سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

طراحی و ویرایش آیکون ها توسط IcoFX 2.2.1 – قابل حمل

IcoFX نرم افزاری بسیار قدرتمند و کاربردی برای افرادی می باشد که به ساخت و ویرایش آیکون های گوناگون علاقه مند هستند. توسط این نرم افزار می توانید به راحتی آیکون های دلخواه خود را ایجاد نمایید. توسط نرم افزار IcoFX می توانید به سادگی انواع تصاویر با فرمت های مختلف را با چند کلیک به آیکون تبدیل نمایید. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول شما کاربران عزیز یکتا دانلود واقع شود.

 

icofx طراحی و ویرایش آیکون ها توسط IcoFX 2.2.1   قابل حمل

 

.: ادامه مطلب :.

کپی دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.2.3929 Final Retail

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود! 

در این نسخه از نرم افزار ویژگی های جدید از قبیل : آپدیت SPTD به ورژن ۱٫۸۱ که برای پشتیبانی از ویندوز ۸ آماده شده است ، بهبود موتورهای خواندن و رایت اطلاعات ، آپدیت VDriver به ورژن ۴٫۴۴ ، افزوده شدن بخش Alcohol Audio Converter ، پشتیبانی کامل از ویندوز ۸ و … می توان اشاره نمود.

 

Alcohol 120 کپی دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.2.3929 Final Retail

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود مجموعه لوگو ساعت آنالوگ Clock FC Logo Collection

دانلود نرم افزار مجموعه لوگو ساعت آنالوگ Clock FC Logo Collection برای شما علاقه مندان به ورزش فوتبال در نظر گرفته ایم که از برند باشگاه های معروف اروپایی مثل:آرسنال ,منچستر یونایتد, رئال مالدیو و غیره ساخته شده.این نرم افزار مخصوص سیمبیان بل طراحی و عرضه شده است.
 
دانلود مجموعه لوگو ساعت آنالوگ Clock FC Logo Collection مخصوص سیمبیان بل
 

.: ادامه مطلب :.

قدرتمندترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk 3ds Max v2013 x86/x64

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.

 

AUTODESK 3DSMAX قدرتمندترين نرم افزار طراحي سه بعدي Autodesk 3ds Max v2013 x86/x64

 

.: ادامه مطلب :.

بازی مکس پین Max Payne Mobile v1.0 – آیفون و آیپد

Max Payne Mobile v1.0 – بازی مکس پین یکی از بهترین و قدیمی ترین بازی های سوم شخص و شوتر می باشد که به تازگی نسخه ی جدیدی از آن برای سیستم عامل iOS منتشر شده است . این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند .

 

Max Payne Mobile بازي مكس پين Max Payne Mobile v1.0   آيفون و آيپد

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ۷۰ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

مجموعه تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

70 Nature HD Wallpapers مجموعه 70 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه والپیپرهای با کیفیت و متنوع HD Wallpapers Pack

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۵ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۳۰۰۰X2000 آماده شده اند .

 

HD Pack Superior Wallpapers مجموعه والپيپرهاي با كيفيت و متنوع HD Wallpapers Pack

 

.: ادامه مطلب :.

اورلاک کردن گوشی های آندروید با Android Overclock v2.4.0

Android Overclock برنامه ای مفید و کاربردی برای افزایش سرعت و صرفه جویی در مصرف باطری است . با این برنامه میتوانید CPU گوشی های آندرویدی خود را اورلاک کنید تا از حداکثر توان آن بهره ببرید . این برنامه همچنین دارای ۱۰ هک و ترفند برای افزایش سرعت گوشی شما می باشد . با Android Overclock می توانید گوشی های اورلاک شده‌ی خود را از این حالت خارج کنید زیرا هرچه توان گوشی بالا برود ، از باطری استفاده ی بیشتری می شود . برای استفاده از این نرم افزار نیازمند آندروید ۲٫۱ می باشید .

 

Android Overclock اورلاك كردن گوشي هاي آندرويد با Android Overclock v2.4.0

 

.: ادامه مطلب :.

افزایش سرعت سیستم با AVG PC Tuneup 2012 v10.0.0.27

AVG را همه به واسطه نامش در محافظت از سیستم شما در برابر ویروس ها و تهدیدات اینترنتی میشناسند. حال این شرکت پا را فراتر گذاشته و محصول AVG PC Tune Up 2012 را معرفی نموده که راه کاری برای بهبود سرعت کامپیوتر شما یا در واقع مقابله با مشکلاتی که باعث کتد شدن سیسم میشود . این نرم افزار به طور مفید و سریع ، تمام بخش های حیاتی ویندوز همچون هارد دیسک ، ریجستری ، فایل های سیستمی ، دیفراگ کردن هارد و … را بهینه کند و باعث افزایش سرعت کامپیوتر و ویندوز شما شود . این نسخه قابلیت بازیابی فایل های پاک شده به طور تصادفی را نیز دارد .

 

AVG PC TUNEUP افزایش سرعت سیستم با AVG PC Tuneup 2012 v10.0.0.27

 

.: ادامه مطلب :.

اسکین سیور زیبای Sunshine Clouds Screensaver

Sunshine Clouds Screensaver عنوان یک اسکین سیور و همچنین والپیپر متحرک می باشد که می تواند جلوه ی خاصی به دسکتاپ شما بدهد . این برنامه به صورت نصبی می باشد که در صورت عدم رضایت ، میتوانید آن را به صورت کامل حذف کنید . داشتن صدا و افکت های با کیفیت و سه بعدی از ویژگی های این اسکین سیور می باشند که در ادامه به راحتی از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

Sunshine Clouds Screensaver اسكين سيور زيباي Sunshine Clouds Screensaver

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

سافت دانلود

سافت دانلود

سافت دانلود