سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

GIMP 2.8.4 – ویرایشگر تصاویر

GIMP نرم افزاری است که برای رتوش تصاویر، ترکیب عکس ها و کارهای گرافیکی مربوط به تصاویر استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمندترین و معروف ترین برنامه رایگان در این زمینه است که مشابه دیگری ندارد و کاربران لینوکسی از آن به جای نرم افزار فتوشاپ استفاده می نمایند. GIMP را می توان به عنوان یک برنامه ساده نقاشی، یک برنامه با کیفیت جهت روتوش عکس ها، یک برنامه جهت رندر انبوه تصاویر و یا یک مبدل فرمت تصاویر استفاده نمود.

 

.: ادامه مطلب :.

Mp3tag 2.53 – ویرایش تگ فایل‌های صوتی

Mp3tag نرم افزاری است که به کمک آن می توانید به ویرایش تگ فایل های MP3, WMA, OGG و APE بپردازید. این نرم افزار میتواند تصویر خواننده و متن موسیقی را از سایت هایی مانند Amazon و FreeDB جستجو و وارد برنامه کند. همچنین این نرم افزار توانایی تغییر نام فایل های موسیقی شما رو در حجم زیاد دارد.

 

 

.: ادامه مطلب :.

BB FlashBack Pro 3.2.2.2096 - فیلم برداری از محبط و برنامه های ویندوز

BB FlashBack Pro 3.2.2.2096 كمك ميكند تا شما با فیلم گرفتن از محیط کاربری خود سوال دوستتان را جواب دهید و او هم به سادگی به مشکلاتش پاسخ گفته است. اگر دقت کرده باشید در اکثر سی دی های آموزشی فیلمی از نحوه عملکرد کار با آن برنامه که مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه کار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی که برای این کار تهیه می شود با دوربین های فیلمبرداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلمبرداری می شود این دوربین که از محیط ویندوز شما فیلمبرداری می کند، نرم افزاری است که به شما قابلیت فیلمبرداری از کارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن نرم افزار کار کنید و در حین کار با نرم افزار، از کار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یک سی دی آموزشی تبدیل کنید.با BB FlashBack می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. بدین ترتیب به سادگی منظور و مقصود خود را به دیگران منتقل کنید بدون این که کوچکترین سختی را متحمل شوید.

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته :
  • تاریخ: جمعه 9 دی 1390برچسب:ویندوز,فیلم برداری,فیلم آموزشی,مبدل,پخش کننده,
  • مدیریت فوق حرفه ای ویدیوها با CyberLink PowerDirector Ultra 64 9.0.0.3305

    http://prea-mg.org/uploads/news/1312425951.jpg

    نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد. این نرم افزار نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از موارد به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد.این ابزار مانند یک واسط عمل می کند به این معنی که کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. اما نکته ی مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزشی، کاربران قادر خواهند بود فیلم ها را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند.

     

    .: ادامه مطلب :.

    ساخت حرفه ای آهنگ با MAGIX Music Maker v18.0.1.11

    http://www.toptenreviews.com/i/rev/prod/large/2676-magix-music-maker-box.jpg

    شاید در نگاه اول ساخت آهنگ های حرفه ای و جذاب ، کاری پیچیده و سختی به نظر برسد ولی با محصول قدرتمند MAGIX هرکاربری می تواند با قرار دادن صداهای مختلف در کنار هم آهنگ های حرفه ای و جالبی را بسازد و از آنها در امور مختلفی مانند صدای زنگ گوشی ، آهنگ های پس زمینه ، موسیقی بی کلام و… استفاده کند که هیچ محدودیتی در ساخت و استفاده ندارید . MAGIX Music Maker با داشتن بیش از ۱۰,۰۰۰ صداهای پیش فرض و گسترده ، برای ساختن هر آهنگی مناسب و کارآمد می باشد . اضافه کردن افکت های حرفه‌ای به صدا ، باعث ایجاد تنوع در آهنگ های ساخته شده با این نرم افزار می شود .

     

    .: ادامه مطلب :.

    ویرایش و برش فایل های ویدئویی با Zealot All Video Splitter 4.4.0

    http://www.zealotsoft.net/images/videosplitter_min.jpg

    به شما کمک می کند تا به راحتی فایل های ویدئویی خود را برش بزنید و آن ها را به تکه های مختلف تقسیم کنید . برای بخش ورودی و همچنین خروجی نرم افزار می توانید از فرمت های رایج و مختلف AVI, Divx, XviD, MPEG, WMV, ASF, RM, MOV, 3GP, MP4 و … استفاده کنید . با برش می توانید لحظاتی را که دوست ندارید از فیلم های خود حذف کنید و علاوه بر این ، از حجم آن ها نیز کم خواهد شد و به راحتی می توانید صحنه های حساس فیلم های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . کار با این برنامه بسیار راحت است و نیاز به تجربه ی خاصی در این زمینه ندارید . پس از اتمام کار برش قادر به ذخیره‌ی بخش های مختلف فیلم خود به فرمت ها و کیفیت های مختلف هستید .

     

    .: ادامه مطلب :.

    تغییر صدای خود بوسیله AV Voice Changer Software Gold Edition 7.1.46

    http://i.geeksailor.com/wp-content/uploads/2010/04/AV-Voice-Changer-Software.jpg

    شما می توانید با این نرم افزار به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

     

    .: ادامه مطلب :.

    تدوین و ساخت آهنگ های حرفه ای با Presonus Studio One Pro 2.0.1

    http://midistore.pl/_var/gfx/0edd1ef4b46e70789beb614665a85f90.jpg

    نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت آهنگ می باشند. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی بسیار خوبی که دارد به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند. این نرم افزار با توجه به امکانات بالایی که دارد برای کاربران حرفه ای نیز دارای کاربرد می باشند و افراد حرفه این نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند. این نرم افزار یکی از تولیدات کمپانی PreSonus Audio Electronics می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای صوتی بسیار حرفه ای می باشد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    استودیو دیجیتالی قدرتمند – Sony Vegas Pro 11.0.370

    http://sonyvegaspro10.net/wp-content/uploads/2011/07/Sony-Vegas-Pro-10-1295895377_sony-vegas-10-video-editing.jpg

    مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. SONY Vegas Pro نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و  Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.
    نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. SONY Vegas Pro این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    ساخت و ویرایش زیرنویس ها با نرم افزار Subtitle Edit 3.2

    http://cdn3.afterdawn.fi/screenshots/normal/581.jpg

    نرم افزاری بسیار قدرتمند و کم حجم جهت ویرایش و تولید فایل های زیرنویس برای فیلم ها می باشد. کار با این نرم افزار بسیار راحت می باشد. این نرم افزار از فرمت های مختلف رایج زیرنویس ها پشتیبانی می نماید. امیدواریم نرم افزار Subtitle Edit مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

     

    .: ادامه مطلب :.

    میکس و مونتاژ حرفه ای فیلم ها با نرم افزار Adobe After Effects CS5.5 10.5

    http://www.softwareturk.net/images/00271163.jpg

    یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت بزرگ دانلودها دریافت نمایید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیریت حرفه ای بر فایل های تصویری با AVS Video Editor AVS Video Editor 6.1.2.10

    یک نرم افزار پرامکانات در زمینه اعمال ویرایشات حرفه ای بر روی فایل های تصویری می باشد. قبل هر توضیحی به شما پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید! از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به ضبط و ساخت آسان تصویر، اضافه کردن بیش از ۳۰۰ افکت متنوع و مختلف به فیلم ها، ساخت و رایت فیلم های DVD، استخراج سازی فیلم ها بعد از ویرایش آن ها با فرمت های محبوب تصویری، تبدیل فیلم ها به فرمت های قابل اجرا بر روی iPod، PSP، موبایل ها و دیگر دستگاه های قابل حمل، ساخت با کیفیت بسیار بالا، رابط کاربردی آسان و پرسرعت، دسترسی سریع به منوهای نرم افزار، تغییر رنگ پوسته نرم افزار برای ایجاد تنوع در هنگام کار با برنامه و … اشاره کرد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    ویرایش آسان فیلم ها با AVS Video ReMaker 4.0.7.139

    یکی از نرم افزار هایی که کاربرد زیادی در بین کاربران اینترنتی وکامپیوتردارد مبدل ها و ویرایشگر های فیلم وتصویر می باشد نرم افزار AVS Video ReMaker 4.0.7.139 که نسخه جدید آن به تازگی منتشر شده یکی از پرکاربردترین آنها می باشد . نرم افزار AVS Video ReMaker 4.0.7.139 طوری طراحی شده که به شما کمک می کند تا فایل های ویدئویی خود را با فرمت های MPEG 1 و MPEG 2 و AVI MPEG 4 و دی وی دی ویدئویی VRO و VOB بدون رمزگزاری مجدد ویرایش کنید وحتی قابلیت حذف advertisings از تلویزیون دی وی دی و یا فایل های تصویری ضبط شده با ضبط و پخش مختلف ، DVR دوربین و دی وی دی را دارا می باشد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    ویرایش فایلهای FLV با Portable Moyea FLV Editor Pro v3.1.14.0

    FLV Editor Pro ابزاری کامل برای شماست که به وسیله آن می توانید به مدیریت و ویرایش فایلهای ویدیوی فلشن FLV بپردازید و یا اینکه آنها را به سایر فرمت های رایج تصویری تبدیل نمایید . از دیگر امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شمت قرار می دهد می توان به امکان بریدن بخش خاصی از فیلم و افزودن واترمارک برای جلوگیری از کپی غیر مجاز اشاره نمود.

    .: ادامه مطلب :.

    ساخت اسلاید شو و فیلم های خانگی CyberLink PowerProducer Ultra 5.5.3.2325

    CyberLink PowerProducer Ultra

    CyberLink نام یک کمپانی قدرتمند در زمینه ساخت نرم افزار های مولتی مدیا می باشد که سالیان سال در رشته خود برنامه های گوناگون با کارایی های متفاوت عرضه داشته و چیزی که در تمامی آنها مشترک می باشد همان توجه زیاد به کیفیت بوده که باعث به وجود آمدن نرم افزارهایی بی رقیب شده است .

    PowerProducer Ultra نام یکی از برنامه های تولیدی این شرکت می باشد که آسان ترین راه برای ساخت فیلم های خانگی و اسلاید شو های جذاب را پیش پای شما خواهد گذاشت . با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست به سادگی خوردن آب بسیاری از تغییرات و افکت هایی را به فیلم هایتان بیافزاید که در صورتی که اگر قصد انجام همان کارها با برنامه های مشابه را داشته باشید نه تنها به دانش نرم افزاری بالا نیاز خواهید داشت بلکه زمان زمان بسیاری را نیز از دست خواهید داد . اما CyberLink PowerProducer Ultra با گردآوری تکنولوژی های روز در کنار یکدیگر و چینش آنها با زیباترین و ساده ترین حالت ممکن شما را در ساخت فیلم های جذاب و اسلایدشو های دیدنی یاری خواهد نمود . ورژن شماره ۵ این برنامه که اکنون برای دانلود شما فراهم آورده ایم دچار تغییر و تحولات بسیاری نسبت به نسخه های پیشین خود داشته است که از میان آنها می توان به طراحی محیط کاربری جدید از پایه و ابزاری های جدید برای ساخت دیسک منو های سفارشی اشاره نمود . اگر قصد این را دارید که فیلم هایتان آنگونه به نظر برسند که گویی فردی حرفه ای با صرف مدت زمانی طولانی آنها را ویرایش کرده است قطعا CyberLink PowerProducer بهترین گزینه ی موجود برای شما خواهد بود که نه تنها کار با آن بسیار ساده خواهد بود بلکه با پشتیبانی از دیسک های نوری مختلف نظیر DVD ، CD و بلوری رایت فیلم های ساخته شده در انتها نیز ، دیگر هیچ نیازی به نرم افزاری دیگر  برای کپی کردن و ساخت دیسک فشرده نخواهد بود .

    .: ادامه مطلب :.

    ویرایش حرفه ای فیلم ها Serif MoviePlus X5 7.0.1.15

    Serif_MoviePlusX5

    امروزه نرم افزار های بسیاری در زمینه ویرایش و ادیت فیلم طراحی و ساخته شده اند که هر یک دارای قابلیت های مخصوص به خود بوده و ویژگی هایی منحصر به فرد دارند . با وجود چنین برنامه های پیچیده ای که انتشار یافته اند تنها افراد کمی قادر به استفاده از آنها بوده چرا که ویرایش حرفه ای فیلم نیازمند بالا بودن سطح دانش نرم افزاری است . در این بین ممکن است افرادی وجود داشته داشته باشند که دانش نرم افزاری آنها در حد متوسط و یا پایین تر از آن بوده اما علاقه یا نیاز به انجام ویرایش های ویدیویی همانند حرفه ای ها داشته باشند .

    .: ادامه مطلب :.

    سازماندهی حرفه ای فیلم ها Movie Label 2012 Professional v 7.1.0.1491

    Movie-Label-2012-Professional

    Movie Label نرم افزاری بسیار قدرتمند برای سازماندهی ویدیو هاست . شما میتوانید با این برنامه بدون هیچ زحتمی به فیلم خود عنوان ، بارکد و … اضافه کنید ! این برنامه از اکثر فرمت های ویدیویی مانند (DVD ، Blu – ray را، DIVX، و غیره) پشتیبانی میکنید که این مطمئنا کار شما را بسیار آسان تر میکند . این نرم افزار با دارا بودن زبان های مختلف ، پشتیبانی از یونیکد و البته سرعت بالایی که دارد قطعا میتواند بهترین نرم افزار برای سازماندهی فیلم های شما باشد. هم اکنون میتوانید این برنامه را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید .

    .: ادامه مطلب :.

    میکس جالب موزیک ها با MP3 Remix for Windows Media Player/Winamp 3.811

    MP3 Remix

    MP3 Remix نام یک پلاگین میکس بسیار جالب می باشد که با نصب بر روی نرم افزارهای Windows Media Player و Winamp ،‌ موزیک های جدید گوشنوازی می سازد که با گوش دادن به آنها قطعا لذت فراوانی خواهد برد . ویژگی مهم این برنامه میکس کردن موزیک ها به صورت لحظه ای می باشد و بدین گونه است که با پخش کردن هر آهنگ ، می توانید تنظیمات دلخواه را که پس از نصب پلاگین به پخش کننده موزیک شما افزوده می شود ، انتخاب کرده تا از شنیدن خروجی اش که همان صدای جالب ساخته شده می باشد لذت ببرید . با  MP3 Remix می توانید به صورت همزمان از چندین عنصر مختلف نظیر استفاده کرده تا صدای دلخواه خود را ایجاد نمایید . یکی دیگر از قابلیت های این برنامه امکان ذخیره صداهای در حال پخشی است که شما زحمت میکس آن را کشیده اید . بنابراین قادر خواهید بود تا آثار خود را به سادگی یک کلیک کردن ذخیره نموده و هر گاه خواستید آنها را بازپخش نمایید . در اختیار داشتن بیش از ۳۲۰ افکت مختلف برای میکس کردن صدها ، قطعا گستره ی وسیعی را برای انتخاب شما فراهم خواهد آورد .

    .: ادامه مطلب :.

    میکس و ویرایش به سبک دی جی Virtual DJ Pro v7.0.3.358

    Virtual DJ Pro

    Virtual DJ Pro نام نرم افزاری است حرفه ای که اکثر دی جی ها از آن برای میکس و ویرایش موزیک هایشان استفاده می کنند . این برنامه که از ابزارهای بسیاری در زمینه میکس و مسترینگ موزیک بهره می برد گزینه ای مناسب هم برای افراد تازه کار و هم DJ های حرفه ای می باشد . افکت های گوناگون و متنوعی که در Virtual DJ Pro گنجانده شده است به شما این امکان را می دهد تا به هر صورتی که می خواهید صداها را تغییر داده و ریتم آن ها را تغییردهید . علاوه بر این قابلیت های بسیار مهم دیگری در این نرم افزار قرار داده شده که از میان آنها می توان به تنظیم ( Adjustment ) اتوماتیک سرعت تراک ها و تغییر ولوم در سطوح مختلف اشاره نمود که کار دی جی ها را آسان تر از پیش گردانده است . پلاگین های فراوانی که برای این برنامه طراحی شده اند یکی دیگر از نقاط قوت آن به شمار می آید که می تواند دست ابزارهای ویرایشی بیشتری را در اختیار شما قرار دهد . ضبط صدا و القای اکولایزهای مختلف از دیگر امکانات این برنامه به شمار می آید .

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل صداهای مونو به استریو Musereo Mono to Stereo Converter v2.8.0.1261

    Musereo Mono to Stereo Converter

    Musereo Mono to Stereo Converter ابزاری کاربردی با کاربری بسیار ساده است که به شما کمک می کند فایلهای صوتی تک کاناله ( مونو ) ی خود را تنها با چند کلیک به فایل های صوتی دو کاناله ( استریو ) تبدیل کنید و تجربه ای جدید را برای گوش دادن به موزیک ها و یا صداهای مورد علاقه خود داشته باشید . این فایلها می توانند دارای فرمت های MP3 ، WAV و یا WMA باشند . به وسیله ی ابزارهایی نظیر غنای هارمونیک و تعادل سطح که در این نرم افزار گنجانده شده است می تواند به صورت دستی اقدام به بهبودی تون صداهای مورد نظر خود نمایید .

    .: ادامه مطلب :.

    ساخت آهنگ به صورت حرفه ای MAGIX Music Maker 17 Premium v17.0.2.30

    MAGIX Music Maker 17 Premium

    اگر میخواهید آهنگ بسازید و نمیدانید چگونه میتوانید از MAGIX Music Maker استفاده کنید. این نرم افزار یک برنامه بسیار پیشرفته برای ساخت آهنگ و گذاشتن صدا بر روی آن است. این نرم افزار با دارا بودن نمونه های بسیار زیبا و مناسب برای ساخت آهنگ این امکان را به شما میدهد که بدون نیاز به دانش آهنگسازی برای شعر خود موسیقی بسیار زیبا بسازید و آن را با نام خود منتشر کنید ! با این برنامه حرفه ای میتوانید آهنگ ساخته شده را با فرمت مناسب برای اجرا در موبایل و حتی پخش در تلویزیون و رادیو ذخیره کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    ضبط رادیو های اینترنتی Wondershare Streaming Audio Recorder 2.0.0.21

    Wondershare Streaming Audio Recorder

     آیا تا به حال این اتفاق برایتان افتاده است که هنگام گوش دادن به موزیک های آنلاین مجذوب آنها شده اما به هیچ صورتی نتوانسته باشید که آنها را ذخیره یا ضبط کنید ؟ اگر چنین باشید استفاده از نرم افزار Wondershare Streaming Audio Recorder را به شما پیشنهاد می کنیم . این برنامه کم حجم اما کاربردی به شما این امکان را می دهد تا به ساده ترین روش ممکن اقدام به ضبط کردن موزیک های آنلاین در حال پخش نموده تا بتوانید در آینده هر گاه که خواستید آنها را باز پخش کنید . کافیست تا دگمه ضبط را فشرده و فرایند ذخیره سازی را آغاز کنید و در انتها نیز موزیک های ضبط شده خود را در یکی از فرمت های صوتی محبوب MP3, WMA, AAC, AC3 ذخیره سازید . این نرم افزار در تست ضبط موزیک ها در بیش از ۵۰۰ ایستگاه رادیو اینترنتی سربلند بوده است که می تواند نوید بخش قدرتی بالا در رفع کامل نیازهای شما باشید .

    .: ادامه مطلب :.

    تدوین اسان و سریع فیلم ها با AVS Video Editor 5.2.2.173

    در زمینه ویرایش فیلم ها نرم افزار دیگری که می توان به آن به عنوان یک ابزار قدرتمند به چشم یک دستیار حرفه ای اعتماد کرد نرم افزاریست که AVS Video Editor نام دارد. نرم افزاری که به گفته سایت سازنده تمامی قابلیت های لازم برای ویرایش حرفه ای فیلم ها را به طور کامل دارا بوده و می تواند با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج کار ویرایش را به صورت حرفه ای امکان پذیر سازد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • ویرایش و تدوین فایل های صوتی با نرم افزار AVS Audio Editor 7.0.1.417 Final

    AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • ویرایشگر قدرتمند فرمت های صوتی به نام Power Sound Editor Free 7.2.6

    Power Sound Editor Free یک نرم افزار رایگان می باشد که به منظور ضبط و ویرایش صدا به کار می رود. از جمله قابلیت های آن، ویرایش از طریق COPY، CUT و PASTE اصوات، IMPORT و EXPORT کردن فایل های WAV، AIFF، MP3، OGG و … ، میکس کردن چند TRACK، تعداد بسیار زیادی افکت های دیجیتالی و پلاگین، حذف نویز، پشتیلنی ازحالت های MULTI-CHANNEL و امکانات فراوان دیگری که این نرم افزار را تبدیل به رقیبی برای نرم افزارهای تجاری هم ردیف خود کرده است

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • افکت گذاری و ویرایش فیلم ها با Ashampoo Video Styler v1.0.0

    Ashampoo Video Styler نرم افزاری قدرتمند و جدید از شرکت Ashampoo می‌باشد که با رابط گرافیکی ساده و آسان شما را قادر به افکت گذاری و شخصی سازی یک فیلم با فرمت‌های مختلف می‌کند . با این نرم افزار می‌توانید فیلترهای زیبایی را به فیلم خود اضافه کنید و یا اینکه موزیک و پس زمینه مورد نظر خود را به آن اضافه کنید .

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/

    صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    GIMP 2.8.4 – ویرایشگر تصاویر

    سافت دانلود

    سافت دانلود