سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

بازی مکس پین Max Payne Mobile v1.0 – آیفون و آیپد

Max Payne Mobile v1.0 – بازی مکس پین یکی از بهترین و قدیمی ترین بازی های سوم شخص و شوتر می باشد که به تازگی نسخه ی جدیدی از آن برای سیستم عامل iOS منتشر شده است . این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند .

 

Max Payne Mobile بازي مكس پين Max Payne Mobile v1.0   آيفون و آيپد

 

.: ادامه مطلب :.

بازی آیفون غذا برای اژدها سبزرنگ بزرگ Feed That Dragon IOS Game

بازی آیفون اژدها که شما باید در بازی Feed That Dragon به اژدهای سبز رنگ بزرک غذا بدهید ولی غذا دادن به این اژدها کار ساده ای نیست پس باید بسیار تلاش کنید.
بازی Feed That Dragon برای سیستم عامل IOS ارائه شده است که دارای محیط گرافیکی بسیار مناسب و داستان بسیار سرگرم کننده ای می باشد که بدون شک بسیار لذت خواهید برد از این بازی هیجان انگیز و دوست داشتنی در و گوشی موبایل خود.

 

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار Camera Plus 3.0.1 پلاس آیفون برای استفاده از حداکثر کیفیت دوربین موبایل و وضوح بالا عکس و

نرم افزار Camera + 3.0.1 آیفون یک برنامه خوب و مفید برای بهینه سازی دوربین آیفون که شما را در گرفتن عکس های بینظیر و فیلم برداری های طولانی وبا کیفیت که با هیچ نرم افزار دیگری نمی توانید بگیرید یاری می کند.همچنین شما می توانید بدون داشتن دانش عکاسی حرفه ای با کمک نرم افزار Camera Plus 3.0.1 عکس های حرفه ای بگیرید.همچنین گالری عکس ایجاد کنید و وضوح تصویر را در زوم ها بالا ببرید.

نرم افزار Camera+ 3.0.1 پلاس آیفون برای استفاده از حداکثر کیفیت دوربین موبایل و وضوح بالا عکس و فیلمبردای در آیفون

.: ادامه مطلب :.

بازی اکشن و سرگرم کننده Ninja Guy v1.2 – آندروید

Ninja Guy – به همه ثابت کنید که شما یک نینجای حرفه ای و قدرتمند هستید ! بازی Ninja Guy علاوه برداشتن ژانری اکشن و بی رحم ، دارای صحنه های بسیار خنده دار و جذاب می باشد که زیبایی های بازی را دوچندان می کند . برای تبدیل شدن به یک نینجای واقعی می بایست یک غول Minotaur را شکست بدهید تا لقب نینجا را به شما بدهند . داشتن یک محیط سه بعدی و جذاب ، نبرد با ۲۵ دشمن به طور همزمان ، گرافیک عالی ، شخصیت های فوق العاده جذاب و خنده دار و … از ویژگی های مثبت این بازی هستند که برای اجرای آن نیازمند نسخه ۲٫۲ و بالاتر سیستم عامل آندروید می باشید .

 

.: ادامه مطلب :.

بازی اکشن و زیبای Homerun Battle 3D – آندروید

بازی بسیار زیبای Homerun Battle 3D هم اکنون برای گوشی های آندرویدی نیز در دسترس می باشد . دارای ۲۰ مرحله ی مختلف با محیط گرافیکی بالا که یک بازی بیسبال سه بعدی است.شما باید در این بازی شخصیت مورد نظر خود را بسازید و شروع یک بازی جنجالی را آغاز کنید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل آندروید می باشید .

 

.: ادامه مطلب :.

بازی اکشن و زیبای Modern Combat 3 Fallen Nation – آندروید

بازی بسیار زیبای Modern Combat 3 Fallen Nation هم اکنون برای گوشی های آندرویدی نیز در دسترس می باشد . این بازی در سبک اکشن و اول شخص می باشد که گرافیک بسیار بالای آن باعث شده است تا فضای مورد نیاز آن برای نصب در گوشی های آندروید ۱٫۳۷ گیگ شود . دارای ۱۳ مرحله ی مختلف از لس آنجلس تا پاکستان است که در این بین نبرد با سلاح های مختلف را تجربه می کنید . برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل آندروید می باشید .


.: ادامه مطلب :.

ذخیره یادداشت های مهم در آندروید با Note Everything Pro v4.2.0

Note Everything Pro ابزاری کاربردی برای گوشی های آندروید می باشد که توسط آن کاربران می توانند یادداشت ها ، کارهای روزانه ، قرارهای مختلف و سایر امور مهم خود را ذخیره کنند و با تنظیم نرم افزار ، در هنگام رسیدن تاریخ و ساعت ، آن را به صورت های مختلف برای شما یادآوری کند . Noteهای شما می توانند از نوشته ، صدا ، نوت ها رنگی ، پوشه ، لینک ها اینترنتی و … باشند که قادر به شخصی سازی نوت های خود نیز هستید . این برنامه برای اجرا نیازمند نسخه ۱٫۵ و بالاتر سیستم عامل آندروید (Android) می باشد که به راحتی در ادامه ی مطلب از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

Note Everything Pro ذخيره يادداشت هاي مهم در آندرويد با Note Everything Pro v4.2.0

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود Gangstar Rio: City of Saints بازی جالب گانگسترهای ریو سری پرستاران شهر برای سیستم عامل اندروی

http://dl.yekmobile.com/1/2/rio.jpg

بازی زیبا و اکشن Gangstar Rio: City of Saints را که در این پست قرار داده ایم یک گیم در سطح بالا برای اندروید است که شما در این بازی هدایت کننده گانگسترها برای مبارزه های خیابانی و کشش های مافیا گونه که بین انها پیش امده هستید و سعی میکنید پرده از اسرار گانگستر های شهر ریو برزیل بردارید و برای محافظت از شهر تلاش کنید

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود Hess Racer مسابقات حرفه ای را تجربه کنید با بازی زیبای رانندگی با هس ویژه اندروید

دانلود Hess Racer مسابقات حرفه ای را تجربه کنید با بازی زیبای رانندگی با هس ویژه اندروید
 
بازی زیبایی Hess Racer که در این پست قرار داده ایم یکی از شاهکار های بازی های رانندگی برای گوشی های موبایل است با کیفیتی خوب و حجمی مناسب شما ر این بازی دست به رقابت های خیابانی میزنید و با سکه های جمع اوری کرده از ماشین خود یک ابر دستگاه برای مسابقه دادن حرفه ای میسازید ان را برای شکست هر رقیبی تنطیم میکنید

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود Race Of Champions 1.02 مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی با گرافیکی بینظیر ویژه Android و Iphone

http://dl.yekmobile.com/1/2/ss-800-1-0.jpg

بازی بسیار مهیج و رانندگی بسیار هیجان انگیز اگر عاشق سرعت هستید بازی Race of Champions بدون شک برای شما بهترین گزینه است.تنوع گسترده در انتخاب ماشین ها یکی دیگر از زیبایی های بازیست البته بیشتر ماشین ها در ابتدا قفل شده اند که باید با رد مراحل آنها را خریداری کنید و ماشین های جدید را آزاد کنید.
مسابقه سرعت برای انتخاب قهرمان قهرمانان که اگر در خود می بینید می توانید یک بازی و مسابقه با حرفه ای ترین رانندگان را انجام دهید و اول شوید بدون شک آن قهرمان شما هستید و جام رانندگی را برنده می شوید.در آسفالت و جاده های خاکی رانندگی کنید در حالی که می توانید آهنگ دوست داشتنی خود را از درون ماشین گوش دهید.رانندگی در شهرهای لندن,پاریس,دوسلدورف و جزایر زیبای قناری و... را تجربه میکنید.به اشتراک گذاشتن رکورد خود از طریق آنلاین نیز ثابت میکند شما چندمین قهرمان دنیا در این بازی می باشد.
لینک دانلود بازی Race of Champions + تصاویری از محیط و گرافیک بازی + لینک دانلود برای گوشی های : آندروید وآیفون و آیپاد و آیپد تاچ در ادامه مطلب می باشد که می توانید از سایت یک موبایل دانلود کنید و لذت ببرید.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی وِیژه و حرفه ای سامورایی انتقام جو که سری دوم این بازی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده

دانلود بازی وِیژه و حرفه ای سامورایی انتقام جو که سری دوم این بازی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده Samurai II: Vengeance
 
بازی زیبایی که در این پست قرار دادیم یکی از شاهکار های دنیای بازی های موبایل است چه از نظر گیم پلی و چه داستان یک بازی زیبا و سراسر هیجانی که در این بازی یک سامورایی خسته و غمگین و ناراحت از کار های گذشته خود دست به جبران میزند برای مردم میجنگد که این بازی زیبا را میتوانید از یک موبایل دانلود کنید همچنین میتوانید در ادامه مطلب عکس هایی از گیم پلی بازی را ببینید

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی زیبا اسپرت و با گرافیکی عالی و فوق العاده ی راگبی یا همان فوتبال امریکایی برای گوشی های

دانلود بازی زیبا اسپرت و با گرافیکی عالی و فوق العاده ی راگبی یا همان فوتبال امریکایی برای گوشی های اندروید بنام NFL Flick Quarterback
 
بازی زیبایی NFL Flick Quarterback که برای شما بازدید کننده گان عزیز قرار داده ایم یکی از پر طرفدار تریت بازی های ورزشی در سطح جهانی است و بازی جالبی هم برای این ورزش طراحی و ساختن که دارای گرافیکی فوق العاده بالا و گیم پلی جالب و اعتیاد آوری است که می توانید از سایت خودتان دانلود یک موبایل دانلود کنید این بازی مربوط به بهترین لیگ های راگبی جهان است شما در این بازی با انتخاب تیم مورد نظر دست به رقابت با دیگر تیم ها سر کسب امتیاز های بیشتر می شوید و در زمین های بارونی افتابی روز یا شب دست به شکست رقبای خود بزنید همچنین این بازی یک حالت جدا گانه مخصوص سرگرمی دارد که میتوانید با انتخاب یک بازیکن حرکت های استثنایی را که را انجام دهید و سرگرم شوید و میتانید عکس هاس بازی را در ادامه مطلب ببینید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده Crime Story – اندروید

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Crime Story را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. یک بازی داستانی و ماجرایی بسیار جذاب بوده که باید ماموریت هایی که به شما واگذار می شود را انجام دهید و دشمن هایتان را نابود نمایید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی سرگرم کننده و جالب Puffle Launch v1.0.1 – آندروید

در بازی Puffle Launch با یک گیم پلی جذاب و هیجان انگیز روبرو خواهید شدید که سرعت ، دقت و تفکر لازمه ی پشت سرگذاشتن مراحل مختلف این بازی می باشد که برروی گوشی های آندروید قابل اجرا می باشد . امیدواریم از این بازی سرگرم کننده و جالب نهایت لذت را ببرید . برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل آندروید نسخه ی ۲٫۰ و یا بالاتر دارید .

 

.: ادامه مطلب :.

با بازی زیبای نینجای میوه به شکار میوه های بروید Fruit Ninja ویژه سیستم عامل های آندروید , ای او اس

با بازی زیبای نینجای میوه به شکار میوه های بروید Fruit Ninja ویژه سیستم عامل های آندروید , ای او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) , سیمبیان (S60v5, S^3) و ویندوز موبایل
 
بازی زیبای و هیجان بر انگیز نینجای میوه Fruit Ninja شما در این بازی به شکار میوه ها رفته و انها را برای ابمیوه گیری خود تیکه تیکه میکنید در این بین حواس خود را به بمب هایی که قصد خراب کردن ابمیوه گری شما را دارند باید جمع کنید و انها را با شمشیر سامورایی میوه خوردکنی خود نزنید این بازی قابل اجرا برروی گوشی های  دارای سیستم عامل ویندوز موبایل 7 , اندروید نسخه 2.1 به بالا , آيفون و آيپاد و آيپد IOS 3.0 به بالا , سیمبیان سری 60 ورژن 5 و  سیمبیان 3 مانند مدل های نوکیا N8, C6-01, C7-00, E7-00 و سونی اریکسون Satio, Vivaz میباشد

 

.: ادامه مطلب :.

بازی مسابقه ای Megastunt Mayhem Pro v1.0.4 – آندروید

بازی MEGASTUNT™ Mayhem Pro v1.0.4 شما را به مسابقات اتومبیل های بزرگ می برد که در قدرت بی همتا هستند ! در این بازی می توانید با مسابقه دادن و برنده شدن ، اتومبیل های خود را ارتقاء دهید و به قدرت آن ها اضافه کنید تا به مراحل بالاتر برسید . بازی را می توان در حالت ها و درجه سختی های متفاوت اجرا کنید و از آن لذت ببرید . این بازی برروی گوشی های آندروید نسخه ی ۲٫۲ و بالاتر قابل اجرا می باشد .

 

.: ادامه مطلب :.

گوی ها را با دقت پرتاب کنید بازی زیبای Marble Blast! v1.0.1 برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید

گوی ها را با دقت پرتاب کنید بازی زیبای Marble Blast! v1.0.1  برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید
 
دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده به نام  Marble Blast! v1.0.1 برای گوشی اندروید همه ما با بازی خوب و قدیمی زوما آشنایی داریم و با آن بازی زیبا کلی سرگرم شده ایم این بازی همان زوما است با پوششی جدید که دارای ماحل متعدد و زیادی است  میتوانید عکس هایی مرتبت به بازی و سبک  و کیفیت گیم در ادامه مطلب ببینید.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی سرگرم کننده SuperRope v1.01 برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید

دانلود بازی سرگرم کننده SuperRope v1.01  برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید
 
بازی زیبای SuperRope که برای شما بازدید کننده عزیز قرار داده ایم بازی جالب و باحال برای گوشی های آندروید است شما با اشخاص با نمکی که در عکس و کاور بازی که در زیر میبینید به انجام گیم میپردازید شما باید در هر یک از مراحل بازی ماموریتی که به شما سپرده می شود را انجام داده و همچنین الماس ها و سکه های  مراحل را جمع اوری کنید و میتوانید عکس هایی مرتبت به بازی و سبک  و کیفیت گیم در ادامه مطلب ببینید.

 

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی جذاب و جالب Boblox v3.8.1 ویژه سیستم عامل اندروید

دانلود بازی جذاب و جالب Boblox v3.8.1 ویژه سیستم عامل اندروید
 
بازی جذاب و جالب Boblox v3.8.1 برای گوشی های اندروید هست این بازی یک بازی زیبا و کم حجم است که بر روی سیستم عامل اندروید 1.6 به بالا قابلیت نصب دارد روند بازی به این ترتیب است که توپ هایی که در اختیار شما در بازی قرار میگیرد در طی مرحله باید بدون خارج شدن از مسیر به جاهای مورد نظر در انتقال دهید

 

.: ادامه مطلب :.

تجربه ای خاص را در آندروید با بازی زیبای Freestyle Motocross IV v1.0.38 حس کنید

تجربه ای خاص را در آندروید با بازی زیبای Freestyle Motocross IV v1.0.38 حس کنید
 
بازی زیبای Freestyle Motocross IV v1.0.38 که برای شما بازدید کننده عزیز قرار داده ایم یک بازی حرفه ای انجام دادن حرکات نمایشی با موتور در پیست ویژه ی موتوران پرشی است که شما در این بازی با انجام دادن حرکات نمایشی با موتور امتیاز جمع اوری میکنید و به رقابت با دیگر افراد میپردازید و کسب مدال و جوایز ویژه می کنید همچنین  میتواند عکس هایی از محیط و سبک بازی در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی حرفه ای موتور پرشی Trial Xtreme 2 v1.0 برای گوشی های ایفون

 
بازی زیبا حرفه ای Trial Xtreme 2 که برای شما قرار داده ایم یک بازی زیبا جسورانه است که آدرنالین خون شما را بالا میبرد شما در این بازی باید با یک موتور حرفه ای پرشی باید از نقاط سخت بپرید و دست به کارهایی بزنید که فقط از یک ابر قهرمان موتور سواری بر میاید این بازی زیبا و جذاب را هم اکنون میتوانید از سایت یک موبایل دانلود کنید و همچنین  میتواند عکس هایی از محیط و سبک بازی در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Tiny Farm – آیفون و آیپد

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Tiny Farm مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. این بازی بسیار زیبا به نوعی شبیه سازی یک مزرعه کوچک می باشد که شما مدیریت آن را بر عهده دارید. این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 3.2 و بالاتر می باشد. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

آندروید خود را تبدیل به جعبه ای از سرگرمی کنید با سری بازی های پین بال با نام Pinball Crazy Castle H

آندروید خود را تبدیل به جعبه ای از سرگرمی کنید با سری بازی های پین بال با نام Pinball Crazy Castle
 
سری بازی های پین بال از بازی های زیبا و فوق العاده سرگرم کننده است که در مواقع بیکاری و وقت استراحت بازی کردنش لذت عجیبی به ادم می دهد و این بازی که برای شما انتخاب کرده ای با نام Pinball Crazy Castle یک بازی فوق العاده زیبا با صحنه ها و میز های پین بالی حرفه ای و قشنگ است که در نوع خود بی نظیر است دانلود کنید و از این ژانر و سبکه متفاوت از بازی لذت ببرید

 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا Great Little War Game 1.5.1 – آیفون و آیپد

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Great Little War Game مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. این بازی، یک بازی استراتژیک سه بعدی و بسیار زیبا می باشد. این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 3.2 و بالاتر می باشد. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی سرگرم کننده و دو بعدی Moto X Mayhem v1.76 – آندروید

در بازی Moto X Mayhem باید سعی کنید با موتور پرشی خود و کنترل آن از طریق پریدن ، سقوط و … مراحل بازی را با سلامت طی کنید . بازی به صورت دو بعدی و با گرافیک کارتونی ساخته و عرضه شده است . تمام حرکات موتور سیکلت بازی به صورت واقع گرانه می باشد که همین امر موجب می شود تا بازی زیباتر دنیال شود . گیم پلی اعتیاد آور ، کیفیت خوب ، فعال بودن شوک ، سرگرم کننده و چالش برانگیز بودن بازی ، اشتراک گذاری امتیازات با دوستان ، مراحل مختلف و … از نکات مثبت این بازی هستند که برای اجرای آن نیاز به سیستم عامل آندروید نسخه ی ۱٫۶ و بالاتر هستید .

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فوق العاده زیبای Zorro: Shadow of Vengeance – اندروید

https://g0.gstatic.com/android/market/com.Pixofactor.Zorro/f-1024-0

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Zorro: Shadow of Vengeance را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی دارای گرافیک عالی و گیم پلی فوق العاده می باشد که این بازی را از سایر بازی ها متمایز کرده است. شمشیر زورو ابزاری برای از بین بردن دشمنان و کمک به مردم می باشد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار سرگرم کننده Z.I.D : Zombies In Dark – آیفون و آیپد

http://www.1888freeonlinegames.com/iphonegames/iphnimg/27893/z-i-d-zombies-in-dark-free-screenshot-1.jpg

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Z.I.D : Zombies In Dark مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. این بازی، یک بازی اکشن سه بعدی و بسیار زیبا می باشد که شما باید زامبی ها را از بین ببرید. این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 3.0 و بالاتر می باشد. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی اکشن Lab of the Dead برای گوشی های اندروید

دانلود بازی اکشن Lab of the Dead برای گوشی های اندروید
 
دانلود بازی زیبا واکشن Lab of the Dead v1.7 برای آندرویدداران این بازی سرگرم کننده دارای سبک و سطحی نو است که تا کنون تجربه نکرده اید شما در این بازی به شکار و دستگیری زامبی های تبهکار با استفاده از سلاح ها و ابزار پیشرفته میپردازید و انها را زندانی می کنید تا دست به کشتار مردم بیگناه نزنند.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی Hugo Retro Mania برای آندروید

بازی Hugo Retro Mania برای آندروید
 
بازی زیبا و سرگرم کننده Hugo Retro Mania برای گوشی های اندرویدهو گو بازگشته است و در حال حاضر او نیاز به کمک شما برای تسخیر جهان خود دارد تا به او برای پیدا کردن طلا الماس و یاقوت قرمزودرخشنده کمک کنید در حالی که راه او پر است مانع های زیادی همچون جادوگران (Scylla)  تمساح های خطرناک (Don Croco) وعنکبوتهای عظیم پس او را یاری کنید تا گنج خود جمع آوری کند

 

 

.: ادامه مطلب :.

بازی آندروید Battle Field : Bad Company™ 2 - میدان نبرد نسخه دوم اوج گرافیک

بازی میدان جنگ آندروید
اوج جنون و گرافیک با استفاده از جلوه های ویژه و گرافیکی برای نزدیک تر شدن بازی به واقعیت و هیجان بیشتر در بازی Battle Field : Bad Company™ 2 که یک محصول جدید و منحصر به فرد را از شرکت بازی سازی EA می توانید مشاهده کنید.
نبرد و خون ریزی در جنگل و در زمستان و تابستان و در روز آفتابی و بارانی برای نابود سازی دشمنان و تجهیزات نظامی آنها که در نهایت شما باید برنده بازی باشید.استفاده از صلاح های مدرن روز و جنگ افزار های به روز و تکنولوژی جنگ عصر نو که همه و همه در بازی Battle Field 2 وجود دارد.
بازی میدان جنگ نسخه دوم برروی موبایل های دارای سیستم عامل
آندروید نسخه 2.3 به بالا قابل نصب است که می توانید در ادامه مطلب از دو لینک مستقیم دانلود کنید و از بازی کردن با گوشی خود به همراه یک موبایل لذت ببرید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی محبوب Assassin's Creed Revelations v1.0.8 در آندروید

بازی محبوب Assassin's Creed Revelations v1.0.8 در آندروید
 
دانلود بازی بسیار محبوب و معروف Assassin's Creed Revelations v1.0.8 که حتما نام آن به گوش شما خورده است.این بازی که در خود ویژگی های منحصر به فردی را دارد یک بازی کامل و جذاب است که در آن باید دشمنان را نابود کنید و از دیوارها و برج های بلند بالا بروید و بپرید و گاهی نیز باید مخفیانه بازی کنید که جزو زیباترین قسمت های بازی به حساب می آید.بازی برای آندروید نسخه 1.5 به بالا بوده که در ادامه مطلب از دو لینک مستقیم آماده دانلود می باشد.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Bang Bang Racing THD اندروید

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Bang Bang Racing THD  را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. حتما شما هم با این بازی آشنایی دارید، این بار می توانید این بازی سرگرم کننده را در موبایل خود انجام دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد . امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار سرگرم کننده Cooking Dash 2.6.11 – آیفون و آیپد

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Cooking Dash مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. شما در این بازی نقش سرآشپزی را بر عهده دارید که باید در کمترین زمان ممکن، غذا را به مشتری ها ارائه دهد. این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 3.0 و بالاتر می باشد. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Gun Strike Beta برای اندروید

دانلود بازی Gun Strike Beta برای اندروید
 
بازی زیبا و تفنکی Gun Strike Beta v0.9.5 برای آندروید داران عزیز شما در این بازی مسئول کماندویی مذدور در جنگ های خونین هستید که به مبارزه با دشمنان ما با استفاده از مقدار زیادی سلاح و تفنک که در مجموع 15 نوع سلاح نارنجک و 3 نوع زره برای پوشیدن و جنگیدن وجود دارد که شما در این بازی با گذراندن هر مرحله و کسب پول میتوانید انها را در فروشگاه خریداری کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فوق العاده زیبای Monster Madness: Grave Danger – اندروید

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/1f/Monster_Madness_-_Grave_Danger_Coverart.png

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Monster Madness: Grave Danger را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. در این بازی به دنیائی سفر می کنیم که در آن موجودات عجیب و غریب تمام زمین را تسخیر کرده اند. در این بازی زیبا و هیجان انگیز شما باید با جابجائی اشیاء و با استفاده از نیرو های خارق العاده خودتان از پس تمام این موجودات افسانه ای بر بیائید تا بتوانید سرزمین خودتان را نجات دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد . امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Jungle Jewels برای ایفون

 
هم اکنون بازی زیبایی را برای شما قرار داده ایم که همه شما ان را میشناسید و با سری بازیهایش اشنا هستید و این بار Jungle Jewels v1.53 برای جبهه ایفون میجنگد تا شما دارندگان ای او اس را به حد بالایی از سرگرمی ببرد تا از اوقات خود لذت ببرید.


.: ادامه مطلب :.

بازی جدید و مسابقه ای Extreme Formula 1.5.2 – آیفون و آی پد

http://img-android.lisisoft.com/imgmic/4/5/1554-i-com.GOGN.EFAndroid.jpg

بازی Extreme Formula عنوانی جدیدی از بازی های ریسینگ و مسابقه ای است که برای گوشی های اپل عرضه شده است . سرعت بالای خودروهای بازی، گرافیک بالا و سخت بودن از ویژگی های این بازی زیبا هستند . برای بازی کردن می توانید بخش داستانی و مسابقه ای را انتخاب کنید که قابلیت آنلاین بازی کردن را نیز دارد . داشتن ۱۰ خوردو در ۴ کلاس مختلف و ۲۲ راه برای مسابقه بازی را هیجانی تر می کند . برای اجرای این بازی نیازمند iOS 4.3 و بالاتر هستید .

 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Burn the Rope آیپد

Burn the Rope HD Ipad Game بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Burn the Rope  آیپد

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Burn the Rope  مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. بازی جدید و بسیار جذابی است که در آن باید طناب ها را به آتش بکشید و از بین آنها عبور کنید .امید است با دریافت این بازی جذاب لذت کافی را برده باشید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبای Biofrenzy برای آندروید

بازی بسیار زیبای Biofrenzy  برای آندروید

برای شما اندرویدداران پست ویژه ای را گذاشتینم تا لذتی جدید در سری بازیهای تمام ناشدنی و سرگرم کننده frenzy بچشید کمتری کسی فکرش را میکرد که سری بازیهای frenzy با زامبی شروع کند در این بازی شما نقش دختری را بازی میکنید که با سلاحهای مختلف در زمانی مشخص باید تا حد امکان زامبیهای پلید را بکشید و سکه جمع کنید تجهیزات جدید برای مبارزه با این موجودات بخرید این شما و این Biofrenzy v1.1 دانلود کنید و سرگرم وشوید.


.: ادامه مطلب :.

بازی پازل و معماگونه ی Doodle-Fit v1.3 برای آندروید

بازی پازل و معماگونه ی Doodle-Fit v1.3 برای آندروید
 
بازی فوق العاده اعتیادآور و تمام ناشدنی Doodle Fit  به سبک پازل معمایی میباشد یک بازی سرگرم کننده و جالب با بیش از صدها مرحله ی سخت است روال این بازی فکری به این صورت است که شما باید کادرهایی که در جریان بازی به شما داده میشود با آجرهای پازلی پر کنید حتما دانلود کنید و از این بازی لذت ببرید

 

 

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

بازی مکس پین Max Payne Mobile v1.0 – آیفون و آیپد

سافت دانلود

سافت دانلود