سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

Opera 12.00 Final – مرورگر اپرا

Opera با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بارگذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد.

 

Opera 11 نسخه جديد مرورگر اپرا Opera v11.62.1347   قابل حمل

 

.: ادامه مطلب :.

Orbit Downloader 4.1.0.7 – دانلود سریع فایل‌ها

Orbit Downloader برنامه مدیریت دانلودی است که برای نسل جدید وب ساخته شده است. از طریق اوربیت شما به سادگی می توانید ویدیو، موزیک و انواع دیگر فایل های را از سایت هایی مانند Myspace، YouTube، Imeem، Pandora و Rapidshare دانلود کنید. از ویژگی های بارز این برنامه می توان به امکان دانلود ویدیو ها و موزیک ها از رسانه های اجتماعی، تسریع شتاب دانلود، پشتیبانی دانلود از سایت رپیدشیر، پشتیبانی از تمامی مرورگر ها، پشتیبانی از پروتوکل های HTTP، FTP، MMS، RTSP و RTMP، پشتیبانی از امکان تنظیم پروکــسی و پشتیبانی از امکان مکث، Resume و دانلود مجدد اشاره کرد.

 

Orbit Downloader

 

.: ادامه مطلب :.

Skype 5.9.0.115 – پیام رسان صوتی و تصویری

Skype نرم افزاری رایگان و بسیار معروف می باشد که امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه دیگران استفاده می کند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی و تصویری را فراهم نماید.

 

Skype

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:برنامه Skype,برنامه اسکایپ,دانلود Skype,دانلود اسکایپ,مسنجر Skype,نرم افزار Skype,چت تصویری,چت صوتی,چت ویدئویی,
  • Foxit Reader 5.3.0.0423 – مشاهده اسناد PDF

    Foxit Reader نرم افزاری رایگان، قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می باشد. این نرم افزار به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون بزرگنمایی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

     

    Foxit Reader

     

    .: ادامه مطلب :.

    GIMP 2.8.0 – ویرایشگر تصاویر

    GIMP نرم افزاری است که برای رتوش تصاویر، ترکیب عکس ها و کارهای گرافیکی مربوط به تصاویر استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمندترین و معروف ترین برنامه رایگان در این زمینه است که مشابه دیگری ندارد و کاربران لینوکسی از آن به جای نرم افزار فتوشاپ استفاده می نمایند. GIMP را می توان به عنوان یک برنامه ساده نقاشی، یک برنامه با کیفیت جهت روتوش عکس ها، یک برنامه جهت رندر انبوه تصاویر و یا یک مبدل فرمت تصاویر استفاده نمود.

     

    GIMP

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:GIMP,جایگزین فتوشاپ,دانلود GIMP,نرم افزار GIMP,ویرایش عکس,ویرایشگر تصاویر,
  • Comodo Dragon 18.3 – مرورگر سریع و امن

    Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت یکتا دانلود دریافت نمایید.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    Picasa 3.9 Build 136.02 – جستجو، مدیریت و مشاهده تصاویر

    Picasa نرم افزاری رایگان و قدرتمند برای کار کردن با تصویر است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به سادگی هر تصویر، حتی تصاویر که زمان زیادی است آنها را فراموش نموده اید را بیابید و آنهارا ویرایش و چاپ نمایید، یا آنهارا با دوستان خود به اشتراک بگذارید، از آن ها آلبوم تهیه نمایید و همچنین بر روی آنها پسورد قرار دهید و حتی آنها را برروی سی دی و دی وی دی ذخیره نمایید. هر زمان که نرم افزار Picasa شروع به کار می نماید بصورت خودکار تمامی تصاویر موجود روی دیسک را جستجو کرده و سازماندهی می نماید.

     

    Picasa

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود لایو والپیپر جمجمه بیومکانیکی Biomechanical Skull آندروید

     دانلود لایو والپیپر آندروید جمجمه بیومکانیکی Biomechanical Skull - با تصویر زمینه جمجمه، اثرات درخشان و پیمایش زندگی می کنند! برای طرفداران علمی تخیلی ، ترسناک وتکنولوژی بیگانه مناسب می باشد. بهینه شده برای گوشی های تلفن همراه آندروید. پیاده سازی با استفاده از اپنجیال با بهبود بهره وری، و همچنین تنظیمات مربوط به پردازنده و قدرت صرفه جویی بالا باطری ارائه شده است.
     

    دانلود لایو والپیپر جمجمه بیومکانیکی Biomechanical Skull آندروید

     

    .: ادامه مطلب :.

    CDBurnerXP 4.4.1.3099 – رایت آسان داده ها

    CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD رایگان است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد.این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی میکند و بصورت چند زبانه است و هرکاربری در هرکجا میتواند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کند. به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید .

     

    cdburnerxp رایت آسان و سریع CD و DVDها با نرم افزار CDBurnerXP Pro 4.3.8.2474

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final

    نرم افزارهای گوناگونی برای دانلود و مشاهده ی فایلهای ویدیویی وجود دارند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.اما به احتمال بسیار زیاد پس از آشنایی با Miro در انتخاب نرم افزارویدئویی خود تجدید نظر خواهید کرد! Miro یک پلاتفورم رایگان اپن سورس (متن باز) ویدیویی با قابلیت های متنوع و گسترده است. توسط نرم افزار Miro می توانید فرمت های HD را بالاترین کیفیت پخش کنید. قابلیت جستجوی ویدئو و آهنگ نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار رایگان و متن باز می باشد. نرم افزار Miro را می توانید از وب سایت یکتا دانلود دریافت کنید.

     

    miro پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final

     

    .: ادامه مطلب :.
    http://soroushsms.ir/

    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود