سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

CCleaner 3.18.1707 – پاک سازی ویندوز

CCleaner نرم افزاری رایگان، بسیار محبوب و قدرتمند جهت پاک سازی فایل های بیهوده، رد پاها، تاریخچه مرورگرهای اینترنتی ، خطاهای رجیستری و … می باشد.

 

 

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار پارسی را پاس بداریم 3.0

نرم افزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاک سازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. این نرم افزار توسط گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان تولید شده است.

 

Parsi_Ra_Paas_Bedarim

 

.: ادامه مطلب :.

پاکسازی سیستم های آلوده با Dr.Web Scanner 6.00.16.01270

Dr.Web Scanner یکی دیگر از محصولات امنیتی Dr.Web می باشد که کار اصلی آن اسکن حرفه ای سیستم های آلوده و درپی آن پاکسازی تمام فایل های مخرب می باشد . این نرم افزار با پویش سیستم کامپیوتری کاربران در صورت وجود مشاهده فایل های آلوده با هشدار به کاربر و ارسال فایل به قرنطینه در زمانی کوتاه توانایی کنترل ویروس ها و نابود سازی آن ها را می دهد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی چندزبانه بودن نرم افزار به صورت هوشمند برای ارتباط به کاربران اشاره نمود. این نرم افزار پس نصب بر روی سیستم عامل و شناسایی زبان مورد استفاده در سیستم عامل واسط کاربری خود را به آن زبان تغییر داده و کاربران می توانند از برنامه بدین صورت استفاده نمایند.

 

Dr.Web Scanner پاكسازي سيستم هاي آلوده با Dr.Web Scanner 6.00.16.01270

 

.: ادامه مطلب :.

SeaMonkey 2.9 – مرورگری با امکانات گسترده

SeaMonkey مرورگری رایگان و تحت حمایت شرکت موزیلا می باشد. این مرورگر دارای امکاناتی همچون نمایش بغل هم صفحات، قابلیت دریافت ایمیل و عضویت در گروههای خبری، امکان چت IRC، دارای ویرایشگر ساده صفحات اینترنتی، قابلیت حذف تبلیغات ناخواسته از جمله Popup ها، مدیریت تصاویر و امکان بلوکه نمودن آنها برای افزایش سرعت اینترنتی، قابلیت انجام تنظیمات امنیتی، گذاشتن رمز عبور، مدیریت کوکی ها، پشتیبانی از زبانهای مختلف و … می باشد.

 

SeaMonkey

 

.: ادامه مطلب :.

Miranda IM 10.9.48 – پیام رسان چند منظوره

مسنجر Miranda IM یک برنامه سریع , سبک , و آسان با پشتیبانی از پروتکل های زیادی میباشد این برنامه ویژگیهای زیادی از جمله AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo پشتیبانی میکند و همچنین دارای ایکونها , صدا ها و پلاگیهای رایگان زیادی میباشد و حجم و حافظه زیادی نمیخواهد و به راحتی نصب و استفاده میشود و نسخه پرتابل ان نیز به راحتی در یو اس بی USB قابل حمل و بدون نیاز به نصب میباشد .

 

 

 

.: ادامه مطلب :.

New Collection of Business Cards 2012 – Pack 2

پس از استقبالی که از مجموعه شماره یک پک کارت ویزیت های ۲۰۱۲ به عمل آمد تصمیم گرفتیم مجموعه دوم این پک را در یکتا دانلود قرار دهیم . در این پک ۱۸ کارت ویزیت بسیار زیبا با فرمت PSD و به صورت لایه باز قرار گرفته اند که می توانید به سادگی آنها را با نرم افزار فتوشاپ آن گونه که می خواهید سفارشی سازی کنید .

 

 

.: ادامه مطلب :.

مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.11 Build 5 Final

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی یکتا دانلود و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.11 Build 5 Final

 

.: ادامه مطلب :.

پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K-Lite Mega Codec Pack 8.7

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.70

 

.: ادامه مطلب :.

Google Earth 6.2.2.6613 – گوگل ارث

Google Earth به شما این امکان را می دهد تا به همه جای زمین پرواز کنید و تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی ها، و ساختمان های سه بعدی، از کهکشان ها در فضای خارج از جو زمین تا ژرف دره های اقیانوس ها را ببینید. در محتوای غنی جغرافیایی کاوش کنید، مکان هایی را که از آنها بازدید کرده اید ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

Google Earth

  

.: ادامه مطلب :.

پخش اکثر فرمت های صوتی و تصویری با GOM Player 2.1.25.5017

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده  ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

 

 

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

سافت دانلود

سافت دانلود

سافت دانلود