سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

دانلود ویندوز اکس پی حرفه ای sp3 آپدیت 2011 - Windows XP Professional SP3 Integrated June 2011 Corpo

دانلود ویندوز اکس پی حرفه ای sp3 آپدیت 2011 - Windows XP Professional SP3 Integrated June 2011 Corporate

ویندوز اکس پی یکی از محبوبترین سیستم عامل های موجود  بین کاربران می باشد.همانگونه که ویندوز سون آپدیت می شود و نسخه های جدید آن ارائه می شود ویندوز XP نیز از آپدیت و ارائه نسخه های جدید برخوردار می باشد.چون در کشور ما خرید نسخه اورجینال ویندوز اکس پی زیاد نیست یعنی بیشتر افراد از نسخه های کرک شده استفاده می کنند واستفاده از نسخه های Crack شده نیز امکان آپدیت کردن را از شما می گیرد پس هموراه باید از ورژن ها جدید استفاده کنید.سیستم عامل ویندوز Windows XP Professional SP3 Integrated June 2011 Corporate یکی از جدیدترین نسخه های ارائه شده از ماکروسافت می باشد که در سایت یک موبایل با لینک مستقیم و کرک کامل برای دانلود قرار داده شده است.افزایش سرعت و بهبود عملگرد و بالابردن ضریب امنیت و شبکه از ویژگی های این نسخه می باشد.


.: ادامه مطلب :.

Windows 8 Pre Xtreme Edition X86

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • Microsoft Windows XP Service Pack 3

    Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • Windows 7 Service Pack 1

    سرانجام نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ منتشر شد ! چندی پیش نسخه جداگانه آپدیت سرویس پک ۱ که نهایی نیز بود ، در وبسایت دانلودها برای شما کاربران محترم قرار گرفت و هم اکنون نسخه ی نهایی ویندوز که همراه با نصب خود ویندوز می باشد برای شما آماده شده است. از ویژگی های این نسخه می توان به All In One بودن آن اشاره کرد که به معنای آن می باشد که تمامی نسخه های Starter , Home Premium , Ultimate , Enterprise , Professional , Starter را در نسخه ۳۲ بیتی برای نصب کامل را برای شما به همراه دارد. همچنین اگر شما نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ را می خواهید که نصب کنید ، دقت داشته باشید که این مجموعه تنها برای آپدیت نسخه ۶۴ بیت می باشد که توضیحات کامل این موضوع در ادامه مطلب برای شما موجود است. همچنین ویژگی منحصر به فرد این نسخه با نسخه های قبلی ، کپی اصلی از دیسک اوریجینال ویندوز ۷ سرویس پک ۱ بوده که هیچ دستکاری در فایل های ویندوز نشده و ۱۰۰% اوریجینال می باشد. به عبارتی دیگر ، نسخه قرار گرفته در سایت ، همراه داشتن نسخه های Retail و OEM ویندوز بوده .به همین دلیل باید پس از نصب ، اگر خواستار نسخه کرک شده باشید ، ۲ کرک برای شما قرار داده شده که با استفاده از آن ها می توانید ویندوز خود را برای همیشه فعال سازی کنید و از آپدیت و نسخه کامل آن استفاده کنید. توضیحات کامل نصب و نکات اضافی در ادامه مطلب موجود می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، از سایت دانلودها دریافت نمایید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition May 2011

    ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.

    هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا May 2011 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Student Edition می باشد که علاوه بر نسخه کامل ویندوز ، شامل نرم افزارهای پیش زمینه ای می باشد که برای دانشجویان و دانش آموزان کاربرد بسیاری دارد. در ادامه مطلب می توانید توضیحاتی را مربوط به این نسخه جدید و تفاوتی که با نسخه های قبلی دارد مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/

    صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    دانلود ویندوز اکس پی حرفه ای sp3 آپدیت 2011 - Windows XP Professional SP3 Integrated June 2011 Corpo

    سافت دانلود

    سافت دانلود