سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

نقاشی حرفه ای و آسان با رایانه توسط Corel Paint it! 1.0.0.127

http://images.amazon.com/images/G/01/software/detail-page/painter-4-ess-2.jpg

اگر همان امکانات ساده نرم افزار Paint‌ که در نسخه های مختلف ویندوز یافت می شود را در نظر بگیریم به نظر بسیار ساده می رسد اما با همان امکانات ساده هم می توان جذاب ترین نقاشی ها را ترسیم کرد ؛ این در حالی است که همان امکانات ساده حالا با قدرت بیشتری در کنار یک سری گزینه های اضافی در نرم افزار Corel Paint it! 1.0.0.127 به چشم می خورند. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج برای تصاویر بخشی دیگر از قابلیت های این نرم افزار جدید به شمار می رود. قابلیت هایی نظیر زوم ، تغییر اندازه ، ویرایش نسبتا حرفه ای عکس ها ، چاپ تصاویر در اندازه و مدل های مختلف و … هم که در اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند یافت می شود در Corel Paint it! 1.0.0.127 به راحتی قابل دسترس خواهد بود.

 

.: ادامه مطلب :.

مدیریت و نگه داری آکواریم های خانگی با SeaApple Aquarium Lab 2011.5.0

http://www.p30world.com/p30images/Sea%20Apple%20Aquarium%20Lab.jpg

نام نرم افزاری به منظور مدیریت و برنامه ریزی در نگهداری آکواریوم می باشد. به کمک این نرم افزار می توان مسائل مختلف همانند دمای آب ، تهیه لیست امور روزمره مربوط به آکواریوم ، زمان تعویض و یا سیفون نمودن آکواریوم و … را مدیریت کامل و صحیحی نمود تا برای نگهداری آکواریوم خود بهترین شرایط را داشته باشید. این نرم افزار محصولی از شرکت SeaApple می باشد.این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلودها دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

ساخت انیمیشن های سه بعدی با Blender 2.60

http://www.tesnexus.com/downloads/images/12248-1190742375.jpg

یک برنامه کاربردی یکپارچه است که امکان ایجاد طیف گسترده ای از محتوای دوبعدی و سه بعدی را فراهم کرده و حوزه های گسترده ای از مدل سازی های مربوط به بافت متن، نور، انیمیشن، ویدیو و Post Production را به شما ارائه می دهد. Blender از طریق معماری باز، امکان همکاری cross-Platform، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یک گردش کاری یکپارچه را برای شما به وجود می آورد. Blender یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی گرافیگی ۳بعدی Open Source در سراسر جهان است.

 

.: ادامه مطلب :.

آموزش به روز رسانی آفلاین NOD32

برای به روز رسانی آفلاین کافیست تا پس از دانلود آپدیت آفلاین از سایت سافت دانلود و یا سایر سایت های نرم افزاری مراحل زیر را طی کنید تا آنتی ویروس خود را به روز رسانی نمایید .
با استفاده از این روش شما می توانید حتی کامپیوترهایی را که به اینترنت متصل نیستند را نیز به وسیله حافظه های قابل حمل به روز رسانی کنید .

.: ادامه مطلب :.

باز کردن فایلهای چند قسمتی RAR

winrar

امروزه بسیاری از سایت های اینترنتی مانند دانلود کده برای انتشار فایلهای حجیم آنها را به چند قسمت کوچک تر تبدیل می کنند . این کار به چند دلیل انجام می گیرد که از میان آنها می توان به ۲ نکته اشاره کرد :
۱ – معمولا فایلهای حجیم بر روی سرورهای میزبانی رایگان نظیر RapidShare ، HotFile ، Megaupload ، ۲ْShared و … قرار می گیرند و اینگونه سایت ها محدودیت حجمی برای فایلهای ارسالی قرار داده اند . به طور مثال محدودیت حجمی سایت رپیدشیر ، ۲۰۰ مگابایت می باشد .
به همین خاطر فایلهایی که از ۲۰۰ مگابایت بیشتر باشند نمی توانند بر روی این سایت قرار داده شوند و نیاز به تبدیل آنها به چند قسمت می باشد .

۲ – اگر از اکانت برای دانلود از سایت ها نامبرده و مشابه استفاده می کنید این امکان در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا به طور همزمان چند فایل را با هم دریافت کنید و از این قابلیت می توانید برای سرعت بخشیدن به دانلود فایلها استفاده کنید .
به طور مثال اگر دانلود کردن یک فایل ۵۰۰ مگابایتی به زمانی معادل ۲ ساعت نیاز داشته باشد ، دانلود کردن یک فایل ۱۰۰ مگاباتی ۲۴ دقیقه زمان می طلبد و در صورتی که ۵ فایل را با هم دانلود کنید با احتساب کم تر شدن سرعت دانلود ، زمانی کم تر از ۱ ساعت طول می کشد تا ۵ فایل به طور کامل دانلود شوند و می توانید در وقتتان صرفه جویی کنید .

.: ادامه مطلب :.

استفاده حداکثری از اینترنت رایگان صبح

دانلود رایگان


تقریبا تمامی شرکت های خدمات اینترنتی ( ISP ها ) ساعاتی از صبح را به طور رایگان به کاربران خود سرویس دهی می کنند و بدین صورت می باشد که برای کاربران خطوط معمولی Dial-up از زمان کارت کسر نمی گردد و برای کاربران ADSL چیزی از حجم ماهیانه کم نمی شود .

ساعاتی که برای اینترنت رایگان توسط شرکت های مختلف در نظر گرفته می شود تقریبا بین ۲ بامداد تا ۷ صبح می باشد و بیشتر افراد در این بازه زمانی در حال استراحت و خواب می باشند . اگر می خواهید تا از این سرویس به طور کامل استفاده نمایید می بایست یا از خواب بیدار شوید و یا اینکه از ترفندی که قصد گفتن آن را داریم استفاده نمایید .

برای انجام این کار به تنها چیزی که نیاز دارید ، یک نرم افزار مدیریت دانلود با قلبیت زمانبدی می باشد . اکثر دانلود منیجر های موجود در دانلود کده از این قابلیت برخوردار هستند ، اما به دلیل استفاده بیشتر کاربران از Internet Download Manager ، بر مبنای همین نرم افزار آموزش را ارایه می کنیم .

.: ادامه مطلب :.

نحوه کرک کردن نرم افزارها

کرک کردن نرم افزار

بنا به درخواست برخی از کاربران دانلود کده مبنی بر نحوه فعال سازی نرم افزارهای مختلف و استفاده به صورت نامحدود ، آموزشی تهیه کرده ایم که امید است مفید واقع شود . برای در دسترس بودن بیشتر این آموزش ، نسخه PDF آن نیز تهیه گردیده است که می توانید در پایان مطلب آن را دانلود کنید .

.: ادامه مطلب :.

کالکشن عظیم برنامه های کمک آموزشی تافل

TOEFL

 

TOEFL یکی از معتبرترین مدرک های زبان انگلیسی است که در اختیار داشتن آن یکی از الزامات برای ثبت نام در دانشگاه ها ، موسسات و سازمانهای معتبر در کشور های انگلیسی زبان نظیر آمریکا و انگلستان است . از این رو آموزشگاه های بسیاری اقدام به تدریس دروس تخصصی برای آماده سازی افراد علاقه مند به شرکت در امتحان تافل می کنند . اگر شما هم قصد دارید تا این مدرک را به سادگی هر چه تمام تر دریافت کنید پیشنهاد می کنیم از مجموعه ای که در این پست برایتان فراهم آورده ایم نهایت استفاده را ببرید . این کالکشن که از ۷ برنامه کمک آموزشی مختلف تشکیل شده است شامل نرم افزارهای زیر می باشد و امید است که مورد توجه کاربران گرامی دانلود کده واقع گردد :

 

- Barrons TOEFL Prepare Program
- Cambridge Preparation for The TOEFL Program
- Kaplan TOEFL iBT Program
- Longman Program
- The Official Guide TOEFL Program
- Thomsons TOEFL Program
- TOEFL Mastery Program

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

نقاشی حرفه ای و آسان با رایانه توسط Corel Paint it! 1.0.0.127

سافت دانلود

سافت دانلود