سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 12.0 Final

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

 

Mozilla Thunderbird مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 12.0 Final

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه والپیپرهای با کیفیت از طبیعت Nature Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۷ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که موضوع تمامی آن ها طبیعت می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۰۵۰ تا ۴۰۰۰ در ۲۶۵۶ آماده شده اند .

 

Nature desktop wallpapers مجموعه والپيپرهاي با كيفيت از طبيعت Nature Desktop Wallpapers

 

.: ادامه مطلب :.

حرفه ای ترین مرورگر اینترنت با نام Mozilla Firefox 12.0 Final

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

Mozilla Firefox حرفه ای ترین مرورگر اینترنت با نام Mozilla Firefox 12.0 Final

 

.: ادامه مطلب :.

بیوگرافی و زندگی نامه حضرت زهرا سلام الله

بیوگرافی و زندگی نامه حضرت زهرا سلام الله

 

فاطمه (علیها السلام) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد. این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است.

 

.: ادامه مطلب :.

پوستر ویژه شهادت حضرت فاطمه (س)

 

  1. مالکیت این پوستر متعلق به آستان قدس رضوی می باشد.
  2. این اثر به صورت هدیه ارائه می شود و استفاده تجاری از این طرح شرعا حرام می باشد.

 

.: ادامه مطلب :.

اس ام اس شهادت حضرت فاطمه زهرا و ایام فاطمیه ۹۱

 

حضرت محمد (ص) می فرمایند: فاطمه پاره تن من است. هرکه او را بیازارد، مرا آزرده خاطرکرده و هر که او را شاد کند، مرا نیز خوشحال نموده است.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود طرح های آماده خوشنویسی با موضوع حضرت فاطمه زهرا (س)

 

شما کاربران گرامی شاهد نمونه شیپ های مذهبی با موضوع حضرت زهرا با فرمت jpg , eps و کیفیت بالا هستید. شما طراحان و گرافیست های گرامی می توانید از این مجموعه شیپ در طراحی های مختلف مذهبی خود بهره ببرید.

 

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار تقویم اذان گو و اسلامی باد صبا ۳ – جاوا

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد.

 

badsaba نرم افزار تقويم اذان گو و اسلامی باد صبا 3   جاوا

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ۹۶ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

مجموعه تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم یکتا دانلود به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

96 Nature HD Wallpapers مجموعه 96 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 آپدیت شده تا April 2012

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا April 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت یکتا دانلود دریافت نمایید.

 

Windows XP دانلود سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 آپدیت شده تا April 2012

 

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

سافت دانلود

سافت دانلود

سافت دانلود