرتمند خود از قبل اینترنت اکسپلورر انداخت اکنون با امکاناتی بیشتر در خدمت دوستداران خود خواهد بود . تغییرات بسیاری در این ویرایش به چشم می خود که دگرگون شدن ظاهر کاربری یکی از اصلی ترین آنها می باشد . در طراحی جدید فایرفاکس که دست بر قضا شباهت های بسیاری به یکی از رقبای خود با نام اپرا دارد ، صفحه نمایش بزرگتر از قبل گردیده است و دلیل آن نیز چینش منحصر به فرد ابزارها و دکمه ها می باشد . به طور مثال دکمه های ی Refresh و Stop که در نسخه های پیشین هر یک به صورت جداگانه قرار داده شده بودند اکنون با ادغام درون یکدیگر در قالب یک دکمه وظیفه ی خود را انجام می دهند .

.: ادامه مطلب :.

Google Chrome 14.0.814.0 مرورگر قدرتمند گوگل

Google Chrome

Google Chrome همانطور که از نامش پیداست یکی دیگر از محصولات گوگل است ولی اینبار قرار است به بارگذاری وب سایتها مشغول شود . گوگل کروم که نسبت به رقبای جدی خود نظیر اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا و … کودکی خردسال به نظر می رسد توانسته است درصد قابل توجهی از کاربران اینترنتی را به سوی خود جلب کند و تا کنون ورژن های مختلفی را بر خود دیده است که این امر نشان از فعالیت های بسیاری است که بر روی این مروگر انجام می گیرد . کروم که همانند بیشتر برنامه های ساخت گوگل کد باز می باشد با سرعتی باورنکردنی سایت ها را باز می کند و آنها را در محیطی ساده و به دور از ابزارهای دست و پا گیر به نمایش در می آورد . از نکات قابل توجه در مورد این نرم افزار می توان به تعداد افزونه های ساخته شده برای آن اشاره نمود که هر یک می تواند به گونه ای نیازهای شما را ساده تر از پیش برطرف سازد . تب بندی داینامیک ، وارد کردن تنظیمات از سایر مرورگرها ، وبگردی ایمن ، ظاهر زیبا و سرعت بالا را می توان مهم ترین دلایلی دانست که میلیون ها کاربر را به سمت گوگل کروم کشانده است .

.: ادامه مطلب :.

مرورگر قدرتمند و پرسرعت اپرا Opera 12.00 Build 1033 Snapshot

Opera

Opera یکی از سریعترین و انعطاف پذیر ترین مرورگر های شناخته شده دنیاست که کاربران زیادی را به خود اختصاص داده. شما میتوانید این برنامه را در پرواز غیر فعال کنید و همچنین این قابلیت را دارد توسط فشردن کلید F12 به طور خودکار اجرا شود. اگر از مرورگر فعلی خود خسته شده اید و میخواهید یک مرورگر با سرعت و امنیت بیشتر را انتخاب کنید اپرا میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

.: ادامه مطلب :.

دانلود Opera 11.00.1045 Alpha Multilingual مرورگر محبوب

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/s/OPERA11.jpg

نسخه آزمایشی و جدید مرورگر محبوب اپرا 11 برای آزمایش در اختیار کاربران قرار داده شد.این مرورگر میتوان گفت یکی از پرسرعت ترین مرورگر هاتی ساخته شده تاکنون میباشد. این نسخه پرتابل میباشد

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 18 شهريور 1390برچسب:11,00,1045 112011 Alpha daghigh jaleb mororgar Multilingual Opera opera دانلود محبوب مرورگر ,
  • ورژن جدید مرورگر پر سرعت و معروف گوگل کروم Google Chrome 13.0.782 Final

    ورژن جدید مرورگر پر سرعت و معروف گوگل کروم Google Chrome 13.0.782 Final

    Google Chrome مرورگر معروف شرگت گوگل است که حتمآ اکثر شما آنرا میشناسید. شما با استفاده از این مرورگر میتوانید با سرعت بسیار مناسب به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و صفحات مختلف وب سایت ها را مشاهده کنید. در مرورگر گوگل کروم برای بالا بردن امنیت کاربران در اینترنت از فناوری جدیدی با نام جعبه شنی استفاده شده که مانند یک سپر دفاعی بسیار قوی در مقابل حمله های هکرها قرار دارد. همچنین به گفته ی شرکت گوگل در نسخه جدید این مرورگر سرعت آن تا حد بسیار بالایی افزایش یافته و همچنین امکانات جالبی هم به آن اضافه گردیده است. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن دانلود منیجر بسیار قوی و دارا بودن قابلیت باز کردن چندین پنجره در یه صفحه و … اشاره نمود. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگاندریافت نمایید

    .: ادامه مطلب :.

    Mozilla Firefox 4.0 Final

    برای این ساعت در سایت دانلود ها نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 4.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
  • Google Chrome 10.0.648.127

     

    Google Chrome از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
  • Internet Explorer 9 Build 9.0.8112.16421

    Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
  • Opera 11.0 Final

    اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ۲٫۶۷% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ۴٫۳۳% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/

    صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    دانلود آخرین نسخه فایرفاکس – Firefox 4.0 Final

    سافت دانلود

    سافت دانلود